Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Nanoracer fél pontért?

2008.12.23. 12:00 | prokee | 5 komment

Címkék: retro managertoys nanoracer

Mondhatnánk, hogy rognork szerencsés srác, és ezért nyer immár a második Autófília játékon. (Francba, lelőttem a poént...)

Ez azonban csak fél igazság, hiszen az aktivitás fél győzelem, a mezőny meg nem volt túl erős.

Igen nagy sajnálatunkra összesen két pályázó jelentkezett az Akkor és Most játékunkra, mindketten félig érvényes nevezéssel.

rooster sikeresen prezentálta a régi és új képeket is, ám a komplett, 1:1 méretarányú autó a határok erőteljes feszegetésével is nehezen fér bele a játék kategóriába:

Sziasztok!

Mondjuk azt, hogy a fotópályázatra küldöm a képeket, de a kritériumoknak nem teljesen felel meg, mivel nem játékok vannak rajtuk; viszont azt gondoltam, hátha mégis érdekel Titeket.
(A képeken csak Fordok szerepelnek, bár nem vagyok kifejezetten Ford-buzi, de mostanában a Fordoknak van nagy szerepük az életemben.)

30 éves vagyok, születésemtől fogva autóbolond. A szüleim azt mondják, hogy amikor elkezdtem járni, az anyukámtól elkért lábosfedőt kormányként forgatva, brummogva szaladgáltam körbe-körbe a lakásban.
Az első nagy vízválasztó a pedálos gokart volt, nem tudtak levakarni róla, télen-nyáron benne ültem. A nagyszüleim lakásában a kis szoba falai tele voltak a '70-es évekbeli külföldi autós magazinokból kiszedett képekkel, poszterekkel, órákat ücsörögtem a padlón, tátott szájjal bámulva a képeket. Az eredeti, korabeli matchboxokról nem is beszélve, máig megvannak az én '80-as évekbeli kisautóimmal együtt.

Kölyökkoromban imádtam autókkal fényképezkedni, onnan van az első kép. Én a kisebb - szöszke - kissrác vagyok, aki képzelt tulajként markolja a kardigánját a Capri mellett :-).

Néhai nagybátyámnak karosszérialakatos műhelye volt, így szintén kiskoromban sikerült többek között Audi 200 turbo quattroban is utaznom egy-két kört. (A bütykölés az életemből viszont teljesen kimaradt, és ez nem is fog változni: az autóbuziságom az autók formájának és a vezetésnek az imádatáról szól.)
Már az oviban tudtam olvasni, azóta majdnem mindent elolvasok az autókkal kapcsolatban, amit lehet.

Az első saját autóm egy öreg Fiesta lett, a finom kormány és a pontos váltó, na meg az anyagiak miatt. 5 évig szolgált, kopó alkatrészeken kívül nem volt vele baj. Imádtam, és vérzett a szívem, amikor kis túlzással egy bicikli áráért tudtam csak eladni. (A kép néhány éve készült, Horvátországban.)

Viszont addigra meglett a reális álmaim netovábbja, a Fóka! A '98-as bemutatása óta tudtam, hogy egyszer lesz egy ilyenem, szerintem a maga korának a legpengébb elsőkerekes kompaktja... Igaz, hogy Karottáék szerint csak a 3 ajtós szép, nálam az ötajtós a favorit. Mindenképpen Trend kivitelt akartam a sokkal kényelmesebb gyári "sport" ülések miatt. Az is lett, '99. novemberi, 2 literes benzines. Igaz, hogy nem Capri, de nekem lélekben mégis...
Nincs rajta semmi utólagos csicsa, nem is lesz, csak valami szép felni, ha elkopnak a jelenlegi gumik. (A kép szintén Horvátországban készült, idén nyáron.)

Azért egyszer lesz egy igazi Caprim is!

Üdv:
rooster

A másik fél pontos versenyzőnk pedig rognork, aki legutóbbi fél pontjával egy kártya-dobókocka szettet zsebelhetett be.

Hali,

versenyen kívül küldeném ezt a képet, mert már nincs meg a skoda.
üdv
VN

Nos, Managertoys 'streetsta' Zolival történt gyors egyeztetés után abban maradtunk, hogy (Zoli döntésével) rognorké a Nanoracer 2, roostert pedig januárban egy Autófília pólóval ajándékozzuk meg vigaszdíjként.

Mindkettőjüknek köszönjük a részvételt, jövünk még egyszer e témában a nyertes és nyereménye közös fotójával!

A Firelap Nanoracer2 a piac legkedvezőbb ár/érték arányú 1/28-as méretű RC-modell ajánlata. A dobozból kicsomagolva egy fényezett, részletesen dekorált karosszériát, monocoque alvázat, és minden igényt kielégítő, programozható AM 27mHz-es távirányítót találunk. Az alváz alacsony súlypontjával, elöl-hátul rugózott felfüggesztésével, differenciálművével és precíz vezérlő elektronikájával a pálya ördögévé teszi a Nanoracer2-t. A készletben található alkatrészek segítségével pillanatok alatt lehet az alváz karakterét (közép,- felső- vagy farmotoros), illetve tengelytávját megváltoztatni, és a karosszériát is pár mozdulattal cserélni lehet. A jó teljesítményhez a különlegesen puha versenygumik is hozzájárulnak - szükség is van a megfelelő tapadásra, hiszen a tenyérnyi versenyautók 20-25 km/óra sebességre képesek, és ezt még tuning alkatrészek későbbi beszerelésével tovább is lehet fokozni. Csak az érdekesség kedvéért: az 1/28-as méretarányú autó 20 km/óra sebessége egy igazi autónál mintegy 560 km/órás tempónak felelne meg.

