Autófília - Utolsó kommentek
blfr8@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://autofilia.blog.hu/2010/09/16/maz_7907_a_kozszolgalatisag_jegyeben/full_commentlist/1#c42472029
Válasz erre: MAZ 7907 - a közszolgálatiság jegyében.
2024-02-23T22:42:41+01:00
2024-02-23T22:42:41+01:00
Magyar Festék
http://blog.hu/user/1641653
Atya úr isten. Van ilyen a világon?<br />
<a rel="nofollow" href="https://hoszigetelorendszer.com">hoszigetelorendszer.com</a>
https://autofilia.blog.hu/2008/05/03/ketbetu_negyszam_rendszamok_1958_es_1990_kozott/full_commentlist/1#c41156882
Válasz erre: Kétbetű-négyszám: rendszámok 1958 és 1990 között
2022-01-18T21:08:53+01:00
2022-01-18T21:08:53+01:00
Hollómester
http://blog.hu/user/1587078
<a href="https://autofilia.blog.hu/2008/05/03/ketbetu_negyszam_rendszamok_1958_es_1990_kozott?full_commentlist=1#c2124613" class="reply_nick_guest" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 2124613 );">@Luchador</a>: Sokan nem akarták, nagy viták voltak...pl ha lemegy a Balatonra ne tudják honnan valósi. hasonlók.
https://autofilia.blog.hu/2008/05/03/ketbetu_negyszam_rendszamok_1958_es_1990_kozott/full_commentlist/1#c41156870
Válasz erre: Kétbetű-négyszám: rendszámok 1958 és 1990 között
2022-01-18T21:04:13+01:00
2022-01-18T21:04:13+01:00
Hollómester
http://blog.hu/user/1587078
<a href="https://autofilia.blog.hu/2008/05/03/ketbetu_negyszam_rendszamok_1958_es_1990_kozott?full_commentlist=1#c2145176" class="reply_nick_guest" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 2145176 );">@nohab</a>: y -os pótkocsi parkolt a Kocsis utcában évekig- talán a BHG hez vagy Gammához tartozott- ez kb 77-80 között. De azért láttam közlekedni is párat.
https://autofilia.blog.hu/2008/05/03/ketbetu_negyszam_rendszamok_1958_es_1990_kozott/full_commentlist/1#c41156852
Válasz erre: Kétbetű-négyszám: rendszámok 1958 és 1990 között
2022-01-18T20:54:50+01:00
2022-01-18T20:54:50+01:00
Hollómester
http://blog.hu/user/1587078
Volt fekete "F" rendszám, emlékszem és van is fotó a cikkben. <br />
UB rendszám volt a 73-74 es tanévben..tehát nem 75!!!<br />
ZD rendsszám is egy évvel korábbi! 76 ban kellett legyen.<br />
Tűzoltó TA volt, nem PA legalábbis Budapesten..szerintem T lehetett vidéken is, ha nem is A követte a T-t, de nem PA volt az biztos.
https://autofilia.blog.hu/2008/05/03/ketbetu_negyszam_rendszamok_1958_es_1990_kozott/full_commentlist/1#c41097432
Válasz erre: Kétbetű-négyszám: rendszámok 1958 és 1990 között
2021-12-17T17:52:27+01:00
2021-12-17T17:52:27+01:00
pizo
http://blog.hu/user/194987
VAZ 21011 sárga; 1978. 08. 02. : PD 32-70<br />
<br />
Zoli
https://autofilia.blog.hu/2009/06/26/wankel_sztori_kivagott_jelenetek_vaz/full_commentlist/1#c39007762
Válasz erre: Wankel sztori (kivágott jelenetek) - VAZ
2020-09-29T03:32:27+02:00
2020-09-29T03:32:27+02:00
gigabursch
http://blog.hu/user/169612
Erre a cikkre csak most akadtam rá, elképesztő.
https://autofilia.blog.hu/2008/05/13/egyenesben_elnyulik/full_commentlist/1#c38631772
Válasz erre: Egyenesben elnyúlik !
2020-06-23T20:15:39+02:00
2020-06-23T20:15:39+02:00
Flowey
http://blog.hu/user/1457550
<a href="https://autofilia.blog.hu/2008/05/13/egyenesben_elnyulik?full_commentlist=1#c2200600" class="reply_nick_guest" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 2200600 );">@Gabika</a>: Ja, kedveltünk Palikot nagyon. Mennyi szép adomát és dicséretet hallottunk tőle a Shell mérnökeiről. Azóta se hallottam róluk, hiányzik az emlgetésük :(
https://autofilia.blog.hu/2010/06/18/katonak_voltunk_2/full_commentlist/1#c36953569
Válasz erre: Katonák voltunk...
2019-03-27T13:44:46+01:00
2019-03-27T13:44:46+01:00
Diamond_Hammer
http://blog.hu/user/500241
Necro post de azért megírom. Én is ott voltam a DELTA-2001-en bár én a Tatai 25. gépesített lövészdandárnál Hiradónál. Kellemes vissza emlékezni azokra az időkre, és igen is jó volt és ráférne mindenkire, aaademindegyismostmar... kösz a bejegyzést jó volt nosztalgiázni egyet.
https://autofilia.blog.hu/2008/05/03/ketbetu_negyszam_rendszamok_1958_es_1990_kozott/full_commentlist/1#c36602988
Válasz erre: Kétbetű-négyszám: rendszámok 1958 és 1990 között
2019-01-27T17:12:29+01:00
2019-01-27T17:12:29+01:00
Pisti Berez
http://blog.hu/user/1256575
ZH 58-78 Dacia 1976<br />
CI 35-57 Simca 1000 (első autóm) utána UG 74-31 lett
https://autofilia.blog.hu/2008/10/20/nem_sikerult_josid_szerezned_utazz_szekszardra/full_commentlist/1#c36041685
Válasz erre: Nem sikerült jogsid szerezned? Utazz Szekszárdra!
2018-10-30T14:07:00+01:00
2018-10-30T14:07:00+01:00
Zoltán Petrovics Zozo
http://blog.hu/user/1396405
Mennyi vizsgautvonal van szekszardon?
https://autofilia.blog.hu/2008/05/03/ketbetu_negyszam_rendszamok_1958_es_1990_kozott/full_commentlist/1#c35975969
Válasz erre: Kétbetű-négyszám: rendszámok 1958 és 1990 között
2018-10-16T13:59:25+02:00
2018-10-16T13:59:25+02:00
Csülkös Pacal
http://blog.hu/user/259661
NK ... - ... 1989
https://autofilia.blog.hu/2008/05/02/mindenki_ismeri_suzuki_swift/full_commentlist/1#c35612405
Válasz erre: Mindenki ismeri? Suzuki Swift
2018-08-03T10:57:01+02:00
2018-08-03T10:57:01+02:00
Donat Szladics
http://blog.hu/user/1379119
Nekem egy ilyen SUZKA SA 310 GL volt az első autóm... Eredetileg svájcba lett gyártva igy még katalizátor !!!! is volt benne. 1050-es alapjárat. automata szivató! 1984-ben!!! Egyébként a SUZUKI ALTO cm-re egyezik ezzel a tipussal. A belseje is csak a bőrét a karosszériát cserélték le! 12"-os kerekei voltak (rohadt nehezen találtam gumit hozzá akkoriban) Az indexei a NIVA-éval egyeznek. A hátsó lámpái a maritiéval talán. Én fel akartam ujitani az enyémet csak behalt a gyújtáselostó elekrtonikája a fordulatérzékelő. Ezekben és a 90-es évek autóiban ugyanis még elektromágneses indukciós elven működő jeladók voltak. később már a HALL elemesek terjedtek. Belebarkácsoltuk egy Skoda favorit gyújtását de ez katasztofális lett lévén ez a kis Suzi 3 hengere a skoda meg 4 hengeres volt.... El lehet képzelni... hol előgyujtás hol utógyujtás felváltva.... El is adtam.
