Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Fedél nélkül

2009.05.06. 08:00 | scheerti | 19 komment

Címkék: amerika hülye videó női sofőr kabrió

Mindig érdekes kabriósokat látni a hirtelen leszakadó nyári esőben. Van, aki azonnal félreáll, a tetőt felhúzni, hogy lehetőleg egy csepp eső se érje. Mások lelassítanak és várják, hogy az elektronika tegye a dolgát, vagy ha az nincs, akkor kellően alacsony sebességnél megállás nélkül küzdenek a ponyvával. Bevallom, ortodox kabrióssal még nem találkoztam. A legenda szerint ők azok, akik bármilyen esőben és villámokkal tarkított viharban nyitott tetővel autóznak, elvégre nem azért vettek kabriót, hogy egy ponyvát bámuljanak. Kemény fickók, akik nincsenek cukorból, gondolhatnánk. Aztán az Indavideón találtam egy új módszert:

Sajnos nem derül ki, hogy a lustaság, vagy a hozzánemértés vezetett ahhoz, hogy a hölgy a napellenzővel védje magát az eső ellen, de a megoldás mindenképp újszerű és zseniális. Mindenesetre nem csodálkoznék, ha az eset után beperelte volna a gyártót, amiért megfázott az autóban.




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr551104053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.05.06. 09:37:14

Azért nem biztos, hogy szörnyen megázik ám így, aki ült idomos motoron, az tudja, hogy a plexi mögött -persze csak ha haladsz is -egészen porszáraz maradhat az ember. Itt is látszik, ahogy a víz felfut a szélvédőn. Persze biztos nem lehet akármekkora zuhét átvészelni így, de lehet, hogy van olyan eső, aminél jobban megázol azalatt a pár másodperc alatt, amíg lelassítasz. a videó készítői meg elgondolkoznak, ki a nagyobb "mizribl", a kabrióban ázó, vagy az országúti tempóval haladó SUV-ban az ablakon kikopogó. Mer azt majd biztos hallja a másik. Ehhheheheh. Ja, nagy eső nem lehet, a SUV nem is töröl ablakot, ugye.

alfredo20 (törölt) 2009.05.06. 09:37:47

régi kabriósként mondhatom, hogy autópályán vagy állandó tempós közlekedésnél nyitott tetőnél egy csepp sem esik be az utastérbe. Tehát kifejezetten klassz érzés zuhogó esőben teljesen szárazon autózni

Ex Termesz · http://karvolt.blog.hu 2009.05.06. 09:46:25

>> Mindenesetre nem csodálkoznék, ha az eset után beperelte volna a gyártót, amiért megfázott az autóban.

biztos vagyok benne hogy az autó kézikönyvében a jogászok már beleírtak pár olyan mondatot hogy ne lehessen perelni :)

(btw, a biciklimen van egy matrica: "ne biciklizz éjszaka és mindig viselj biciklissisakot". a bicaj a kézikönyvében meg felszólítanak arra, hogy mindig két kézzel fogjam a kormányt.stb. mindenre gondoltak :) )

Frunkp 2009.05.06. 09:50:38

De az is lehet,hogy egyszerűen bedöglött a tetőmozgató automatika,vagy elnyíródott benne egy csavar,és nem mozgatható,vagy vmi hasonló galiba... Bár ez nem túl szellemes opció,elismerem.

Humphrey 2009.05.06. 10:01:37

Aki valaha is ült kabrióban, az tudja, hogy nem is olyan ujszerű és hülyeség ez. streesta és alfredo20 elmondta, amit az 'esetről' autós szempontból tudni lehet.
Nekem már csak egy maradt: mennyire egyszerű még ráhúzni primitívségre a szőkenős sztereotípiát : ( teliszájjal röhögni a saját tudatlanságotokon, igaz?

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.05.06. 10:30:30

Megvolt a kabrió, motor, buggy is. Eső azt hiszerm, csak motoron kapott el minket, ott mondjuk megáztunk.

Lehetséges, hogy száraz maradt, de az, hogy az arcát törölgeti, és a nepellenzőt próbálja állítgatni nem erről árulkodik.

