Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

2008.10.25 Első bejelentkezés.

2008.10.25. 12:00 | prokee | 11 komment

Címkék: * mór találkozó autófíl belőség

Itt ülünk Ommal a móri lakótelepen a Trabantban. Kissé Wi-Fi szegény környék, vagy legalábbis az átlagnál felvilágosultabbak a mezei felhasználók az IT-biztonság terén.

Mindenesetre köszönjük Szenyeriéknek a lehetőséget, nélkülük ez a post nem születhetett volna meg. Ha olvasnak minket, és holnap délig leesnek a Belvárosi Vendégházba, egy felessel szívesen megháláljuk az adatátvitel lehetőségét :)))

Nos, tegnap megérkezett az Autófília keménymagja, plusz a hardcore BMW szekció. Lowtyo és Sanyi is landolt, a drautnélküli net nehézségeiből fakadóan laptopjukban maradt némi postolnivaló. Reméljük, Szenyeriék segítségével ezek is felkerülnek majd.

Lowtyo születésnapja alkalmából tartottunk egy kisebb bubis-kukoricás-tortás estét is, valamint Änitä ä särgä käbäläkäcsä mellett bemutatkozott Ängélä ä bärnä käbälänyúl is.

 Az este természetesen autómentesen, alkohol mellett folytatódott. Omm egy komplett iwiw-et mesélt el nekünk, az ismerősei ismerőseinek ismerősei ponty-, afgán csüngőhasú disznó- és zellertenyészetéről szóló beszámoló igen komoly sikert arattak.




Szerintünk : : (3/5)
Szerintetek : (3/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr19698016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

biker_kolee 2008.10.25. 12:54:04

Omm nyelven käbäläkäcsä? :D Lowtyot Isten éltesse erőben, egészségben, sok boldog autós percben. :D Wi-Fit lopni ööö izé használni mások tudta nélkül pedig örömteli pillanat. :D

[@Részeg@] 2008.10.26. 00:11:42

Na hát sikeresen hazaértünk...sajnos..jólett volna ottmaradni estére, de majd legközelebb.(mindig ezt mondjuk gabrisanyi barátommal, de hát ez van). Ezúton szeretném megköszönni Zalkapone-nak (Zalka Balázs) a fuvart, az ott jelenlevő embereknek a zélményautózást (Z(ita), series_one, Sabc, Tie) és a többieknek a jó hangulatot. Ha nem jön közbe semmi, akkor a kövin is megjelenünk, ha még annyira se jön közbe semmi, ott is alszunk. Jóéjt, további jó hangulatot a mag-nak és az olvasóknak is!

[@Részeg@] 2008.10.26. 09:47:29

Jah és még annyi, hogy kíp áp dö gúd vörk!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.10.26. 10:31:58

És igen, végre sikerült eljutnom nekem is, még ha csak egy napra is és az esti részegedésre nem maradhattam. Azért aggodalomra semmi ok, ezt még éjjel pótoltam csak máshogy, úgyhogy lélekben veletek voltam! :)))
Örülök, hogy végre több olyan emberrel is találkoztam, akit többé-kevésbé már ismertem mindenféle autós blogok kapcsán. Meg azoknak is örültem, akikkel hosszabb-rövidebb idő után újra összefutottam.
Ami miatt félembernek éreztem magam az az volt, hogy a fényképezőgépem itthon pihen törött segédtükörtartópöcökkel, de talán lesz némi képanyag itt meg a Belsőségen. :)

[@Részeg@] 2008.10.26. 12:09:10

Most töltöm fel az általam készített képeket....nemsok, inkább autóztam mint fotóztam :-) Szerintem érthető ien géppark mellett :D

Sabc 2008.10.26. 18:56:08

Sosevót ilyen jó. Sokkot kaptam. :)))

ommm 2008.10.26. 19:37:01

Kösz, hogy eljöttetek. Képanyagot küldjetek akár emilben, linkben ide, mindegy.
Valahogy enm fényképeztem. Talán jobb is így.

Köszi, hogy eljöttetek, remélem a feje már senkinek nem fáj és jól éreztétek magatokat.
Örök hála srácok!

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.10.26. 19:59:02

Örültünk nektek, mindenkinek !

Köszi a jó hangulatot, az igen magas létszámot, a szebbnél szebb, különlegesnél különlegesebb autókat !

Kérem, aki fotót tölt Indára, tegye bele a belsoseg_filia_4 taget, hogy beágyazhassuk ide közös albumként !
süti beállítások módosítása