https://autofilia.blog.hu/2008/05/03/ketbetu_negyszam_rendszamok_1958_es_1990_kozott/full_commentlist/1#c34015118
Válasz erre: Kétbetű-négyszám: rendszámok 1958 és 1990 között
2017-10-26T00:16:49+02:00
2017-10-26T00:16:49+02:00
Vincze Csaba
http://blog.hu/user/1298622
Kedves Blog Olvasók! Volna egy megoldandó problémám, ha bárki segíteni tudna, hálás lennék! Egy régi rendszámos autó egykori tulajdonosi papírjai léteznek-e bármilyen nyilvántartásban, és ha igen, hol? Egy 1978-as Lada 1300-as szgk, a rendszáma ZF 48-98. Hogy lehetne igazolni, hogy ki volt az egykori tulajdonos?
https://autofilia.blog.hu/2008/05/22/erd_a_korforgalmak_hazaja/full_commentlist/1#c33210397
Válasz erre: Érd, a körforgalmak hazája
2017-06-10T16:51:12+02:00
2017-06-10T16:51:12+02:00
Rocko-
http://blog.hu/user/44335
"Apropó, világutazók, figyelem, tud valaki még olyan autópályát, amelynek a végcsomópontja egy körforgalom ?"<br />
<br />
https://www.google.ie/maps/@53.5262049,-6.4169755,3a,75y,44.47h,72.18t/data=!3m6!1e1!3m4!1sGIuwoiQ_z9mCvyaDLk0nPg!2e0!7i13312!8i6656
https://autofilia.blog.hu/2008/05/03/ketbetu_negyszam_rendszamok_1958_es_1990_kozott/full_commentlist/1#c33172103
Válasz erre: Kétbetű-négyszám: rendszámok 1958 és 1990 között
2017-06-04T18:49:31+02:00
2017-06-04T18:49:31+02:00
Larry08
http://blog.hu/user/564859
<a href="http://autofilia.blog.hu/2008/05/03/ketbetu_negyszam_rendszamok_1958_es_1990_kozott?full_commentlist=1#c2145176" class="reply_nick_guest" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 2145176 );">@nohab</a>: Tökéletesen pontosítottad a rendszámokat.Én is valamikor pont olyan, -szavaiddal élve- rendszámbuzi voltam,mint Te.Így tudom én is a kiosztásokat.
https://autofilia.blog.hu/2008/05/03/ketbetu_negyszam_rendszamok_1958_es_1990_kozott/full_commentlist/1#c32263500
Válasz erre: Kétbetű-négyszám: rendszámok 1958 és 1990 között
2017-01-30T10:39:14+01:00
2017-01-30T10:39:14+01:00
MidlifeCrisis
http://blog.hu/user/166985
Rövid áttekintés a saját emlékekből:<br />
Skoda 105S, 1979 - PI-...<br />
Skoda 120L, 1983.03 - KH 31-00<br />
Dacia 1310 TX, 1985.03 - GC-...<br />
Lada 2104, 1986.04 - GS 34-45<br />
Ford Sierra 1.6, 1987.03 - DK-...<br />
Lada Samara 1.3, 1989-ben forgalomba helyezett EC-...<br />
Audi 80 1.6d, 1989.05 - EC-...<br />
Renault Clio 1,1 RL, 1991.01 - AXF-011<br />
Opel Astra 1,6 GL, 1993.12 - DZY-420<br />
Seat Cordoba 1,4 SE, 1996.12 - GGB-441<br />
Suzuki Swift 1,0 GLS, 1998.01 - GMT-879<br />
Toyota Corolla 1,3 Harmony Sedan, 1999.04 - GVZ-793<br />
Suzuki Swift 1,3 GLS, 2000.11 - HKK-653<br />
Toyota Corolla 1,4 Terra Hatchback, 2002.12 - IKM-137<br />
Suzuki Swift 1,3 GS, 2005.08 - JUE-507<br />
Opel Astra 1,6 Sedan, 2015.12 - NMG-784 <br />
<br />
A duplabetűs, főleg Samara-k 1988-tól vannak az emlékképeimben, aztán az E-s, és a J-s rendszámok közül a még ki nem adottak. Az utolsó eresztés, ha nem tévedek az YC-s sorozat volt, 1990 augusztusa előtt, amikor megjelentek az első ABA-... és AAB-... rendszámok, a pesti utakon.<br />
Ha jól emlékszem, VW motoros Trabikat és az akkor hosszú évek óta beharangozott Oltcitokat már csak új rendszámokkal adták ki.<br />
<br />
Az biztos, hogy annak idején nagy volt a várakozás, és a remények, hogy az új rendszer regionális lesz... sajnos nem lett az, és ahogy a mostani ütemet nézem (bár az O-t kihagyták a sorból, az N-ek után most P-ket adnak ki), ez a rendszer kb. 2035 előtt biztosan nem fut ki... <br />
<br />
A regionális rendszerek is hamar ki tudnak fulladni, ha a változó karakterek túlzottan kötöttek: Németországban, ahol a várost jelölő 1-3 betűvel együtt max 8 karakter lehet a rendszámon (a változó karakterek A-1, A-12, A-123, A-1234, AB-1, AB-12, AB-123 és AB-1234 formátumban), ráadásul jó pár éve a költözéskor mindenki magával viheti a rendszámát, az utóbbi időben akadtak gondok. Ezért 2013 óta újra kiadnak olyan körzeteket jelölő rendszámokat is, amelyek az eredeti, 1952-es felsorolásban szerepeltek ugyan, de időközben a körzetek összevonása miatt megszűntek, vagy átalakultak (pl. a wolfratshauseni körzetet "WOR" több évtizede összevonták a starnbergivel "STA" és a bad tölzivel "TÖL" - most mindkét körzetben, a megfelelő területeken újra kiadják a "WOR" jelölést is. <br />
Még eklatánsabb a változás egyes volt NDK-s közetekben. Merseburg körzetet "MER" és Querfurt körzetet "QFT" először összevonták ("MQ"), majd beolvasztották Saalkreis körzetbe ("SK"). A túl nagy terület hamar kifullasztotta a rendszert, ezért ma a Saalkreis körzetben újból kiadnak "SK", "MER" és "QFT" rendszámokat.<br />
E tekintetben az osztrák, vagy a mostani francia rendszer a jó megoldás, előbbi a karakterek variálhatósága, utóbbi a kisebb közigazgatási egységeken belüli, AB-123-CD karaktersorból kialakuló variációk nagy száma miatt.<br />
Magyarországon igazából elég volna Budapestet, az egyes megyéket és az egyes megyeszékhelyeket megkülönböztetni, nem kellene járási szintig lemenni (mint pl. Németországban). És talán nálunk is elég lenne a szerb, vagy a szlovák rendszer (123-AB), esetleg a horvát rendszer (123-A, 123-AB, 1234-AB) változó karaktereiből adódó variáció.)
