Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Ken Block visszatért

2009.06.02. 09:03 | scheerti | 44 komment

Címkék: rali drift rally impreza ken block

Húszmillió ember. Ennyien nézték meg Ken Block első kisfilmjét, talán nem véletlenül. Azonnal körbeküldték minden  létező levlistán, az autós oldalak sztárja volt sokáig. Sokáig nem értettem miért, hiszen driftes videóból tényleg rengeteg van, egyre jobbak, felkapott sport lett.. Ralisból még ennél is több, azok is páratlanul jók. Aztán a filmet egyre többször megnézve rájöttem, hogy Ken Block egy zseni, viselt dolgait tekintve le se tagadhatná, hogy élvezi, amit csinál, közben pénzt keres, és szórakoztat másokat. Sanyival nagyjából egyszerre ragadtunk billentyűzetet(persze ő gyorsabb volt), hogy másoknak is megmutassuk ezeket a videókat. Íme:

Így készült az autó:

Itt pedig az új videó.

Reméljük erre is hasonlóan sok nyál fog csorogni, mint az előzőre. Mi imádjuk.

 

A videót az Indavideó Autós csatornájában találtuk, ahova a Stipistop.com töltötte fel. 




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr771158293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tigrincs82 2009.06.02. 09:51:39

aztarohadtkurvaéletbe!!!!!!! Hát ez nem gyenge...

Darti · http://www.darti.hu 2009.06.02. 09:53:43

pénz pénz pénz pénz.

az előző videó a driftről szólt, arról hogy valaki nagyon tud, hogy valaki nagyon ott van a szeren, valaki, aki jön, beül a kocsiba, megy egy aztadekurv@nagyonnagyot, majd kész vége.

Ez a videó már a pénz szülötte, egy hatalmas befektetés, ahol a drift még megvan, nem is alap szinten, de ez már nem ugyan az..

Szerintem...

Wizardus86 2009.06.02. 09:56:16

cool. a srác egyzseni, nincs kétség
viszont az eőző ideóhoz képest több a parasztvakítás (lángoló kesztyű, fejen összetörtneoncső, stb)
megy kedvencekbe

korlat 2009.06.02. 10:08:37

hát bizony tele van parasztvakítással. Viszont a belassítós snittek ott vannak a szeren. Azért első jobb vót...

Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2009.06.02. 10:16:41

Sztem is az első az igazi. A cipőreklám, meg a sok agyonötletelt jelenet valahogy olyan érzés mint amikor egy autódidakta gitárost elküldenek a zenesuliba, ahol újra megtanul játszani. Jól játszik csak valahogy mégis hiányérzeted támad. Ez van nekem ezzel is, persze jó móka, kíváncsi vagyok lesz - e folytatás.
Ui.: Épp élesíteni akartam róla a postot amikor megláttam h itt már kinn van :P.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.06.02. 10:38:05

@Darti: Savanyú a szőlő?

Neki ezt dobta gép.
Nyilván az USA piaca sokkal nagyobb,mint a mi szutykos EU piacunk,mind marketing mind áruk terén.
Ez van.

Ettől függetlenül jól nyomja.

Sabc 2009.06.02. 10:50:58

És most ettől kéne hanyattesniű? Egy idióta ökörködik egy kurvaerős autóval, miközben egy cipőt reklámos, és parasttvakító látványelemkkel tarkítja.
És? Vannak ennél a csávónál sokkal jobb pilóták is, akik bárhol, bármikor körbaeautózzák. Rükvercben.
Biztos velem van abaj, de szanaszét untam magam mindkettőn.
Leültem.

Sabc 2009.06.02. 11:06:11

Ezt gondolom mindenki ismeri.

http://www.youtube.com/watch?v=aI5wTDFRA34

Na, ő tud. És úgy fogja meg az autót, hogy a navigátornak elakad a szava.
"Oohh, God.."

Ez a tudás, nem a cipőreklám.

