Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Utcán láttuk - Német különkiadás

2009.08.18. 08:00 | Tommi | 9 komment

Címkék: porsche audi autó rs4 mercedes benz w126 boxster

Mivel rég volt igazi bejegyzés az Utcán láttuk rovatból, eltekintve az előző bejegyzésemtől, de az inkább közlekedésbiztonsági szempontból érdekes. Most elétek tárom telefonom bugyraiból a legutolsó utcán fotózott autók képeit.

Elsőnek egy RS4-es Audi idén márciusból, Hévízről.

Rocko, eszembejutottál, mikor megláttam. :)

Ohh, megtisztelő, de az RS-ek sosem voltak a szívem csücskei, maximum az UrS4. :)

Rocko

Másodikként egy szlovák rendszámos Porsche Boxster júliusból, Budapestről, a WestEnd City Center mélygarázsából.

És végül, de nem utolsó sorban egy W126-os Benz, idén augusztusból, Ajkáról.

Akárhányszor meglátom, mindig előjön belőlem a birtoklási vágy egy ilyen iránt.




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr451310355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zalkapone 2009.08.18. 18:55:07

Na, ha ezt tudom! Akkor tegnap lefényképeztem volna azt a sötétkék Corvette-et, ami tegnap nálunk járt! Nem német ugyan, de ezeket kenterbe veri! :-)

zalkapone 2009.08.18. 22:59:06

@series_one:

Az első sem rossz, de ami hátul lapít...!

Van amúgy Vecsésen valami restaurátor műhely, azt keresem egy ideje, oda akarok beszivárogni! Néha a helyi OMV kútra jönnek tankolni olyan autókkal, hogy beszarás! Múltkor egy Adler kabriót láttam. Persze én hülye lúzer szar mindig elfelejtek fényképezni... :-(

series_one (törölt) 2009.08.19. 21:38:14

@zalkapone:

hát, én csak egy negyvenegyes hosszított kivitelű csillagvillással tudok szolgálni.
mit akarsz javítani?
:))))

Halálos_fogkefe 2009.08.20. 14:26:05

Felidéződtek az emlékek mikor mindig bejártam faterral a csepel művekbe hogy megnézzük az autót :D Ha jól emlékszem egy c3-as corvette volt, de olyan gyönyörű hogy azóta se láttam hasonlót :)
elég mély nyomot hagyott bennem, azóta is imádom azt a kocsit. bár azt hogy nem lehet szeretni? az a forma... olyat ma már nem álmodnak.
Azóta persze elárasztották a pályát a szebbnél szebb vasak, csak kéne egy jobb photomachine. :S

Jómúlt korában egy 911 targát láttam amúgy csak messziről, és azthiszem az indafotón is fent van, bár ott narancssárgának tűnik és amit láttam az inkább barnás bordó volt.

zalkapone 2009.08.20. 17:34:04

@Halálos_fogkefe:

Ami nálunk volt, az egy C6-os volt. De egy Stingray, az igen kéne!
süti beállítások módosítása