Kifordított kacagány 2009.05.06. 11:13:22

@scheerti: bocs, de nem az arcát törölgeti, hanem a szemüveget igazgatja. egyszer(illetve kétszer egymás után) igazít a napellenzőn, ami szerintem még nem jelenti azt, hogy az eső ellen védené magát vele.
35sec környékén meg szépen látszik, hogy a feje felett van a vízfüggöny. lehet, hogy vizes lett, de ez szemmel láthatóan nem zavarja. a vidám társaság meg mindezektől függetlenül primitív.

egyébként meg el vagyunk puhulva. én legalábbis régebben még kifejezetten élveztem az esőn lófrálást, ma meg már ha esik igyekszem tető alá húzódni. most is itt taknyosodom a monitor előtt, mert az első szellőtől benáthásodtam. ezek meg akik ezt a filmet készítették, szemmel láthatóan még soha nem élték át az élményt, amit egy szándékos, mulatságból elkövetett megázás jelent.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.05.06. 11:23:46

A régi repülők voltak a tökös legények, a nyitott kétfedelűekkel.

Amúgy nem hülyék, hordtak haubét, meg brillét. Bár nem tudom, az mennyire lenne vagány kabriózás közben. :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.05.06. 11:34:39

@Kifordított kacagány:

Lehetséges, mindenesetre a SUV-os filmeseknek adnék pofont, mert borzasztóan utálom én is, mikor más kocsiból mutogatnak.

@Tie:

Az teljesen rendben van, angol roadsteres bácsikon néhanapján ma is látni.

biker_kolee 2009.05.06. 13:26:23

Barmok. Amúgy szerintem is fless dolog esőben kabriózni. :) Vagy akár motorozni. :)

s60d5 (törölt) 2009.05.06. 15:39:20

Mindjart elviszem az asszony autojat, kiprobalom elazok e. Ugy is szemerkel az eso:)

yeti 2009.05.06. 16:22:03

szerintem állatabb lett volna ha közben hajat mos:)

zalkapone 2009.05.06. 18:55:05

Adjanak nekem egy ilyen MX5-öt, és becs' szó nem húzom fel a tetőt esőben! :-)

series_one (törölt) 2009.05.06. 19:44:40

vót két kabrióm, mindkettővel futottam már nyitva esőzésbe.
igazából akkor rábaszás, ha valamiért lassítani kell, akkor azonnal elázol. ablak föl meg kilencvenes tempó elég. ha nagyon esik, akkor legyen száztíz.
a barchettával fehérvártól a budaörsi agipig simán végigmentem kinyitva, de felhúzott ablakokkal, jó, mondjuk fűtöttem, mint az állat, meg a kútra is úgy zúztam be, hogy ugráltak félre a népek, de vicces volt látni a fejeket, akik mellett elmentem az ótópályán
:))))))

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.05.06. 19:50:28

@series_one: Na jó, én sokmindent elhiszek, de ez már súlyos vetítés, tezsvírem! Mer hogy egy akárkibárki ezt a történetet adja elő (aki mondjuk csak 175-180 centi magas), az még rendben van. Na de hogy pont te?!! Nincs akkora napellenző, amit eléggé felfelé lehet hajtani a te magasságodhoz. Mozigépész....:)))

series_one (törölt) 2009.05.06. 20:12:04

@streetsta:

baszki, elmondanám, hogy a barchettában elférek, ha nem is kényelmesen, a videón szereplő mazdának meg a felső szélvédőkerete szemmagasságban van.
:)))
haveromét próbáltam, onnan tudom. az nem volt jó.
és hát a barchetta az tényleg megvolt, sőt, ez a barchetta az a barchetta volt, ami a magyarosrszágon legelőször megrendezett "ágyúgolyófutam" fődíja volt. így. tessék utánanézni.
egy hévízi ember azzal nyerte meg, hogy egy 2,5 td xm-mel indult, amivel közúton azért "fel lehetett venni a forgalom ritmusát", szar utakon lehetett tartani a tempót, jól fogyasztott és teherautókúton tankolt semmi perc alatt a több, mint nyolcvan literes tartályba. a felesége használta a türkiz színű barchettát, egyszer rettenetesen összetörte, de szépen megcsinálták. valami gek-xxx volt a rendszáma, ha jól emlékszem. aztán a tulaj vett nálunk három picassot úgy, hogy egy feltétele volt: három autót számoljunk be. volt egy bordó vento, egy mittoménmilyen gép meg ez a barchetta.
a fiat boldizsárhoz tudtam eladni kb két hónap után.
aztán ez így történt és nem máshogy.

s60d5 (törölt) 2009.05.06. 20:42:31

Elaztam jelentem. Szerencsere nem volt veszes, csak szemerkelt, mire kiertem az autopalyara jo volt.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.05.06. 21:25:16

@series_one: Na tessék, meg van, milyen autó kell Rockonak!! Ha te elfértél benne, neki is el kell. Barchettát Rockonak!
süti beállítások módosítása