Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Hülye kép - Állófűtés válság idején

2009.01.23. 13:15 | scheerti | 29 komment

Címkék: magyar hülyeállat fűtés állófűtés nem suzuki még véletlenül sem designpumpa

Annyi idióta és haszontalan installációt láttam már autókban, hogy szinte sokkolt a képen látható kényelmi felszerelés praktikuma és puritánsága. Nincs mit hozzátenni, ez a kompozíció így tökéletes, ezen csak rontani lehet. 

Katt a képre!

Azt már meg sem merem említeni, hogy milyen autóban volt mindez, mert a márka fanatikusai 12-es Bock vadászpuskákkal fognak vadászni rám az utakon. Melegben.




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr48897295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsomatograf 2009.01.23. 13:32:45

Mondjuk a "nem suzuki még véletlenül sem" -ből is nehéz lett volna rájönni. :-)

báró Csekonics 2009.01.23. 14:06:37

nálunk a sarkon egy opel omegából őrzik az építkezési anyagokat (felújítják a házat és beépítik a tetőteret) - a házból ki van vezetve egy hosszabbító és egy kis ventillátoros hősugárzó van rákötve, meg kis tizenhuszon-centis TV.
Keleti kényelem :-D

rognork 2009.01.23. 14:07:47

amd 65/d-vel fogunk üldözni, rövidsorozat üzemmódban, természetesen felvágott 7,62*19 skulókkal. ha utána is szemtelenkedsz, jöhet a pkmsz. végül rpg7.

L-Zo 2009.01.23. 14:11:30

Sufni megoldás, de praktikus. Lehet, hogy kisgyereket vittek vele a nagyihoz Békéscsabára. Előmelegített autó kell a kölöknek. Kollégám is mesélte, mióta megvan a gyerek, másfél literrel több gázolaj fogy százon, a sok melegítéstől.

TomP · http://pokolikocsik.blog.hu 2009.01.23. 14:41:56

A kvarc hősugárzó mennyivel jobb lenne már mint ez az olajradiátor. Gyorsabban melegít, olcsóbb is. Na jó kicsit tűzveszélyesebb lenne, de válságban csak a pénz számít.

arthur877 2009.01.23. 14:42:54

Mennyivel olcsóbb ez a megoldás, amikor nagyon hidegben tervezetten megy a család valahová, mintha az egész garázst füteném fel!?!
Mondjuk és lusta vagyok, és csak ventillátoros hősugárzőt szoktam berakni a kalaptartóra indulás elött egy órával...

miximixi 2009.01.23. 16:14:21

De mi lehet a másik fogyasztó....?

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.01.23. 17:05:12

@miximixi:

Ezen én is gondolkodtam. Én egy ventillátort képzelek el alul, de lehet, hogy tévedek:)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.01.23. 17:15:11

Én is azt néztem, de nem lehet ventillátor - mármint fűtőszálas -, mert nem földelt a dugó! A hatsó ülésen mintha lenne valami cucc. Mondjuk egy magnó, ami kutyaugatást játszik, hogy ne lopják ki az olajradiátort a kocsiból... ;-)

ceeee 2009.01.23. 19:10:13

Ez az igazi gány! Én pont ma szereltem be a 1.3-as Swift-embe (2005-) az elektromos motorelmelegítőt, szerintem egy picikét kulturáltabb. Ja és nem foglalja a helyet az utastérben. Rövid idő alatt (max 2 óra) víz le, fagydugó ki, betét be, ködlámpa takaró ki, kivezetés be, kábel befűz, víz vissza. Holnap már tesztelem is.

Kifordított kacagány 2009.01.23. 20:20:22

én meg hamarabb elindítom az autót, ráteszem a műlábat a gázpedálra és hadd égjen a sok szénhidrogénlánc

Szendwich 2009.01.23. 20:39:51

Én meg nem veszem le a kabátot ha annyira hideg van az autóba...

Kifordított kacagány 2009.01.23. 22:34:42

az is egy megoldás. látási viszonyoktól függ.

Rocko- 2009.01.23. 23:39:51

én se szoktam levenni magamról az autót amíg hideg van odakünn.

Darti · http://www.darti.hu 2009.01.24. 00:08:53

Most miért???? Nincsen ebben semmi rossz. Most szegény éjjeliőr fagyjon meg? Azért azt mégsem szeretné senki sem igaz???:)))

Van aki a motorblokkba tesz fűtőbetétet, és amint látjuk van aki pedig az utastérbe:))

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.01.24. 10:55:31

@Darti:

Nekem ez kimerült egy kartonlapban, amit a hűtő elé Rodolfóztam :) Így se fűt rendesen, vízköves lehet a radiátor kicsit.