Sabc 2009.06.02. 11:06:45

Ja, és nemmelékesen gyakorlatilag nyélen megy végig, ahol lehet.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.06.02. 11:28:08

Az Ari Vatanen kártyát ne játsszuk ki, ő egész más stílusan vezet. Lehet, hogy az új videót egy kicsit túlkomplikálták, de még mindig tud a srác.

A cipőket mondjuk magának reklámozza, hiszen a DC Shoes egyik alapítója. Sokszorosan megtérül neki a driftes ökörködés közben eltapsolt pénz. Én mondjuk nem háborodom fel azon, hogy a lehető legtöbb felületen reklámot nyomnak az emberek arcába, pláne az USA-ban. Ettől még nem fogok rohanni DC cipőt venni, se Monster energiaitalt.

Mikor a CE Rally szervizparkjában álltunk, megjelent Robby Gordon egy utcai Hummerrel, teleplakátolva Monster reklámokkal. Gyorsan felvette a Mionsteres sapkát, pólót, nadrgágot, hozta a Monsteres autogrammkártyát, satöbbi. Mindenki leszarta, hogy mit reklámoz, a lényeg az volt, hogy fél órával korábban mindenki összszarta magát, úgy ment.

Sabc 2009.06.02. 11:35:00

@scheerti: Nem teljesen. Vatanen, meg még sok már kiváló pilóta VEZET, eza gyerek meg sok magát nagyon nagy plótának tartó drifterrel együtt csak ökörködik.
Mondjuk én a driftet se szeretem, de ez már más lapra tartozik.

Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2009.06.02. 11:49:17

@Sabc: Ökörködik, de nem is látszik rajta hogy komolyan akarja venni magát, és sztem így nincs is vele baj. Ha komolyan venné akkor nem az USA-ban ralizgatna hanem próbálna csinálni valamit a VB mezőnyben. De neki ez csak móka, mint ahogy az extrém sportok sokasága amit kipróbált eddig.

Sabc 2009.06.02. 11:54:49

@Floyd: Oké, ezzel semmi bja nincs is. Én csak azt nem értettem, hogy miért kéne ettől lendületből levizelnem a bokámat? Hasonló videót kis gyakorlás után én is csinálok, rendelkezem hozzá kellően erős hátsókerékhajtású géperejű járóművel.
És nem azért, mert én akkora pilóta lennék. Hanem mert ehhez nem kell semmi extra.

nico_baby 2009.06.02. 12:02:31

@Sabc: mondjuk Zita jóvoltából már láttam ezt a vidijjjót, nem gyenge...én még mindig csöpp csöpp csöpp tőle.... de azért a kevésbé profik is ömbörök, valahol el kell kezdeni :O

Rocko- 2009.06.02. 12:03:12

és akkor itt jönnék én, a szkeptikus.

nekem nem az jön le, h valaki nagyon tud, hanem az, hogy valakinek mennyi pénze van. ami nem baj, félreértés ne essék, nem irigylem, de ez az egész egy hatalmas nagy show, elveszik benne a lényeg: az autózás. mert elég profin van megcsinálva, de nem azt látom benne, amit szeretnék, amit szeretnénk.

akkor lehetne megbocsájtani, ha ez nem a vezetésről szól, hanem egy jól megtervezett reklámja a cipőnek. abban az esetben elfogadható.

nico_baby 2009.06.02. 12:03:53

van aki tudással villog, van aki pénzzel, egyéni döntés kinek mit vesz be a gyomra

Sabc 2009.06.02. 12:19:19

@nico_baby: Mint mondtam, nem a videó létvével van najom. Sőt, semmivel sincs bajom. :)
Egyszerűen elolvastam a bevezetőben az ömlengést, aztán megnéztem a videókat, és nem értettem, hogy akkor most mi van, mitől is kéne annyira hanyattesnem. Ennyi.
Ettől még másnak tetszhet, különbözőek vagyunk, ez a jó.
Szerintem reklámnak jó, autós videónak nem.
Leültem. :)

Sabc 2009.06.02. 12:22:02

@Rocko-: Egyet tudok veled érteni, de azt hozzátenném, hogy egész Amerika egy hatalmas nagy show a II. Világháború óta. :)
Ettől persze még mint egy régebbi post kommentjeihez írtam, boldogan elélnék ott 40 évet 1950-től 1990-ig. :)

ommm 2009.06.02. 12:34:10

Balázs Öcsi
a magyar Ken Block

oh, mighty america, te csodálatos!

