Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Elleptek bennünket az amcsi vasak!

2008.10.21. 13:30 | Tommi | 10 komment

Címkék: amerika cadillac autó luxus saturn camaro

Ajkán lakom, egy kis iparvárosban a Bakony déli részén, ahol nem megszokott, hogy az ember érdekes autókat lát.

Mostanában például 3 amcsi járgányt is láttam.

1.: III. generációs Chevrolet Camaro.
Metálnarancssárga. Nem tudom, hogy vagytok vele, de nekem tetszik ez a szín, illetve az, hogy szépen meg lett csinálva az autó, tehát nem gánymunka.
Csak egy képet csináltam róla, azt is telefonnal, mint az összes többit, így az összes kép minőségéért, valamint az utólagos (paint-ben elkövetett) rendszámeltűntetésért elnézést kérek.

Íme, a Camaro. Nekem nagyon tetszik, különösen a Mangels Modular felnikkel! Szerintetek milyen?

2.: Saturn SC Coupé
Na, ez valami rettenetesen ronda. És még az állapotra sem ügyelt a tulajdonos.
A legviccesebb, hogy fekete dísztárcsák, alattuk pedig piros felnik vannak az autón. Remélem, fel lesz újítva, mert normális állapotban azért valamivel szebb.

Hát, ez az a forma és állapot, amiről hosszas fejvakargatás után sem tudok mit írni.

Remélem felújítják majd. Ha úgy lesz, és látom még, akkor is megörökítem.

A feneke viszont tetszik. Kicsit emlékeztet (engem legalábbis) a Mitsubishi Eclipse-re.

3.: Cadillac Escalade a II. generációból
Ez még egy olyan autó, aminek értelme csak akkor van, ha az USA-ban élsz. Máshol csak magamutogatás és okot adás arra, hogy jöjjenek a "zöldek".
Ha ezeket nem vesszük figyelembe, akkor láthatunk egy nagy batárt (számomra kellemes) kockaformával, de gagyi beltartalommal, még akkor is, ha ez egy luxusautó.

A rendőrség előtt parkolt, kicsit szabálytalanul. A tulajt nem láttam, de talán ez a szerencsém, mert így legalább megvannak a fényképek. :)

A legmarkánsabb részének az oldalra lógatott kipufogót tartom, egyébként csak egy  hatalmas batár.




Szerintünk : : (3/5)
Szerintetek : (3/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr14719834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.10.21. 14:29:41

amcsik, de hogy érdekesek lennének? :P
most lőttem egy Lincoln Continental Mark IV-et. na, _az_ érdekes. majd jön postban

ndr 2008.10.21. 14:50:54

Nekem volt Saturn SL2 az előző széria. Annak is "szokni kellett az arcát, de az utódja sokkal-sokkal rondább. Az egész kaszni műanyag, így nem lesz komoly meló. Sajnos a magyar "iparosok" ritka tapló brigád, nekem is megreccsent a lökhárítóm, és össze-vissza szarakodtak mire kb 15 perc alatt összevarrták...

Kifordított kacagány 2008.10.21. 17:03:09

inkább ritkák és emiatt különlegesek, illetve különlegesnek tűnnek az itthoni környezetben. ahonnan jöttek, a maguk idejében mindegyik tucatautó volt, mint ma itthon a swift, vagy régen a trabi. azért ha lehet választani én inkább az ottani tucatszarokból válogatnék.
valójában már válogattam is, de ha lenne rá nagyobb keret, akkor azért még biztos vennék párat.

Major László · http://Makata 2008.10.21. 18:41:56

A második világháborúból itthagyott vask is nagyon rövid áletüek voltak,háborús gyors eszközök,mint a magyar katonák papírtalpu
bakancsai.vegyetek sokat,jól eladható az ócskavas nyugatra.

Kifordított kacagány 2008.10.21. 19:00:03

pedig vannak még ma is világháborús bombák, amik robbannak

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2008.10.21. 20:59:40

"Metálnarancssárga."
Egy haverom szerint ez a "pörköltzaft szín". 8-)

Saturn kupé... Huhh... Hát... Szóval... Ronda. Na. Bűncsúnya.

Kifordított kacagány 2008.10.21. 21:04:24

nem egy szépség az biztos. még talán a bukólámpás verziója elfogadható. de az is aránytalan. szerintem.

szmoker (Homo Trollicus) 2008.10.21. 21:49:31

"Lincoln Continental Mark IV" - nincs is annál szebb tepsi :respect:

apamacko 2008.10.23. 10:46:00

Hát ebből csak a Camaro izgatna.
És igen a pörköltszaft metál szín kellemes rajta :-)

Kacagány mesélj miket válogattál otthonra ?
Móron ott leszel?

Kifordított kacagány 2008.10.23. 16:29:08

ne éld bele magad, nem Camaro-t. az a világ(kor) még várat magára. talán később, ha az isten és a párt is úgy akarja.
tengerentúliból pillanatnyilag csak az asszonynak van egy Pontiac Trans Sport-ja, nekem meg egy Eagle Vision-öm. mindkettő V6. Mórra a Visionnel megyünk.
süti beállítások módosítása