Egyébként ismerek egy srácot, Petit, aki fiatalabb korában rendszeresen bepakolta az udvarban álló agyonkittelt Ladába a hangfalakat, a házban feltekerte az erősítőt és élvezte, hogy bömböl a zene a kocsiban, miköben benne ült. Gondolom brummogott is hozzá:)

loláb 2009.01.24. 15:52:35

Ilyesmi megoldásokat karácsony előtt láttam azoknál az őröknél, akik az eladni szánt fenyőfákat őrizték éjszaka.

Én bármilyen hideg van a kocsiban, addig sose kezdem el fűteni az utasteret, ameddig a víz el nem éri a nyolcvan fokot (még így is bőven előfordul, hogy ráadom a fűtést 80 fokon, nem figyelek oda, és a víz visszahül 60 fokra). Meleg jönne már előbb is, még akkor is, amikor a vízhőfokmérő bőven fekszik, de nem akarom a motor melegedését lassítani. Kíméli a motort, kíméli a fogyasztást, egyedül engem nem kímél, k.rvára fázok az első tíz percben, dehát valamit valamiért.

arthur877 2009.01.24. 16:06:58

@loláb: Nemtom milyen autód van, de egy mai normális járgányban nem fűtőcsapot nyitsz, hanem lamellákat állítasz, ergo a víz a fűtő radiátorban akkor is kering, és ha jó a termosztátaod ez a melegítés dolog sántit...

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.01.24. 16:26:17

@arthur877: Hé, ez akár megérne egy posztot is, mint népszerű mítoszok lerombolása!

prokee · http://blog.prokee.hu 2009.01.24. 16:48:25

Egy rakás autón még most is fűtéscsap van. Olyan ez, mintha azt mondanád, egy mai normális autó gázolajjal megy...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.01.24. 16:53:51

@prokee: Pedig tudjuk, hogy gázolaj csak a hajókba és a mozdonyokba való:)

loláb 2009.01.24. 17:33:31

@arthur877:

G astra. Öszíntén szólva foggalmam sincs, mit nyitok, az mindenesetre bizonyos, hogy a fűtés ráadásával vissza tudom hűteni a motor hűtővizét 60 fok alá (fekvő vízhőfokmérő). Namármost, mint tudjuk az üzemi vízhőmérséklet 90 fok körüli, ez biztosítja a motor optimális hőleadását.
Ha a víz csak 60 fokos, akkor az optimálisnál több hőt von el, ergo a motor is hidegebb, (illetve lassabban melegszik be, ez a jelenség ugyanis csak indulás után, az első tíz-tizenöt percben megfigyelhető, később nem).
Illetve kb nyolc éve volt egy régi nissan sunnym kölcsön, szegényke kicsit vízforralós volt, azzal lehetett ezt elkerülni, hogy állandóan maxra tekert fűtéssel mentem. Egy nyáron volt nálam...

lapa · http://www.lapanet.hu 2009.01.24. 17:39:48

@arthur877: attól függetlenül nem hűl a víz, ha a radiátort nem hűti a venti.

én voltam akkora állat és lelkes amatőrként összevásároltam magamnak egy diesel állófűtést, mondván majd én jól beszerelem (télen, szabad ég alatt btw...). legközelebb inkább nem impluzusvásárolok, bár relatíve jól megismertem a kocsit míg beszerel(t)em. most még csak célegyenesben vagyok, de rendesen büszke leszek magamra ha sikerül.

prokee · http://blog.prokee.hu 2009.01.24. 17:39:54

A C-Corsa / Combo 1.3D-nél egész konkrétan hidegre lehet visszahűteni a motort, ha az üzemmeleg állapot elérésekor ráteszed a fűtést.
Érd Parkváros-Százhalombatta-Érd útvonalon bemelegett, ott kapcsoltunk fűtést, aztán Budakeszire megint üzemmeleg lett :)

Kifordított kacagány 2009.01.25. 20:55:41

én lusta vagyok és nem szarakodom azzal, hogy külön kapcsolgassam. eleve ha azt akarom, hogy leolvadjon a szélvédő, akkor úgyis fújni kell rá a levegőt, akár hideg akár meleg, 10 perc alatt meg alacsony terhelésen(nem alapjáraton, az úgyis csak koptatja) meg eléri az üzemi hőfokot a motor, ha fűtök, ha nem. persze egyik autómnál sincs okom panaszra, mindegyiknek jó a fűtése, szépen melegszik.

Tommi 2009.01.25. 22:37:44

KK: A Samara meg kiváltképpen. Azt bírom, hogy mire kitolatok az udvarból, az kb 5-7 perc, addigra üzemmeleg a motor (mondjuk nem is automata szivatója van)...
süti beállítások módosítása