Sabc 2009.06.02. 12:36:18

@ommm: Amerika, ahol minden ház körül van terasz. :)))

Sanyi. · http://www.sopianaedeluxe.blog.hu 2009.06.02. 12:37:36

@Sabc: Hajajajaj. Vazze, azé ez erős volt:))) A gyíkarcú is párszor elpróbálta - guminyomok - amíg összejött megfelelően, meg azért mégis nap mint nap edz és versenyez. Te meg nem.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.06.02. 12:40:23

@Sabc:

Ezzel meg is válaszoltad, hogy miért ment át show-ba az egész. Húszmillió néző, az sok. Rengeteg. Nem csoda, hogy reklámozza a saját bizniszét. Sokaknál be is jön. Most a drift a menő, kipróbálta, megy neki. Ha holnaptól mindenki háztetőkről ugratna le autóval, azt is biztos kipróbálná.

Show nélkül amerikában nem adsz el már semmit. Én a magam részéről inkább az autós jeleneteket nézem, nem a reklámot.

Ki foglalta el a Vidor nevet? 2009.06.02. 12:54:31

Csak én vettem úgy észre h miután Rob Dyrdek meglőtte többször is paintball golyókkal utána az ablakról eltüntek a csíkok? Sztm erre azért figyelhettek volna amúgy. Jó csak látszik h nem egy löketből megy végig a pályán pedig az sokkal fáinabb lenne de így sem rossz.

Csubakka Junior 2009.06.02. 13:06:59

Egy ilyen vágott filmtől ugyanúgy nem dobom el az agyamat, mint a Taxi4-től sem. Az autó nagyon ott van a szeren, a pilóta meg jól csinálja a sót (kérdés, hogy hányszor lökte fel a bábut székestül, mire sikerült a felvétel). Technikás dolog a drift, de mai napig halál unalmasnak tartom. Kb. így vagyok a műkorcsolyával is.

Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2009.06.02. 13:24:22

Az első részről is megjelent videó amiben a bakik vannak. Volt hogy odacsapta szépen. Amúgy az ugrálós része már megvolt neki, csinált már sok baromságot, lényeg hogy nem kell tőle hasra esni, tény hogy megfelelő háttérrel ezt sokan megcsinálnák, akad a neten videó nem egy kezdve a Caterhammel forgolódóstól egészen a minivel driftelősig, mind van olyan jó mint Ken. Csak ő keni vágja csillagos sávos módban, ahogy a meki sem jobb mint sanyi bácsi kolbásza a pályaudvaron, mégis azt zabálja az egész világ.

Rocko- 2009.06.02. 13:49:57

@Sabc: a show-val nincs baj. az a baj, ha el van túlozva és semmiség köré építik.

Sanyi. · www.autofilia.hu 2009.06.02. 12:37:36
ezt vitatjuk éppen, h ha elsőre (na jó, 3-4. alkalomra) ment volna így, akkor rendben van. de itti s csak annyiról van szó, h addig csinálta, amig nem sikerült, majd a legjobbakat összeválogatták egy felvétellé.

@Ki foglalta el a Vidor nevet?:
és az előzetes guminyomokat is fel lehetett volna takarítani.

@Csubakka Junior: sztem simán kartörés lett volna a vége, ha igazi az ember. ha csak kiüti a kézőbl, akkor az mondom, hű de fasza, de így...