https://autofilia.blog.hu/2008/05/03/ketbetu_negyszam_rendszamok_1958_es_1990_kozott/full_commentlist/1#c32252867
Válasz erre: Kétbetű-négyszám: rendszámok 1958 és 1990 között
2017-01-28T18:05:11+01:00
2017-01-28T18:05:11+01:00
EqueS
http://blog.hu/user/338183
1980 Január 24. fehér Moszkvics PZ-22-09 0km
https://autofilia.blog.hu/2008/05/03/ketbetu_negyszam_rendszamok_1958_es_1990_kozott/full_commentlist/1#c31827514
Válasz erre: Kétbetű-négyszám: rendszámok 1958 és 1990 között
2016-11-27T11:57:44+01:00
2016-11-27T11:57:44+01:00
tozsman
http://blog.hu/user/740020
Üdv életem első és meghatározó autója PG 02-07 fehér 1500 Zsiguli 1980. :) szerettem!
https://autofilia.blog.hu/2008/05/07/hogyan_epitsunk_kgst_s_gyilkos_mimet/full_commentlist/1#c29636502
Válasz erre: Hogyan építsünk KGST-s gyilkos mímét
2016-02-24T13:34:34+01:00
2016-02-24T13:34:34+01:00
backshit
http://blog.hu/user/343459
Valaki mondja már mig mit jelent az, hogy "mímét"?
https://autofilia.blog.hu/2009/06/10/fedel_nelkul_2/full_commentlist/1#c28525046
Válasz erre: Fedél nélkül
2015-11-08T07:38:53+01:00
2015-11-08T07:38:53+01:00
totál kár
http://blog.hu/user/977609
ez melyik motor a 45 fagy a 47 lóerős?
https://autofilia.blog.hu/2010/06/28/a_wankel_story_kivagott_jelenetek_akiket_eltemetett_a_mult/full_commentlist/1#c28387667
Válasz erre: A Wankel story (kivágott jelenetek) Akiket eltemetett a múlt
2015-10-20T13:11:50+02:00
2015-10-20T13:11:50+02:00
János Bereczk
http://blog.hu/user/997940
Még van 5000 karakter, más cikkeknél már ilyenkor törölni szoktak! Akkor kezdjük a "kályhánál".<br />
Igen, utcaseprő voltam. Akkor ezt fizették jobban /1600Ft-hó/. A szakmában /jármű vill. 900Ft/. Másrészt, valamiből tanulni is kellett, hisz a szakma megkövetelte a hivatásos jogsit!/2050Ft/.<br />
Ekkor került látómezőmbe a W. motor./Ternai/.Az 1964-ben kitalált motorommal próbáltam összevetni, és úgy láttam, valami nem stimmel, a leírtak egyáltalán nem egyeztek a látottakkal.<br />
Surányi 4-5-6-10 hengeres motorról írt cikket, én meg 1 hengerest látok? Az interneten ma is kommentek égtelenkednek arról, hogy hány hengeresnek felel meg az egy tárcsás, hát nem egy bonyolult matek feladat, ha egyhez nem adok semmit, az egy marad, márpedig nekem egy főtengely fordulatra, egy munkaütem jut. Sajnos ezzel a bla-blával mélyen megzavarták azokat akik a hagyományos motorhoz sem igen értettek. Én 'hívő' ember vagyok, csak magamnak hiszek és sajnálom, ha valaki név, elérhetőség nélkül, magába zárkózva ír, mert kizárja a tanulás lehetőségét. Van olyan oldal, ahol a motoromról folyik eszmecsere, de hogy-hogynem én nem tudok hozzászólni, mert azt írja a név nem stimmel, de hogy felhívnának és megbeszélnénk? Nem értem! A legjobb dolog olyan cikkeket olvasni, amiben /még/ működő autógyár ír, vagy nevében ír valaki, műszakilag értelmetlen dolgokat! A legjobb, " a dugattyú egy fordulatra, három ütemet hoz létre"! Milyen igaz ez, de arról rutinosan hallgat, hogy ezt három főtengelyfordulat továbbítja! A kedvenc cikkeim azok ahol a gyártó méltatja termékét, tanult szakemberekkel igazolja igazát, a következő sorokban pedig leírja, azért ad célszerszámokat, hogy hetente, vagy három naponta ki kell kormolni a kazánt! Miért ad a W. motorhoz olajat a gyártó? Picit gondolkozzunk! Az égés, beszorul a sarokba az el nem égett anyag, kell a katalizátor! Hát nem a motorban kell a HŐ? Ott kellene hasznosítani! Tegyünk rá turbót, egyet, kettőt, van még, legyen három! Igen, nő a teljesítmény, nő a fogyasztás, a káros anyag kibocsátás a sebességhatár meg 50km/óra. HOL a határ? A minap 40 °-os égtelen napsütésben kerekeztem a boltba, ketten egy kis fa alatt ácsorogtak, nem volt szívem csak úgy eltekerni mellettük, megjegyeztem:<br />
"Milyen jó, hogy süt a nap, legalább van egy kis árnyék, ahova behúzódhatnak!" Ilyen a motor, sok a felesleges hő, hűtjük és közben fokozzuk a teljesítményét! Gratulálok. Sőt duplájára növeljük a hűtő teljesítményét! /W./ Kérdezem, jó úton járunk? Egyszer megkérdezték a szomszédok, nem fűtünk, hogy nem füstöl a kémény? De fűtönk csak nem füstölünk! A kettő persze kizárja egymást! Azt mondják, a nő amit nem lát az nincs! A katalizátor valami ilyesmi megoldás. Annó, zöld kártyára vittem a TAVRIÁM és annyira jó volt, hogy nem hittek a szemüknek. Kétszer cseréltek kompjútert, semmi. Jött egy VW , beállt, hárman ostromolták a motorteret, amikor hátulról odaszóltam: "nem kellene a szondát a kipufogóba dugni?" /talán a probléma nem mai?/" Jön és kell, az áldásos hibrid, ami a leírások szerint jó is, meg rossz is. Jó mert nem szennyez /annyira/, de milyen motort tegyünk bele? Mátyás király mese jut eszembe: "Hoztam is, nem is". Valójában a megfelelő helyeken, ezek a járművek működnek. A gond csupán az, hogy olyan helyen akarjuk használni ahol nem lehet, hosszú távon. Kísérletezni azonban kell, ez viszi előre a világot, de mintha mindenki ugyanott topogna! Gyakorlat a régi, sajnos az elmélet is. Felvetettem egyszer egy repülő "konstruktörnél", ha ennyire ragaszkodik az elektromos meghajtáshoz, a repülő úgyis felfelé megy, a felső vezeték nem lenne jobb az aksinál? Nem az a baj hogy ez marhaság, hanem az, hogy gondolkodásra kényszerítettem! Talán nem hiszik, de emlékszem a vizi TROLIRA, mint ötletre, de a vízen közlekedő busz találmánya sem régi keletű! Elődjét úgy hívták, hogy FUG./folyami úszó gépkocsi/ Na ha már itt vagyunk, egy zseniális dolog az életből: HARCKOCSI A HÓ FÚVÁSBAN! Ezzel lehet ledöngölni a havat. A fizika csalhatatlanainak ötlete!<br />
