Címkék

Címkefelhő

Beszóltak

Totalcar

Nincs megjeleníthető elem

Autófilek még





Egy nehéz nap

2011.02.20. 13:00 | Lowtyo | 7 komment

Címkék: gödör autópálya m6 alagút kátyú sörnyitó egy nehéz nap margójára

A tegnapi napom rémes volt. Megbetegedett a teherautó sofőrünk és lett volna egy sürgős pesti fuvarunk. Persze egyedül nekem van C kategóriás jogosítványom rajta kívül, megnyertem a feladatot magamnak.
Kiraktam a gyereket reggel az óvodába és siettem be a munkahelyemre, hogy időben el tudjak indulni. Hála az autópályának, most már viszonylag egyszerű feljutni Pécsről Pestre, de mindig csak autóval mentem, nem tudtam meddig fog tartani az út teherautóval. Vasanyagot kellet vinni, és a szálak lelógtak a platóról, kellett keríteni valami vörös posztót, nehogy egy bamba-balfék felnyársalja magát. Átkutattam az egész autót, sehol semmi. Ekkor jutott eszembe, hogy a lányom óvodai ruháját reggel odaadta a dadus, megnéztem, hátha találok köztük valamit. Szerencsém van, hogy lányom született, egy kék, vagy fekete overállal semmire sem mentem volna.

 

Már az első száz méteren sikerült fognom egy komoly gödröt, a jobb felső ötösből távozott az amalgám, a bal első kerékből pedig a levegő. Telefonos segítség, egy óra múlva ismét úton voltam. A gödröt azért megjelöltem, nehogy más is belepottyanjon.

 

Az M6-os a béke és a nyugalom szigete volt. Tempomatot belőttem 85-re, kiolvastam a Playboyt, szunyókáltam egy kicsit, főztem egy kávét, aztán egy lecsót, sikerült hasznosan eltöltenem azt a pár órát a kormány mögött.
Az alagutakat minden egyes alkalommal megcsodálom, amikor arra járok. Sokan köpködik, hogy minek kellett, de engem inkább az érdekel, hogy hogyan jutottak át az alagút másik oldalára a munkások, amíg még nem volt kész a cső. Fel is hívtam hazafelé Csabit, Ő ott volt az építkezésen, árulja már el nekem a titkot. Csabi gyorsan lerázott, de megígérte, hogy este átküldi e-mailben a megoldást.
Elmúlt már este nyolc óra is, mire hazaértem. Lánykám épp aludni indult, nem volt boldog, mikor meglátta az overálját, illetve ami maradt belőle. Feleségem sem. Ő is elment a lányommal aludni, ehettem a kihűlt vacsorát, nézhettem egyedül az esti sorozatot.

 

Felpattintottam egy üveg sört a kedvenc sörnyitómmal, benyomtam a TV-t, bekapcsoltam a számítógépet és felváltva néztem a leveleimet és a Barátok Közt 84625. epizódját.
Valaki épp rálőtt Mikire, mikor megjött Csabitól a válasz az alagutas kérdésemre. Elképesztő!




A bejegyzés trackback címe:

http://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr682665421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Leadfoot 2011.02.20. 13:31:20

Én is arrafelé dolgoztam. Télen mindig irdatlan sok szívás volt, mert a megrakott teherautók és kamionok nem tudtak fölmenni az emelkedőkön.
Mikor valaki rákezdi, hogy nincs is ott hegy, mindig eszembe jut. :-)

Tudom, hogy most nem erről van szó, de ez a kép marha csalóka, nagyon nem lehet érzékelni rajta a domborzati viszonyokat.

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2011.02.20. 13:37:06

egyértelmű, hogy ide nehezebb volt alagutat építeni, mintha a felszínen kellett volna elvezetni a pályát

a tanulság tehát az, hogy jogos volt a sok-sok milliárd ...

Верховина 2011.02.20. 22:30:14

Basszus, mekkora ötlet ez a kátyúmegjelölés!:O Bár lehet, hogy a legtöbb utat a GoogleMaps-en kellene bekeretezni, annyi rajta a lik...:D

pickapu 2011.02.21. 15:14:07

@Верховина: Nálunk az összes bevezető utat egészbe lehetne jelölni. Anyázva.

Верховина 2011.02.21. 18:02:29

@pickapu:

Kéne indítani egy kampányt, hogy aki kátyút lát, és ráér, az jelölje így be:D

pickapu 2011.02.21. 19:06:13

@Верховина: Elfogyna a festék Pista-bá szatócsboltjából. :)

Верховина 2011.02.21. 22:54:56

@pickapu:

Pistabá' életében nem látott annyi festéket, amennyi ehhez kéne:D
eXTReMe Tracker