Darti · http://www.darti.hu 2009.06.02. 14:00:41

Jaa, és tudom kicsit off, de azért itt a másikmegosztós változat, aki jobb minőségre vágyik (kvázi HD)

www.youtube.com/watch?v=HQ7R_buZPSo

Darti · http://www.darti.hu 2009.06.02. 14:29:05

Azért így megnézve kicsit jobb minőségben... Egy ilyen megáll az idő kameráért odalennék szerintem egy hétre...
Hatalmas felvételeket lehetne csinálni:))))

biker_kolee 2009.06.02. 16:28:59

@Darti: Nekem is csak a sokefpéeses kamera kéne. :)))

Az az alapvető probléma, hogy nem egyből van megcsinálva. Ha elsőre végigmenne, akkor nem lenne vele semmi probléma. De ez show, nem autózás. Aki egy körben végigmegy így, ahogy a videó megvan csinálva, az a fless. Ez így kamu. Szép, meg látványos, de nem az igazi... És reklám. Szoktam volt videjókat készíteni (forgatás-vágás), szóval nagyjából képben vagyok a dolgokkal. :)

Draco3D 2009.06.02. 20:06:13

Jól csinálja,ennyi,egyből ekkora pályán,hibátlanul még a legnagyobbak sem mennek végig.Előző videóhoz is voltak +videók,hol mit hibázott,1x csapta nagyon neki,és a film végén látszik is hogy törött a bal hátsó lámpa.Persze többször hibázott kicsiket,pl mikor megy az ember azzal a szarral :D akkor 1x túl távol volt tőle,2x meg nekiment,megkoccolta,de pont elég volt hogy az ember leugorjon a gépről :D Hibázik persze,de azért nem minden kanyar külön külön drift,és utólag van összevágva.Aki meg azt mondja hogy meg tudja csinálni,ráadásul még autója is van hozzá,hajrá,rakja föl netre,menjen driftelni külföldre.Van egy videó Ken Block vs Colin Mcrae(RIP),X games,nem gyenge.Pénz kell ez nyilvánvaló,ha nem nagyrészt a pénzen múlna,akkor nem lenne Palik Lacika minden versenyen ott,mert kibasznák a pálya közeléből is.

Sabc 2009.06.02. 20:12:32

@Draco3D:

"Van egy videó Ken Block vs Colin Mcrae(RIP),X games,nem gyenge"

Nem vagyok benne biztos, de asszem ez az a videó, ahogy McRae egyszer átfordul a tetőn a kocsival, de még így is csak hajszállal marad le.
Kenblokk.

Cleinor 2009.06.02. 20:27:49

@Sabc: Nem "Oohh, God.." hanem "Dear God"

De amúgy teljesen igazad van, egyetértek

Sabc 2009.06.02. 20:33:30

@Cleinor: Jólvanna.angol tudásom sekélyes, szövegértésem méginkább. :)

Draco3D 2009.06.02. 21:02:18

@Sabc: Igen az az a videó,ahol átfordul és ott marad,sehol nem megy utána.Csak egy hajszál.

zalkapone 2009.06.02. 21:03:31

Annyiban SABC-al értek egyet, hogy ha van lóvéd és időd, akkor össze tudsz rakni egy ilyet. Persze nem lehetsz egy fakezű pancser, de egy alapszintű tudást lehet fejleszteni. Szerintem.
Viszont miért kellett körben átmenni a neoncsöveken...?

Sabc 2009.06.02. 22:06:03

@Draco3D: Valószínűleg nem egy videóról beszélünk akkor. Relax.

guni 2009.06.02. 23:00:56

Pedig szerintem igen. Nagyjából együtt vannak, sőt, McRae van egy hajszállal lemaradva, aztán benéz egy kanyart és ottmarad.
http://www.youtube.com/watch?v=PndYVslTHXI

guni 2009.06.02. 23:04:16

Mondjuk az új videóval kapcsolatban nekem is az a véleményem, mint Dartinak.

biker_kolee 2009.06.02. 23:30:51

@Rocko-: Csak borzasztó nagy hülyeség, sajnos. :(

Rocko- 2009.06.03. 08:35:25

mint minden show-elem. :)

Baline27 2009.06.03. 21:20:22

Hát szívesen ültem volna mellette és pisiltem volna össze magam a gyönyörűségtől:))

Sabc 2009.06.03. 23:23:13

@Baline27: Ismerős ez a nick...
süti beállítások módosítása