Talán most azt feltételezik , elpártoltam a szeretett W.motortól, nem, csak arra szerettem volna felhívni a figyelmet, ne kerüljük ki az aprónak tűnő részleteket, mert nagyot esünk fenékre, vagy pofára, ebben is két lehetőség van /legalább/. ami közös mindegyik fáj!<br />
FÁJ, persze: kaszáltam géppel, mindenkinek szóltam de egy hölgy azt mondta Ő nem fél! Igaza van, de ha a kés elszáll, még két fél lehet. egy száraz kis ág arra repült és eltalálta a fenekét. Panaszkodott, eltalálta a "seggemet"! megkérdeztem fáj? Nagyon! Megpusziljam, az unokám is ezt kéri ha fáj valamije?! Erről megint eszembe jut valami! Strand és víz, a harmadikat az előbb írtam le. Igen, jól sejtik a hidrogén és W.motor? Kár, hogy az előállítás stb. problémás, felhasználási lehetősége gazdaságosan még kérdés!<br />
kihasználtam a lehetőségemet, ha egy picit csapongtam a témák között, de ez is bizonyítja, minden összefügg mindennel! Várom a vitapartnerek népes hadát!<br />
Ugyanaz mint az előző oldal végén, csak most már/ műszerész/
https://autofilia.blog.hu/2010/06/28/a_wankel_story_kivagott_jelenetek_akiket_eltemetett_a_mult/full_commentlist/1#c28384883
Válasz erre: A Wankel story (kivágott jelenetek) Akiket eltemetett a múlt
2015-10-20T00:18:19+02:00
2015-10-20T00:18:19+02:00
János Bereczk
http://blog.hu/user/997940
Ha van hely, van mit írnom, de ez sem dícséret lesz! Ha nem csak a W motorról zengenének ódákat a magyar MOTOR már világhírű lenne és nem az A U T Ó motorjáról beszélek!<br />
Hetente hullanak le kisrepülők és a kutyát nem érdekli a 3kg-os 10 hengeres motor, amiből akár hármat lehet felszerelni mert nem súly, hogy a mentőorvos araszol a városban, mikor egy nagyobb dronnal a helyszínre repülhetne, de ne én mondjam meg mi mindenre lenne jó, ha elkészülne. PROTOtipus/?/ a 21. sz-ban, amikor számítógépen 2-3 óra alatt eredményt lehet mondani! Én ráérek, a többiek meg csak kísérletezzenek a W.motorral!<br />
NEM AZÉRT ÍRTAM, HOGY MEGJELENJEN, A W. ÉRTETLENSÉGET ÚGYSE KÜZDHETEM LE!!!<br />
Amikor a mérnök rajzoló megkérdezi: hogy-hogy 3D-be?/ma dbe, holnap dbe , meg holnapután/, térlátása meg nincs, de árat olyat tudnak mondani, amit maguk sem hisznek el!<br />
Köszönöm, ha elolvassák, és dobják a kukába! tisztelettel Bereczk János /utcaseprő/
https://autofilia.blog.hu/2010/06/28/a_wankel_story_kivagott_jelenetek_akiket_eltemetett_a_mult/full_commentlist/1#c28384759
Válasz erre: A Wankel story (kivágott jelenetek) Akiket eltemetett a múlt
2015-10-19T23:40:09+02:00
2015-10-19T23:40:09+02:00
János Bereczk
http://blog.hu/user/997940
Egy hangyányi problémát fedeztem fel, az amúgy számtalan hibát magában rejtő W. motor leírásában! A motornak excentrikus főtengelye van, ami ha tetszik , ha nem, alternáló mozgást hoz létre. Excentrikus csapján forog a dugattyú, csak úgy mint a hagyományos motornál a hajtókar alsó csapágya. Más kapcsolata a dugattyúval nincs! Ahhoz, hogy a főtengelyt forgathassuk, meg kell akadályozni a dugattyú szabad mozgását. Ezt a pozicionálást úgy oldották meg /nem W./, hogy a dugattyúra szerelt belső fogazást, egy az állórészre szerelt fogaskerékkel hozták kapcsolatba. Így a forgórész a főtengelyhez képest háromszor lassabban forog és biztosítja, hogy a "felső holtpont"-on a dugattyú a megfelelő pozícióban legyen. A motor TRAGÉDIÁJA ez!!! /Ideális kompresszor!!!/ De itt motorról akarunk beszélni, akkor a főtengelyt a dugattyúnak kell hajtani, ahogy azt a hajtókar teszi. Megvárja amíg lesz csapkiállás és nyomja a főtengelyt, létrehozva a kimenő forgómozgást. Gyújtás után az a helyzet, hogy a forgórész követi a főtengely csapkiállását, a holtpont elnyújtásával, tehát késik a csapkiállás és a munkaütem. /hővesztés!!!/ Másik jelentős probléma, hogy a csapkiállás igen kicsi és ezt úgy kompenzálják, hogy növelik a fordulatszámot, ami megköveteli az anyag minőséget és üzemanyagot /RX 8=27L/!! A tömítést állítólag megoldották, de ne menjünk el szó nélkül mellette! A sok felesleges hő az oka és a szúróláng, mert három irányba nem tömíthetnek és a felület sem kevés amihez súrlódnak, valamint a rugó támasztás egyáltalán nem oda való! Mivel a felsorolt "apróságok" igencsak hasonlítanak az öreg négyüteműekre, de attól tartok, hogy így már érthető, attól sokkal rosszabb!!! Hogy az "fdrm" motor hasonlít hozzá, lehet, csak nem tudom miben?!
https://autofilia.blog.hu/2010/06/26/citroen_het_michelin_korszak_vege_psa_evek/full_commentlist/1#c27611614
Válasz erre: Citroen hét - Michelin-korszak vége, PSA évek
2015-07-22T07:47:03+02:00
2015-07-22T07:47:03+02:00
Morzsaszar
http://blog.hu/user/289610
Cikkből úgy hangzik, hogy a románok megvették a Visa terveit abból lett az Oltcit, de ez nagyon nem így van. A Citroën utolsó egyedileg fejlesztett, a Visatól teljesen eltérő autó volt az Oltcit. A gyártás pedig francia román közös vállalatban indult be.
https://autofilia.blog.hu/2009/05/05/hamvas_boru_autoszerelok/full_commentlist/1#c26513243
Válasz erre: Hamvas bőrű autószerelők
2015-03-18T23:33:01+01:00
2015-03-18T23:33:01+01:00
Fürtike
http://blog.hu/user/284443
Én speciel imerek egyet.<br />
Illtve hármat is de hivatásból csak az egyik csinálja.
https://autofilia.blog.hu/2010/06/19/motorosok_barat_vagy_ellenseg/full_commentlist/1#c25830867
Válasz erre: Motorosok. Barát vagy ellenség?
