Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Rognork és a Nanoracer

2009.01.11. 16:50 | prokee | 7 komment

Címkék: fotó játék fotópályázat navigáció iconx

Nos, ígértük, hogy visszatérünk még a Nanoracer pályázat nyertesére, rognorkra és az ő vadonatúj RC-autójára.

Hát íme:

Hello,

amint ígértem, küldök képet magamról és a nyereményről, remélem nem borzasztja el a látogatókat a további böngészésről.

Gondolom feltűnik, hogy nem a kiírásban szereplő McLarent látjátok. Elmondom, miért.
Természetesen azonnal sikerült időt kerítenem a nyeremény becserkészésére. Ahogy beléptem a boltba, streetsa épp szülők garamadáját próbálta eligazítani az RC ajándékok világában, így nekem is jutott pár magányos perc nyálcsorgatásra. Nyugodtan kiteheti a táblát: Ember, ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel.

Felhagytam, és módosítottam az elkövetkező pár év to-do-listjét:
- 1:28-as bódét csinálni Wartburgból
- esetleg a bemutatott Skodából
- kusztomizálás
- gyermek ránevelés (folyamatban)
- bowdenes T-55 beszerzés (nem reménytelen)
- RC autó használatának tökélyre feljesztése

Fel se ocsúdtam a következő ötéves tervből mikoron nekem szegezte a kérdést, orvul: mit és milyet?

McLaren vs Ferrari:
Érv: az Enzo alapból szélesebb felnit kap, nagyobb kanyarsebesség.
Ellenérv: A McLaren vázra alapból többfajta bódé rakható. Persze ez nem érv az első után.

Piros vs fehér:
Természetesen fehér, hiszen minden rendes magyar apuka tudja, hogy a fehér a leolcsóbban javítható alapszín a fehér az új fekete, másrészt erre könnyű ráfesteni, ha tényleg kusztomizálásig fajul a dolog. Harmadrészt nem vagyok elvakult Ferrari rajongó.

A különböző beállítási lehetőségek hallgatása közben kissé elvesztem, pár év biztos eltelik, mire rálátok a különböző keménységű rugók, tuningmotorok előnyére, dehát ráérünk.

A boltot ajánlom mindenkinek, ha itt nem tudsz választani, akkor biztos nem az történt, hogy nem találtál kedvedre valót. 

Közben csendben jegyzem meg, fut még itt a háttérben február 15-ig egy másik játékunk, egy navigációért.

Jelen állás szerint a demóképek mellett egyetlen nevezőnk van, aki az MZ Werkét látogatta meg, tehát esélye még bárkinek lehet. Arról nem is beszélve, hogy a második és harmadik helyet nem lesz kinek kiosztanunk.

Tehát február 15-ig még nevezhettek, igen jó esélyekkel.

Hogyan nevezhetsz ?

- Készíts képet

- Töltsd fel az Indafotóra

- A kép nevében szerepeljen a helyszín, ahol fotóztad!

- Lásd el af_palyazat_1 címkével (mert tervezünk még másodikat is!)

- Izgulj !

(A feltöltött képek automatikusan részt vesznek a versenyben, és megjelennek a bal hasáb ajánlójában)




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr38870887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darti · http://www.darti.hu 2009.01.11. 23:26:48

Most akkor az én kamuképem nem ér???:)))

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.01.12. 00:12:37

Köszönöm a dicsérő szavakat, ugyammá, ugyammá...
Deazonbanezzelszemben, remélem jól szolgál a gép. Ha Wartburg kasztni faragásra adod fejed, nézegessed a régi NDK-s lendkerekes autókat, azok hasonló méretűek (vagy monnyuk Barkas, esetleg Trabi:)). Mindenesetre ha kész, azt te nekem megmutatod. Én már beszereztem pár javításra szoruló távos rendőr Wartburgt, nem titkoltan átalakítási céllal.
Állandó, nagy pályát (márminthogy 1/28-hoz való, viszonylag nagy pályát) kellene már végre valahol csinálni...

rognork 2009.01.12. 07:53:05

@streetsta:

elkezdtem alapanyag után böngészni, hát khm enyhén szar a felhozatal...
viszont én is láttam azt a wartburgot, amit említettél, potom 22-ért. majd ha ráérek, és páratlan nap lesz bónuszba, kinézek az ecserire. meg a pecsába, ha van még bolhapiac.

rcgames.ro · http://rcgames.ro 2009.01.12. 21:44:19

@streetsta: Zoli, nálam van állandó pálya (Mini-96)
Igaz, nem Budapesten hanem Nagyváradon... de autófília tagsági igazolvánnyal használható :D

prokee · http://blog.prokee.hu 2009.01.12. 21:51:22

Na, ilyet csak óvatosan, mert percek alatt megindul a konvoj :)))

Ma meddig mehetünk ? :)

rcgames.ro · http://rcgames.ro 2009.01.12. 22:40:40

@prokee: Már bezártam de hívj fel ha ideértetek. A szomszéd házban lakom...
Térkép/telefonszám a honlapomon, egy "+4"-et azért biggyessz elé.

És vagy azért nincs smiley, mert elfelejtettem vagy mert komolyan szoktam gondolni az idióta (vagy annak tűnő) kijelentéseimet.

Rocko- 2009.01.13. 00:34:51

hova is akartuk a köv. találkozót? :)
süti beállítások módosítása