Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Teljesen meg vagy lőve?

2009.06.30. 09:00 | Rocko- | 13 komment

Címkék: lada baleset közlekedésbiztonság lánglovagok

Vagy mondhatni: felelőtlen vagy.

Mert mi mást mondhatnánk arra, aki kölcsönvett utánfutóval, alaposan megrakva, fittyet hányva a fizika és feltehetően a KRESZ szabályokra, összetör 2 másik autót - a sajátján kívül -, mindezt úgy, hogy a mellette ülő nincs bekötve.

Sajnálom a baleseteket szenvedetteket, de valahogy az okozót kevésbbé, mint a Ladát, amely nagyon szép állapotban volt.

A képek természetesen a lánglovagok portálról származnak, innen: Hármas karambol, felborult utánfutó az M7-esen.




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr841215181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

loláb 2009.06.30. 09:20:25

Tavaly októberben apám megkért, hogy egy rokonnak vigyünk le budapestről szegedre egy szekrénysort, meg egy ágyat. Felpakoltuk az utánfutóra, délre lent voltunk. Aztán volt egy kis kavarodás (vendégség, ebéd, satöbbi), szóval csak kicsivel hét óra elött indultunk vissza pestre. Addigra nekem viszont tele lett a púpom már az egész nappal, a koránkeléssel, a cipekedéssel, szóval az üres utánfutóval kicsit siettem. Konkrétan 170-175-ös átlag, az Kecskemét mellett egy SL55AMG húzódott le előlem.

Rettenetesen sok pénzt megadtam volna, ha láthatom a mercis arcát amikor felismeri, hogy egy utánfutós G astra 1.4 ecotec elől húzódott le.

martong 2009.06.30. 09:49:41

Ahoz képest, hogy mindenki mondja - a VAZ-ban még anyag volt - eléggé alufólia effekt szegény.

Szerintem az lehetett, hogy a szarrá-pakolt futóval nem tartotta a féktóvot, aztán a futó meg beszitált - még jó, hogy senki nem dobta fel a pacskert.
5-éve koratavasszal vittem cementet futón, bátorvoltam, jött egy kanyar és a futó megelőzött, hangyányit beszartam azóta megyek futóval beszari-papper módon, nekem ingyen volt a lecke, neki sokba került.

biker_kolee 2009.06.30. 09:53:52

Kár a Ladáért.. :( Tényleg szép volt.
Gyanúsan egy papper vezethette, ha ki kellett szedni, meg súlyos sérülésekkel szállították kórházba.

Az utánfutó tényleg érdekes egy jármű.. Lakókocsival rosszabb elszállni. Márpedig ismerősömnek sikerült.

Kifordított kacagány 2009.06.30. 10:23:55

@martong: egyrészt a benne lévő anyag egy része már a múlté, másrészt annyira nem is gyűrődött meg. elöl alig és sokkal kevésbé, mint a bora hátulja. ott nem kaphatott egyik sem túl nagy ütést. hátul ugyan teljesen összegyűrődött, de ha hozzáveszed, hogy egy tök üres csomagtérről van szó, szerintem semmivel sem bírta kevésbé az ütközést, mint az opel.

Sanyi. · http://www.sopianaedeluxe.blog.hu 2009.06.30. 10:41:38

Semmi köze ehhez, de elmesélek egy sztorit. :)
M3-ason kentem Debrecenből Pest felé, amikor a belső sáv bal szélén észrevettem valami nagy fekete tömböt. Alig mentem 130-al, gondoltam jobb lesz kikerülni, el nem tudtam képzelni mi a frász az. Aztán negyed óra után megláttam a leállósávban óra szerint 120-al csapató Polar White ML Mercit. Mögötte TECSÓ utifuti, némi cement, meg egy kurvanagy porfelhő, merthogy - gondolom - 180-nál egy idő után a gumi feladta és kapitulált, a paré meg hogy mégse legyen veszélyes goto leállósáv és "visszavett".

Ennyi
Kösz
Jólesett hogy elmondhattam

Kifordított kacagány 2009.06.30. 11:26:29

@Sanyi.: érdekes emberek vannak, hiába. ilyen durva esetet még nem láttam, de levegőben autó után úszó utánfutót az M7-en már többször is. érdekes lenne tudni, ezekből hányat rángat le az útról egy idő után a széteső utánfutó.

martong 2009.06.30. 12:42:56

Lehetne szárnyakat szerelni a futókra, aztán nagyobb tempónál felemelkedne a kocsi mögött ;)

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.06.30. 13:02:09

Én egy utánfutóról inditható vitorlázógépről álmodom.....

Sanyi. · http://www.sopianaedeluxe.blog.hu 2009.06.30. 15:41:20

@BeeTm: "egy kis piros bombázó gééépet, szeretnék én, de nagyon szééépet"

zalkapone 2009.06.30. 19:34:02

Egyik kedves barátomnak mentünk akácfát beszerezni télire, mondjuk úgy, hogy nagyker ár alatt (Stihl-e nacht, oder andere...), két autóval (a mágikus Orion, plusz egy "Sanyi-Clio") és a hozzácsatolt utánfutókkal. Nekem jutott egy kéttengelyes, magas oldalfalú, a Clio-nak meg egy klasszikus kis gyösz. Drága cimborám szépen meg is pakolt, még csak tippem sincs, hány mázsa fával. Elindultunk hazafelé (ugye az út veszélyes...), és éreztem, hogy valami nem a legjobb. Jött egy kis bukkanó, és ahogy berugózott a futó, elemelte a Ford orrát. Na, ott beszartam! Megálltam, és a fél futónyi fát leraktam az árokpartra. Így sikerült két körben elhordani. És szerencsére meg sem haltam... Azóta csak és kizárólag gondos mérlegelést követően vagyok hajlandó vontatni.

Sanyi. · http://www.sopianaedeluxe.blog.hu 2009.07.01. 08:58:39

@zalkapone: "Sanyi-Clio" ...na ezért még számolunk picúr!

zalkapone 2009.07.01. 19:19:37

@Sanyi.:

Mire kiírom, hogy Renault Clio 1.5dci kisáruszállító, addigra lemegy a nap! Így mindenki tudja, hogy miről beszélek... :-)

crix 2009.07.02. 00:06:03

Tök para amikor előttem utánfutóznak. Különösen ha esetleg üresen. Úgy pattog, inkább lemaradok a vérbe, mert egyszerűen félek, hogy egyszer történik valami.
süti beállítások módosítása