2015-01-22T08:57:00+01:00
2015-01-22T08:57:00+01:00
Miki Szirmai
http://blog.hu/user/792235
Üdv mindenkinek motorosnak autósnak! a vélemény az csak egy dolog a tett az egy másik dolog fikázhat mindenki mindenkit ,mert mindenki okosabb a másiknál! mint a politikusok ...nem pofázni kell hanem tenni a dolgokért ! én nem írom le a tapasztalataim ,mert nincs regény írásra időm 25 év aktív motorozás és 3 éve autózom is. én próbálok tenni azért már régóta hogy oda figyeljek ne nyomjam ezerrel mert nem csak a saját farkam a tét hanem mások élete is .Ahhoz meg senkinek nincs joga hogy mások életét bár mily formába tönkre tegye.De bassza meg ahogy szabályosan közlekedek sem autósnak sem motorosnak kamionosnak nem tetszik változtatni kell mert bár mikor rá mehet az életünk vagy másé...
https://autofilia.blog.hu/2008/10/15/suzuki_swift_a_sportauto/full_commentlist/1#c25142473
Válasz erre: Suzuki Swift - A sportautó
2014-11-19T21:08:39+01:00
2014-11-19T21:08:39+01:00
Tommi
http://blog.hu/user/16482
<a href="http://autofilia.blog.hu/2008/10/15/suzuki_swift_a_sportauto?full_commentlist=1#c25135389" class="reply_nick_890081" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 25135389 );">@Aranyba mártogatott étnyúl</a>: Miért kellene elfelejteni?
https://autofilia.blog.hu/2008/10/15/suzuki_swift_a_sportauto/full_commentlist/1#c25135389
Válasz erre: Suzuki Swift - A sportautó
2014-11-19T11:09:28+01:00
2014-11-19T11:09:28+01:00
Aranyba mártogatott étnyúl (törölt)
http://blog.hu/user/890081
<a href="http://autofilia.blog.hu/2008/10/15/suzuki_swift_a_sportauto?full_commentlist=1#c4000793" class="reply_nick_16482" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 4000793 );">@Tommi</a>: a Swiftet az szidja, akinek nem volt.<br />
Akinek volt, de már nincs, az megpróbálja minél gyorsabban elfelejteni.
https://autofilia.blog.hu/2008/05/03/ketbetu_negyszam_rendszamok_1958_es_1990_kozott/full_commentlist/1#c24752535
Válasz erre: Kétbetű-négyszám: rendszámok 1958 és 1990 között
2014-10-16T17:09:16+02:00
2014-10-16T17:09:16+02:00
Opel P1
http://blog.hu/user/559576
Kihagytad a VÁM rendszámot!<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://p1.vatera.hu/photos/b3/d7/e167_2_big.jpg">p1.vatera.hu/photos/b3/d7/e167_2_big.jpg</a>
https://autofilia.blog.hu/2008/05/03/ketbetu_negyszam_rendszamok_1958_es_1990_kozott/full_commentlist/1#c24240995
Válasz erre: Kétbetű-négyszám: rendszámok 1958 és 1990 között
2014-08-22T22:48:26+02:00
2014-08-22T22:48:26+02:00
skodovka87
http://blog.hu/user/892789
CS 19-68 Moszkvics 408, 1968<br />
UM 12-90, Wartburg 353, ?<br />
PJ 64-86 Trabant 601-S Universal, 1979<br />
PO 17-76 Polski Fiat 126p, 1979<br />
GD 28-36, Skoda 120 L, 1987.09<br />
VV 91-51, Trabant 601-S Universal, 1989.10.
https://autofilia.blog.hu/2009/09/30/igy_versenyzett_senna/full_commentlist/1#c24016833
Válasz erre: Így versenyzett Senna
2014-08-01T11:26:29+02:00
2014-08-01T11:26:29+02:00
kisörDög
http://blog.hu/user/850500
Schumacher már akkor is jobb volt mint Senna. Az egész családunk F-1 buzi volt a 80-as években, velem együtt. Ez persze folytatódott a 90-es években is. Senna nem volt a kedvence egyikőnknek sem, mert nagyon sokszor agresszív volt, úgyértve néha mint aki idegbajos. Nemkell szó szerint venni. Viszont mihelyt nem az első helyen haladt és pici gondjai voltak az autóval, lehetett érezni és látni is hogy ideges és bármit megtett hogy a másik elé kerüljön. Egy nagyon gyors versenyző volt, de a mai hírneve jócskán feltuningolt mert hősies halála volt. Szóval félistent csináltak belőle. Joggal, megérdemli, de nem szeretem az egyoldalú dolgokat/ítéleteket. .......... Ami Schumachert illeti, egyszerűen ő volt az új generáció legjobbja, nem egyszer péppé verte Sennát is (itt nem csak azt kell nézni melyikük végzett előrébb, hanem azt is ki milyen köröket ment folyamatosan a versenyen). A pofont is azért kapta Sennától, mert Senna tudta hogy pokoli gyors, és mint az idősebb generáció képviselője nyomást akart rá gyakorolni, hátva Schumi visszahúzódik kicsit. Az egész boxutca Schumacher tehetségéről beszélt, nem tudom mi minden jelent meg azóta újságokban stb, de mindenki tudta hogy ő a leggyorsabb. Persze vannak emberek akik bármikor nyilatkoznak, és azt mondanak amit az újságíró hallani akar, úgyhogy mára annyi maradt a históriából hogy Senna volt a leggyorsabb. Szóval én csak hozzátenném, nem titkoltam Schumacher rajongója voltam az első időmérőjétől kezdve (az előtte lévő idékben pedig Prosté), hogy ugyan Senna a leggyorsabb volt, de csak míg meg nem jelent Schumacher. De van azért bennem is kérdés. Mivel régi idők, az sokszor foglalkoztatott engem hogy egy Clark-Senna párosítás hogyan alakulna. Nálam Senna nincs a 3 legjobb autósport versenyző közt. Nálam úgy néz ki a lista hogy Nuvolari-Schumacher-Fangio ..... Ja és senki ne vegye ezt trollkodásnak, arra van a blog hogy a dolgokat megvitassuk/dumáljunk róla. Ezt tudtam én hozzátenni.
https://autofilia.blog.hu/2011/04/17/meg_nem_keso_ot_expo_2011/full_commentlist/1#c24016527
Válasz erre: Még nem késő! - OT Expo 2011
2014-08-01T11:00:37+02:00
2014-08-01T11:00:37+02:00
kisörDög
http://blog.hu/user/850500
Legfelül az a piros-sárga motorkerékpár az milyen tipus, ki gyártotta? Jól néz ki, de nemlehet elolvasni mi van ráírva.
https://autofilia.blog.hu/2008/11/18/uj_sepru_3/full_commentlist/1#c22761413
Válasz erre: Új seprű...
