Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Ami viszont tetszik...

2008.12.14. 16:45 | prokee | 9 komment

Címkék: autó érdekesség vw golf

Sokszor, sok helyen kaptam már az arcomba, hogy leszólom mások rengeteg munkával előállított "tuningautóját". Nos, a szépség ugyan erősen szubjektív, midnenkinek más tetszik - azért mégis idedobok egy fotót.

Már csak azért is, mert nem tudom, kié, nem ismerem, de tetszik az autója. Nincs ezer felesleges sallang, büdös nagy tesco-bevásárlókocsi-szárny, mégis elsőre feltűnő és tetszetős az autó.

Pedig diesel, német, és fehér hátsó lámpák vannak rajta. Mégis. Kéne.

Nekem is.

Rocko




Szerintünk : : (3/5)
Szerintetek : (5/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr50821956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

megint 2008.12.14. 17:23:17

jah, csak nem ezekkel a ronda hátsó lámpákkal

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.12.14. 18:12:57

stílus. így hívják azt ami megfogott benne, és ami hiányzik az összes homasitateszkótuning szarból. most nem hozom fel a carstylingot, mer abból megin csak anyázás van, ott is lehet látni jót meg rosszat is... és valóban, ez is szebb volna teljesen piros hátsó lámpákkal :)

korlat 2008.12.14. 18:37:31

pont ezek a hátsó lámpák kellenek rá. nézzétek csak meg az autót jobban. fent fehér, elválasztja az a piros izé az alul feketétől. a hátsó lámpa pont az elválasztásnál van, fehér búra alatt a hátsó lámpákra rendkívül jellemző pirossal alatta és csak utána jön a fekete. szép. így a jó.

biker_kolee 2008.12.14. 19:10:06

Én beletenném az eredeti GTI lámpákat, szerintem nem törné meg a vonalat. Igaz hogy pont alatta fut végig a "törésvonal", de én az eredetiség híve vagyok hátsóbura téren.

megint 2008.12.14. 22:35:35

piros lámpa tényleg jobb lett volna, kipufogót elrejteni, még jobban leültetni, és valami másik felni, a festés jó, az rs-tuningon csinálták sztem nálunk a legtöbb giccsmentes szép autót, pl a rozsdásra festett mercijük tökéletes sztem

tibcs 2008.12.14. 23:18:03

A hátsó ablaktörlő eltávolításakor meg kellett volna ejteni az első sárvédőn lévő, valamely szupermarket filléres kínálatából származó antenna likvidálását, mert kettő felesleges. A tetőantennát talán a Golf IV. tetőantennájával helyettesíteném. A nagylökhárítós Golf II. nekem mindig bejön, de vadásznék hozzá osztatlan üveges első ajtókat a kifutó szériából. Mindezt persze fényezés előtt kellett volna.. Egyébként tetszik az autó, de már nem kéne.
U.I.: Ha ez 1.3-as, akkor felér egy jóforma guminővel.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2008.12.15. 01:02:03

Nemtom, nekem valahogy sok. Még ez is. A cikkcakk nekem nem kellene rá, ha csak egy piros csik lenne a fekete és a fehér között, az sokkal "elegánsabb" lenne. De rossz szót nem szólhatok rá, mert nem esett túlzásba, alapvetően tényleg egész kellemes jelenség. Soha rosszabbat!

loláb 2008.12.15. 18:05:34

Hát, nekem se tetszik. Valahogy az összes újraspoilerezett, ujrafényezett autóról (akármilyen igényes munka is) az jut eszembe, hogy biztos kiflibe hajlították, és olcsóbb volt "tuningolni", mint a gyári alkatrészekkel felújítani.

Neheemre esik elképzelni, hogy valaki önként, szabad akaratból ilyet művel egy autóval.

Az öblös kipufogón meg olyan jól fog kinézni a dízelkorom, hogy csak na!
süti beállítások módosítása