A karosszériáktól függően (akár a Kyosho MiniZ karosszériák is felszerelhetőek!) változtatható a nyomtáv és tengelytáv és szinte minden alkatrészt le lehet alumínium, illetve szénszálas alkatrészre cserélni, sőt világítás és alvázfény is szerepel a speciális alkatrészek listáján! Akár golyóscsapágyakat, golyós differenciálművet, CNC forgácsolt alumínium felniket is szerelhetünk az autóra, tovább javítva vele a kezelhetőséget.

Az ádáz csaták a nappaliban vagy az irodában akár egy órán át is tarthatnak megállás nélkül, 4 db jó minőségű mikroceruzaelemmel/tölthető elemmel igen hosszú játékidő biztosítható.
 
Tulajdonságok:
  Komplett Ready-to-Run (RtR) készlet, INOPO távirányítóval
    Készre szerelt alváz
    Fényezett és dekorált karosszéria
    Kifinomult első futómű, speciális geometriával
    Nagyfelbontású kormányszervó és motorvezérlő
    Óriási tuning alkatrész és karosszéria választék

A készlet tartalma
    Készre szerelt alváz elektronikával,nagy tapadású gumiabroncsokkal
    Fényezett és dekorált karosszéria
    4 különböző motorfogaskerék az ideális áttétel beállításához
    Alkatrészek a különböző alváztípusokhoz
    2 csatornás, 10 memóriás, LCD kijelzős, programozható INOPO AM 27 mHz távirányító
    Szerszámok

Szükséges tartozék
   4 db. AAA-NiMH-Akku vagy elem (modell)
   8 db. AA-NiMH-Akku vagy elem (adó)
   Töltő

Műszaki adatok*
Hossz: 125-134 mm; Szélesség: 70-776 mm; Magasság: 35 mm; Nyomtáv (elöl): 61, 5-63,5 mm; Nyomtáv (hátul): 59-65 mm; Tengelytáv: 86-98 mm; Gumik (elöl): Ø25x8 mm; Gumik (hátul): Ø25x11 mm; Súly: 130 g; Motor: 130-as

*A műszaki adatok az alvázra vonatkoznak, a karosszéria nélkül! Mivel az alváz hossza és szélessége változtatható, egyes adatoknál a minimum és maximum értékeket közöljük!

Ha többet akar megtudni a Nanoracer 2-ről, itt segítenek, hivatkozzanak csak ránk:


H-1055 Budapest, Váci utca 4.
Telefon: +36 1 318-1944 Mobil: +36 30 954-1874

 




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr44837064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rooster 2008.12.23. 14:59:54

Nahát-nahát :)))!

Büszke vagyok a második helyezésemre, köszönöm! Nem is számítottam rá!!!
A nyertesnek pedig gratulálok!

(A következő pályázatra pedig előkeresem azt a gyerekkori képet, ahol a Matchbox Superkings Audi Quattrótól vagyok elalélva, és előkotrom az autót egy jelenkori fotóhoz is!)

Békés, Boldog Karácsonyt mindnyájatoknak!

Csubakka Junior 2008.12.23. 15:43:25

Gratulálok a győztesnek!

Tanulságos volt, csak azért nem küldtem régi karácsonyos-játékautós képet, mert azt hittem, hogy kell egy fotó arról, hogy még megvan az a gép (apropó gép - Mi volt az utolsó mondat, amit a Terminator rögzített? - Dikk mán Gázsi! Színesfém!). Sebaj, legközelebb! Pedig volt a képen egy szőke bombázó néni is.

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.12.23. 15:46:04

Elvileg kellett volna ilyen kép - de nem küldött senki, ezért lett győztes a félpontos rognork.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2008.12.23. 15:52:03

Természetesen én is gratulálok a nyertesnek -ezt már személyesen is megtehettem, ugyanis a nyeremény átadása is megtörtént.
rooster:
Ne bőszíts! A Capris kép személyesen is érint (már a saját Caprim okán), de sajnos nem igazán játékszer (bár ha tettél volna egy ugyanilyet mellé csak saját Caprival, most pózolva, simán elfogadjuk). De azonban, ezzel szemben: megemlíteni, hogy van olyan játékod valahol, amiről korabeli képed is van, az nagyon csúnya dolog! Igenis, hogy elő kellett volna keríteni, oszt feltölteni a képeket. Én is szenvedtem, hátha megtalálom az egyik ilyen gépet, de nem jött össze, pedig kedvcsinálónak szerintem az is jó lett volna...
No mindegy, senki ne csüggedjen, lesz még Budán kutyavásár, szerintem megtaláljuk a srácokkal a módját, hogy valami aktivitást csiholjunk ki a látogatókból, amit meg is jutalmazhatunk!

Jah, naná, hogy kellemes ünnepeket mindenkinek!

rognork 2008.12.23. 17:49:56

Köszi mégegyszer az autót, nagyon állat. Egyenlőre nem mertem előszedni, mert a gyerek még ébren van...
A setupról és az összerakásról majd írok.
ui igazából arra számítottam, hogy sok sok harmincas küldi be a bowdenes varnyút meg a T55-öt, oszt lehet nagyokat röhögni egymáson.
süti beállítások módosítása