2014-05-02T14:41:54+02:00
2014-05-02T14:41:54+02:00
wrstjnethn
http://blog.hu/user/409388
<a href="http://autofilia.blog.hu/2008/11/18/uj_sepru_3?fullcommentlist=1#c5155107" class="reply_nick_208006" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5155107 );">@lapa</a>: Egyik ismerősöm járt hasonlóképpen, céges autóján Szegeden cserélték a téli-nyári garnitúrát, feljött Pestre, felkapott és elmentünk bevásárolni. Már a szupermarket felé gyanús volt a járása a kocsinak, odaérve a parkolóban szinte az összes csavart kézzel tudtam tekerni. Nem hiszem, hogy a meghúzott csavar 150-200 km alatt kitekeredik. Ha ott lett volna a szerelő, kapott volna az arcára a kerékkulccsal... Nyomatékszabályozás nélkül.
https://autofilia.blog.hu/2009/12/10/a_lengyel_ferrarik_koztunk_jarnak/full_commentlist/1#c21930821
Válasz erre: A lengyel Ferrarik köztünk járnak
2014-03-19T13:56:51+01:00
2014-03-19T13:56:51+01:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
<a href="http://autofilia.blog.hu/2009/12/10/a_lengyel_ferrarik_koztunk_jarnak?fullcommentlist=1#c21930703" class="reply_nick_28962" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21930703 );">@prokee</a>: :)
https://autofilia.blog.hu/2009/12/10/a_lengyel_ferrarik_koztunk_jarnak/full_commentlist/1#c21930703
Válasz erre: A lengyel Ferrarik köztünk járnak
2014-03-19T13:37:32+01:00
2014-03-19T13:37:32+01:00
prokee
http://blog.hu/user/28962
<a href="http://autofilia.blog.hu/2009/12/10/a_lengyel_ferrarik_koztunk_jarnak?fullcommentlist=1#c21930687" class="reply_nick_100103" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21930687 );">@dextercapo</a>: <br />
Ó, legközelebb feltétlen körülnézünk, lesz-e ilyen máshol négy év múlva.<br />
Különösen figyelünk majd a Delorean-héten.
https://autofilia.blog.hu/2009/12/10/a_lengyel_ferrarik_koztunk_jarnak/full_commentlist/1#c21930687
Válasz erre: A lengyel Ferrarik köztünk járnak
2014-03-19T13:35:25+01:00
2014-03-19T13:35:25+01:00
dextercapo
http://blog.hu/user/100103
<a rel="nofollow" href="https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3827486663412&set=t.100000444052219&type=1&theater">www.facebook.com/photo.php?fbid=3827486663412&set=t.100000444052219&type=1&theater</a><br />
nezzetek mar korul mielott eldontitek hogy nincs ilyen mashol :)
https://autofilia.blog.hu/2010/01/20/para_para/full_commentlist/1#c21079265
Válasz erre: Pára para
2013-11-22T15:54:45+01:00
2013-11-22T15:54:45+01:00
eßemfaßom meg áll
http://blog.hu/user/733286
Viccesek ezek a párametesítő tablettás varázsszerek. Csak érdekességként írom, hogy a 220v-os 250W-os páramentesítő gépem egy sacc/kb 30m2-es szoba légteréből olyan 2L vizet szed ki fél nap alatt, és ezzel leviszi kb 5%-al a páratartalmat 65-ről 60%-ra. <br />
<br />
Vegyetek egy páramérőt az ebayről 2$-ért és rájöttök, hogy egy ilyen tablettás izé nem több mint placebo.
https://autofilia.blog.hu/2009/05/29/robogos_gazolt_gyalogost_az_m0_on/full_commentlist/1#c20617735
Válasz erre: Robogós gázolt gyalogost az M0-on.
2013-09-16T19:34:05+02:00
2013-09-16T19:34:05+02:00
geegee
http://blog.hu/user/228702
<a href="http://autofilia.blog.hu/2009/05/29/robogos_gazolt_gyalogost_az_m0_on?fullcommentlist=1#c20589728" class="reply_nick_540096" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20589728 );">@Farkos Tsapó Gyurka</a>: Honnan látszott, hogy vietnámiak és nem mondjuk dél-koreaiak...? :D
https://autofilia.blog.hu/2009/05/29/robogos_gazolt_gyalogost_az_m0_on/full_commentlist/1#c20589728
Válasz erre: Robogós gázolt gyalogost az M0-on.
2013-09-12T16:42:02+02:00
2013-09-12T16:42:02+02:00
Farkos Tsapó Gyurka
http://blog.hu/user/540096
<a href="http://autofilia.blog.hu/2009/05/29/robogos_gazolt_gyalogost_az_m0_on?fullcommentlist=1#c6014327" class="reply_nick_208006" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 6014327 );">@lapa</a>: "egyszer volt bringásom a nullán..."<br />
<br />
Már vagy 20 éve is megvan az M7 még betonos volt és kkor ott közlekedtem Trabant limuzinommal :) Velence magasságában amikor a dombra két Vietnámi csóka bringázott fel a leállósávban egymás mellet, fülig érő szájjal. Hát csak ennyi.
https://autofilia.blog.hu/2008/11/02/komoly_ferfiak_noi_motoron/full_commentlist/1#c20563712
Válasz erre: Komoly férfiak, női motoron
2013-09-09T00:37:39+02:00
2013-09-09T00:37:39+02:00
Wadkan
http://blog.hu/user/330799
<a href="http://autofilia.blog.hu/2008/11/02/komoly_ferfiak_noi_motoron?fullcommentlist=1#c3866386" class="reply_nick_98828" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 3866386 );">@Acmee</a>: Runner 180 fxr-em van :D:D:D kis tuninggal... és tényleg 8 -9 kürül eszik:D de cserébe repül mint a villám ...nincs ellensége robogók közt
https://autofilia.blog.hu/2008/05/03/ketbetu_negyszam_rendszamok_1958_es_1990_kozott/full_commentlist/1#c20412457
Válasz erre: Kétbetű-négyszám: rendszámok 1958 és 1990 között
2013-08-15T22:45:53+02:00
2013-08-15T22:45:53+02:00
Schütii
http://blog.hu/user/578022
A vége felé volt motorokon még a BI, -J, -K, -L is.
https://autofilia.blog.hu/2008/05/03/ketbetu_negyszam_rendszamok_1958_es_1990_kozott/full_commentlist/1#c20412364
Válasz erre: Kétbetű-négyszám: rendszámok 1958 és 1990 között
2013-08-15T22:31:24+02:00
2013-08-15T22:31:24+02:00
Schütii
http://blog.hu/user/578022
DA-s rendszám volt sok Cezet motorkerékpáron, de csak ezen a márkán, a 80-as évek elején.
https://autofilia.blog.hu/2009/04/05/cim_81/full_commentlist/1#c20293707
Válasz erre: Skodák pedig vannak!
