Idézném a pontatlanul ugyan, de szállóigévé vált részletet a Trabant kezelési kézikönyvéből (28. oldal) (ugyanez már a 600-as könyvében is szerepelt, 26. oldal):
A "Trabant" útfekvése kitűnő és gyorsulása kifogástalan. Ez azonban ne csábítson könnyelműségre!
Ez jutott eszembe, amikor Darti átküldte a carstyling adatlapját az alábbi autónak:
Az első kattintás után csupa olyan szó tolult elkékült ajkaimra, amelyeket itt nem szívesen ismételnék meg. Maradjunk annyiban: dugnám.
Ami igazán széppé teszi a magamfajta Zweitakt-függő számára, hogy markáns megjelenése mellett az autó anatómiailag korrekt Trabant-alakú. Maximum 5-8 év szteroid-kúrával kísért napi rendszerességű konditerem-látogatást fantáziálnánk oda a látottak alapján.
...és ami miatt a bevezető idézet első fele érvényes ide is:
- az úttartásról egy MR2 futómű gondoskodik:
- a gyorsulásról pedig egy 175LE-s Hayabusa blokk:
Úgy fest, a carstyling mégsem csupán a "lekszuszlámpás" Astra 1.4-ek és a No Fear-matricás, lángnyelv-huzatos Golf 1.3-ak gyülekezőhelye...
Tetszik, riszpekt.
UPDATE:
Mielőtt jön Ede, és lecsap a nagy lapát kezeivel, leszögezem:
Természetesen nem ez az első Bike-powered Trabant.
Beszóltak