Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

AWO-sok a Velencei-tónál

2009.08.07. 08:00 | apamacko | 1 komment

Címkék: velencei tó simson awo

Aki a cím alapján a pártállami rendszer karhatalmi szervéről kíván olvasni, rossz helyen jár. Aki viszont a keleti blokk kevés négyütemű motorkerékpárjának egyik jeles típusára gondol, az bátran olvasson tovább.

Rocko: Simson AWO találkozó 017

Az AWO Simson baráti kör a Velencei tó partján tartotta nemrég egyik összejövetelét. Mivel ilyen motort az utcán már én is csak gyerekkoromban láttam, ezért elhatároztam, megtekintem a felsorakozó gépeket. Sajnos a szombati napon nem sikerült kilátogatnom, így vasárnap reggel már az indulni készülő motorosokat és gépeiket láthattam. Volt, aki lábon indult haza kedvencével, és volt, aki utánfutón pihentette járművét.

A 250 köbcentis négyüteműből 1950 és 1962 januárja között több mint 200.000 példányt gyártottak, s a modell sorsát sajnos (ott is akár a Pannóniánál) felsőbb utasítás pecsételte meg.

Az alábbi képek remélem, hosszabb beszámoló nélkül is nyújtanak egy kis (vizuális) élményt:




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr521276654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zalkapone 2009.08.07. 19:05:27

Park Strand & Camping? Vagy PopStrand?

Zsivány lehetett! Bár bírtam volna többet képet is!
süti beállítások módosítása