2013-07-27T10:31:56+02:00
2013-07-27T10:31:56+02:00
Muq
http://blog.hu/user/428493
A napokban láttam egy hasonló szép Skodát Zuglóban. Nem tudjátok kié? :)<br />
Egy sisak volt a hátsó szélvédőnél.
https://autofilia.blog.hu/2009/03/18/mocskot_a_dizelnek/full_commentlist/1#c19306029
Válasz erre: Mocskot a dízelnek
2013-03-19T07:05:18+01:00
2013-03-19T07:05:18+01:00
csiky944
http://blog.hu/user/45984
<a href="http://autofilia.blog.hu/2009/03/18/mocskot_a_dizelnek?fullcommentlist=1#c19305482" class="reply_nick_223064" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 19305482 );">@Zozzz</a>: szintetikust persze
https://autofilia.blog.hu/2009/03/18/mocskot_a_dizelnek/full_commentlist/1#c19305482
Válasz erre: Mocskot a dízelnek
2013-03-18T23:25:57+01:00
2013-03-18T23:25:57+01:00
Zozzz
http://blog.hu/user/223064
Jó régiek a hozzászólások de...<br />
CR be, gázolajhoz 1deci/20 liter 2T olaj!!!<br />
Minden tankoláskor!
https://autofilia.blog.hu/2008/05/03/ketbetu_negyszam_rendszamok_1958_es_1990_kozott/full_commentlist/1#c18948048
Válasz erre: Kétbetű-négyszám: rendszámok 1958 és 1990 között
2013-02-01T09:26:06+01:00
2013-02-01T09:26:06+01:00
peetmaster
http://blog.hu/user/34554
nekünk PY-98-63 353-as Wartburgunk volt, ezek szerint 79-ből, én 82-es vagyok, szóval lehet :)
https://autofilia.blog.hu/2008/05/03/ketbetu_negyszam_rendszamok_1958_es_1990_kozott/full_commentlist/1#c18946828
Válasz erre: Kétbetű-négyszám: rendszámok 1958 és 1990 között
2013-01-31T23:36:15+01:00
2013-01-31T23:36:15+01:00
Don Blasius
http://blog.hu/user/170483
Már '88-ban volt duplabetű, nagyapám bordó 2105-öse (ami aztán a miénk lett és gyűrtem jogosítványom első 3 évében) a PP 54-37. Sok bordó kocka kapott akkor PP-t, egyszer a Dagályról kijőve egy másik ilyenbe akartunk beszállni. :) Később még volt két már hárombetűs rendszáma, mivel az E-set ellopták, így sokan csodálkoztak, hogyhogy G-s rendszámmal járok.<br />
<br />
Meg volt a PV 46-96, sárga 1200-es a bordó kocka előtt. Jó lenne tudni, vajon létezik-e még, hátha valaki gondos gazdához került, persze erre kicsi az esély.
https://autofilia.blog.hu/2008/06/20/csaj_csajka_csajkacska/full_commentlist/1#c18203924
Válasz erre: Csaj, csajka, csajkácska...
2012-11-03T08:01:55+01:00
2012-11-03T08:01:55+01:00
prokee
http://blog.hu/user/28962
<a href="http://autofilia.blog.hu/2008/06/20/csaj_csajka_csajkacska?fullcommentlist=1#c18203624" class="reply_nick_154728" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18203624 );">@58múltam</a>: <br />
Köszönöm a lényeges tartalmi észrevételt.
https://autofilia.blog.hu/2008/06/20/csaj_csajka_csajkacska/full_commentlist/1#c18203624
Válasz erre: Csaj, csajka, csajkácska...
2012-11-03T01:38:04+01:00
2012-11-03T01:38:04+01:00
58múltam
http://blog.hu/user/154728
Helyesen: Szgyelano v Tatarszkoj ASzSzR. Nem csak a nyelv, hanem a gazdasági földrajz ismeretének is hiánya mutatkozik. A Tatár Autonóm Köztársaság ma az Oroszországi Konföderáció része, akkor is az volt, csak szocialista. 1920 előtt, az 1500-as évek óta a cári Oroszország része volt, Kazány néven, azelőtt Kazányi Kánság. Még azelőtt nem tudom. Tatarsztan formában ma valóban elfogadott a neve.
https://autofilia.blog.hu/2008/05/03/ketbetu_negyszam_rendszamok_1958_es_1990_kozott/full_commentlist/1#c18177966
Válasz erre: Kétbetű-négyszám: rendszámok 1958 és 1990 között
2012-10-30T17:46:49+01:00
2012-10-30T17:46:49+01:00
Grgabácsi
http://blog.hu/user/70458
Buszrendszámok Budapesten: BU-BX után 1989-től volt már BY is, de lehet, hogy 1988-tól. Vidéken BV és BZ is volt emlékeim szerint.
https://autofilia.blog.hu/2008/05/03/ketbetu_negyszam_rendszamok_1958_es_1990_kozott/full_commentlist/1#c18177735
Válasz erre: Kétbetű-négyszám: rendszámok 1958 és 1990 között
2012-10-30T17:22:28+01:00
2012-10-30T17:22:28+01:00
Grgabácsi
http://blog.hu/user/70458
PJ-t biztosan kiadták, nekünk volt egy 1979-es 1300-as Ladánk PJ-77-36 rendszámmal. Szintén 1979, szintén 1300-as: PN-82-39<br />
Családból még:<br />
nagyszülők nyeremény Trabija: PS-44-40, de nem sokáig, mert hamarosan jött a Skoda 120, amire befizettek, azaz TG-83-32
https://autofilia.blog.hu/2009/05/09/meg_hogy_egy_skoda_s100_nem_lehet_cool/full_commentlist/1#c17191735
Válasz erre: Még hogy egy Skoda S100 nem lehet cool!
2012-07-11T05:23:25+02:00
2012-07-11T05:23:25+02:00
Sákif za morro?
http://blog.hu/user/201720
A gyari allapot SZVSZ jobban allna az autonak. Nekemigy egy kicsit cirkuszi, ettol fuggetlenul tisztelet a munkaert!
https://autofilia.blog.hu/2008/04/28/kendacsauto_polakfoldrol_syrena/full_commentlist/1#c17127325
Válasz erre: Kendácsautó polákföldről - Syrena
2012-07-03T22:47:08+02:00
2012-07-03T22:47:08+02:00
Rocko-
http://blog.hu/user/44335
<a href="http://autofilia.blog.hu/2008/04/28/kendacsauto_polakfoldrol_syrena?fullcommentlist=1#c17125169" class="reply_nick_194987" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17125169 );">@pizo</a>: <a href="http://autofilia.blog.hu/2008/04/28/kendacsauto_polakfoldrol_syrena?fullcommentlist=1#c17125211" class="reply_nick_28962" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17125211 );">@prokee</a>: bár ugye tudjuk hogy wiki nem tótumfaktum, de: <a rel="nofollow" href="http://de.wikipedia.org/wiki/DKW_F102#Technische_Daten">de.wikipedia.org/wiki/DKW_F102#Technische_Daten</a>
https://autofilia.blog.hu/2008/04/28/kendacsauto_polakfoldrol_syrena/full_commentlist/1#c17125211
Válasz erre: Kendácsautó polákföldről - Syrena
2012-07-03T16:33:53+02:00
2012-07-03T16:33:53+02:00
prokee
http://blog.hu/user/28962
<a href="http://autofilia.blog.hu/2008/04/28/kendacsauto_polakfoldrol_syrena?fullcommentlist=1#c17125169" class="reply_nick_194987" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17125169 );">@pizo</a>: <br />
Hmmm... most, hogy utánakeresgélek, én is ezt találom. Így csalja meg az embert a memóriája - szinte látom magam előtt a négy hengert.
