Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Az igazi repülő finn

2009.08.05. 08:24 | scheerti | 21 komment

Címkék: finn rali rally isle of man manx vatanen

Pontosan tudom, hogy egy tíz perces videót nem sokan néznek végig. Nem nézik, mert a legjobb zenére összevágott klipekben is vannak unalmas jelenetek. Az alábbi videóban ilyesmi nincs. Csak Ari Vatanen van az 1981-es 1983-as Manx Rally egyik gyorsaságiján. Igen, mások is pokoli gyorsak voltak, de talán nem véletlenül lett épp ő '81 világbajnoka. 

Nézztek csak:




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr821289729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TomP · http://pokolikocsik.blog.hu 2009.08.05. 11:32:45

Még a monitor előtt ülve is féltem.

biker_kolee 2009.08.05. 11:55:57

Néha engem is elkapott az ideg. Hirtelen nem láttam az utat...

6:55-nél nem állt meg a Stop táblánál. :))))

Halálos_fogkefe 2009.08.05. 12:39:05

Jól esett ebédhez, köszönöm :)

A másik videója is jó mikor elindul a kocsi hátulja 200 körül és a épp hogy a kapu előtt fogja meg. :D Azthittem ez az, de nem.

Amúgy nincs valami magyar neve ennek a birka terelő rácsnak ami van az utakon? (pl itt is egy csomó helyen)

biker_kolee 2009.08.05. 12:52:50

@Halálos_fogkefe: Műveleti területet elválasztó rendőrkordon. :)

Halálos_fogkefe 2009.08.05. 14:02:58

@biker_kolee: lol

@Rocko-: nem nem... most már nem hagy nyugodni, sikerült kihámoznom hogy cattle grid-nek hívják angolul. ezt a szótárban karámnak fordítják, bár városi gyerek vagyok de a karám az szerintem tök más. végülis oda van írva hogy "fémrudakból álló rács, amely fölött a járművek át tudnak haladni, de az állatok nem". több mint valószínű hogy azért nincs rá jó szó mert itthon nem honosodott meg, de legalább is én mikor messze vidéken jártam még sose láttam :)

az apropója igazából az volt hogy emlékszem akárhány rally-s játékkal játszottam mindig volt ilyen szarság a brit pályákon, és sosem tudtam mi az. aztán pár hete így este egy elborult pillanatban utánajártam, de most hiába mondom azt valakinek hogy cattle-grid mikor azt se tudja hogy eszik-e vagy isszák. ezért kerestem rá valami magyar szót :)

A kacagó ember 2009.08.05. 14:45:37

7 percnél, amikor bemegy az erdőbe az kőkemény. Szerintem ősem látott sokkal többet, mint én és ilyen szűk úton így nyomni neki...ki vannak ezek zsigerelve, vagy csak nagyon biztos kezük meg lábuk van. :)

Zsomatograf 2009.08.05. 15:02:24

Szép-szép, csak azt nem értem, hogyan maradt az úton.
Konkrétan betojtam volna ilyen keskeny ösvényen, fele sebességgel haladva is, nemhogy így.

tomnemtom 2009.08.05. 15:43:40

az hagyján, hogy maradtak úton, ha jól hallom, a navigátor egyfolytában azt mondja : "maybe".
hát tudod, nekem legyél biztos benne, különben nem váltok kettesnél feljebb.

Rocko- 2009.08.05. 15:47:03

@Halálos_fogkefe: köszönjük, hasznos volt. :)

fofo69 · http://autofilia.blog.hu/ 2009.08.05. 16:03:38

@tomnemtom: Ez nekem is feltünt. Egy navigátor szájából hallani hogy talán?!
Azt hittem hogy félre értem de látom nem vagyok egyedül.

biker_kolee 2009.08.05. 20:57:39

Az nekem is feltűnt. Aztán gondoltam ez is valami szakzsargon. Csak nem mond egy navigátor Ari Vatanennek olyat, hogy méjbí.. Akkor ő a Maybe Champion. :D

series_one (törölt) 2009.08.05. 22:56:05

közvetített üzenet, "mert én azért nem reggelek":

Ákos says (22:49):
elöször is, ez nem 81-es videó, hanem 83-as
nem ö nyerte ezt a gyorsaságit
Ákos says (22:50):
és a maybe ralis szleng, nem talánt jelent, hanem azt, h "lehet"
Ákos says (22:52):
""maybe is a term used across the different systems if a crew cannot decide exactly what to note a corner as on the recce. How the corner is taken on the day of the rally will depend on the feeling in car, grip levels, road condition etc."
Ákos says (22:55):
merthogy az autóbuziknak nem kéne lealacsonyodni a totalcar szintjére
danke

zalkapone 2009.08.06. 00:05:25

Majdnem letörtem a karfát a fotelről...
Szeretek rally szimulátorokkal játszani, de a Richard Burns Rally is lófütty ehhez képest (pedig ott is van baj, ha belelendülök...)! Ez nagyon kész. Még mindig kapaszkodok...

Kifordított kacagány 2009.08.06. 07:47:24

nem egy önbizalomnövelő filmecske:) brutális

@Halálos_fogkefe: ilyen nálunk tényleg nincs, így szavunk sincs rá. az viszont biztos, hogy nem karám.

@series_one: és ha elbassza még mindig mondhatja utólag, hogy nem úgy értette:D

tomnemtom 2009.08.06. 10:33:36

@series_one: csókoltatom Ákost, ezesetben nekem ő volt a google kereső :)
hiába, lustasággal mindig a legoptimálisabb megoldást vehetjük igénybe.
ezen a vonalon folytatva üzenem neki, egyszer már regelt :D

biker_kolee 2009.08.06. 14:05:17

Ákos, mi se komplett raliszótárral születtünk, és nem az anyatejjel szívtuk magunkba. De köszönjük a segítséget. :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.08.06. 15:11:09

Kedves Ákos,

a videót 1981-esnek írják mindenhol, de ha mutatsz nekem egy linket, hogy ez tényleg 83-as, akkor kijavítom. Ha jól megnézed, sehol nem írtam, hogy ő nyerte volna a gyorsaságit.

Z(ita) 2009.08.06. 17:19:20

scheerti, jobban hiszel mindenféle linkeknek, mint a szemednek?
Ez egy manta 400. Vatanen csak 1983-ban ment a brit ralin mantával.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.08.06. 17:27:18

@Z(ita):

Igazatok van, megkövetem a népet. A videó eredeti leírásába még Opel versenyautót írtam(hiszen ez az), aztán kitöröltem, mert hátha nem Manta ez mégsem, hanem az RS 1800-as. Mindenesetre javítom és kösz a figyelmeztetést.

Muhaha, a legnagyobb vicc ebben, hogy volt egy lúzer, aki kitette a Totalcar új videóboxába vezető videónak:)
süti beállítások módosítása