https://autofilia.blog.hu/2008/04/28/kendacsauto_polakfoldrol_syrena/full_commentlist/1#c17125169
Válasz erre: Kendácsautó polákföldről - Syrena
2012-07-03T16:29:08+02:00
2012-07-03T16:29:08+02:00
pizo
http://blog.hu/user/194987
<a href="http://autofilia.blog.hu/2008/04/28/kendacsauto_polakfoldrol_syrena?fullcommentlist=1#c2103483" class="reply_nick_28962" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 2103483 );">@prokee</a>: Én is javítok. A DKW Auto-Unoin F102 az HÁROMHENGERES, 1175 ccm-es, kétütemű, valóban különolajozású.<br />
<br />
Üdv. Zoli
https://autofilia.blog.hu/2009/01/19/polonez_het_hetfo/full_commentlist/1#c16978882
Válasz erre: Polonez hét - Történelem
2012-06-13T09:12:51+02:00
2012-06-13T09:12:51+02:00
prokee
http://blog.hu/user/28962
<a href="http://autofilia.blog.hu/2009/01/19/polonez_het_hetfo?fullcommentlist=1#c16978851" class="reply_nick_112540" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16978851 );">@felucca</a>: <br />
Irigységet.<br />
Mindig lázba hoztak a lengyel követségi alkalmazottak feleségei :)<br />
<br />
A Polonezt meg pláne irigylem.
https://autofilia.blog.hu/2009/01/19/polonez_het_hetfo/full_commentlist/1#c16978851
Válasz erre: Polonez hét - Történelem
2012-06-13T09:08:40+02:00
2012-06-13T09:08:40+02:00
felucca
http://blog.hu/user/112540
Nem tudom, irígységet fogok-e kiváltani vele, vagy megvetést, de a 90-es évek elején párszor utaztam Polonézben. Lengyel rendszámos, hivatali, CD-s Polonézben!<br />
Az úgy történt, hogy a lengyel nagykövetség egyik alkalmazottjának feleségével...hmmm...intim viszonyt ápoltam, az alkalmazott teljes gyanútlansága mellett és gyakran beszállhattam hozzájuk az autóba, ha éppen egyfelé mentünk. Magából az autóból nem emlékszem semmire, érthető módon nem erre koncentráltam:) Alapvetően rendben lévőnek tartottam, hogy lengyel követségi alkalmazottnak Polonéze van.
https://autofilia.blog.hu/2008/05/16/hogyan_keszul_az_autobuzi/full_commentlist/1#c16705890
Válasz erre: Hogyan készül az autóbuzi ?
2012-05-18T15:27:21+02:00
2012-05-18T15:27:21+02:00
Sákif za morro?
http://blog.hu/user/201720
Van is!
https://autofilia.blog.hu/2008/07/01/eljenek_soka_a_felujitott_deltak/full_commentlist/1#c16600088
Válasz erre: Éljenek soká a felújított Delták!
2012-05-10T09:43:45+02:00
2012-05-10T09:43:45+02:00
Pistonless
http://blog.hu/user/687990
<a href="http://autofilia.blog.hu/2008/07/01/eljenek_soka_a_felujitott_deltak?fullcommentlist=1#c3272835" class="reply_nick_guest" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 3272835 );">@DonVincenzo</a>: <br />
Igazi hozzáértővel van dolgunk XD . EVOIII ? Mi ez mitsubitshi??? SOSE Volt Integraleből EVO3 ! Csak HF turbo . HF4WD (keskeny kasztni) , HF Integrale (ez a kasztni csak kis-nagy lámpákkal) . HF Integrale EVOI : Még szélesebb karosszéri 5*98 lyukosztás, első sárvédő hátuljába kis fekete műanyag betét, nagyobb első-hátsó lökők, szélesebb kasztni, hátul 1 kipufogó , hátsó szélesítés végig ér az ajtón . HF Integrale EVOII : Kinézetre 100% ba megegyezik az evoI el, Apróbb változtatások történtek csak amik a motorteret és a belteret érintik ( gyárilag kagylóülés ...) <br />
<br />
Természetesen motorpalettában is vannak eltérések. De minimális. Alapból 4 motor van : 1.6 HF t ( karbis vagy injektoros ) . 2000 8v ( összes marelli IAW vel, de van katalizátoros is) . 2000 16V (szintén mind marelli IAW vel , az utolsó szériából tudtak itt is katalizátorosat csinálni , ezek P8 ecu val jöttek ...:)<br />
<br />
Aki mást mond az hazudik, vagy NEM ÉRT Hozzá !!!
https://autofilia.blog.hu/2008/05/03/ketbetu_negyszam_rendszamok_1958_es_1990_kozott/full_commentlist/1#c16508771
Válasz erre: Kétbetű-négyszám: rendszámok 1958 és 1990 között
2012-04-28T16:42:41+02:00
2012-04-28T16:42:41+02:00
ha1tt
http://blog.hu/user/427719
Ha még aktuális: A PA-PZ sorozatot végig kiadták személyautóra (PJ kivétel)!<br />
PA-56-22, PG-79-83 Trabant 601, de láttam PH,PI, PT,PX táblát is személyesen.<br />
Üdv.
https://autofilia.blog.hu/2010/11/29/szemelyre_szabott_autovezetoi_engedelyek/full_commentlist/1#c16312537
Válasz erre: Személyre szabott autóvezetői engedélyek
2012-04-07T15:57:49+02:00
2012-04-07T15:57:49+02:00
Zozzz
http://blog.hu/user/223064
önjelölt sebesség-őr (németautó 2500ccm felett) nem indexelési pluginnel
https://autofilia.blog.hu/2010/01/18/a_het_szerszama_racsni/full_commentlist/1#c16309810
Válasz erre: A hét szerszáma - krova
2012-04-07T07:50:10+02:00
2012-04-07T07:50:10+02:00
prokee
http://blog.hu/user/28962
<a href="http://autofilia.blog.hu/2010/01/18/a_het_szerszama_racsni?fullcommentlist=1#c16307143" class="reply_nick_483723" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16307143 );">@Főtruista</a>: <br />
Azonnali elmélyült bolhapiacozásba kell fognod, ezt tudom javasolni.
https://autofilia.blog.hu/2010/01/18/a_het_szerszama_racsni/full_commentlist/1#c16307172
Válasz erre: A hét szerszáma - krova
2012-04-06T20:27:25+02:00
2012-04-06T20:27:25+02:00
Főtruista
http://blog.hu/user/483723
Ja,vki kérdezte: kiskrovát én ilyen Lidlist használok ("Powertools",kék műagdoboz,van benne egy szakajtó bit+ integráltbites krovafej+flexibilis és merev hosszabbító+néhány apróbb imbusz is)- otthonszerelemazautómat-szinten teljesen megfelel, a racsnija gyanús, hogy nem fog soháig a helyzet magaslatán állni,de akkor max kap egy új hajtót.
https://autofilia.blog.hu/2010/01/18/a_het_szerszama_racsni/full_commentlist/1#c16307143
Válasz erre: A hét szerszáma - krova
2012-04-06T20:23:05+02:00
2012-04-06T20:23:05+02:00
Főtruista
http://blog.hu/user/483723
Masszív guglizás közben érkeztem-van nekem is ez a jó kis orosz lemezdobozos kadmiumozott atomtámadásálló, de mikor már hozzám került, hiányzott belőle a 19-es fej, az pedig nagyon kellene. Van valakinek segítő tippje?<br />
(Ugye az alappara, hogy nem colos a csatlakozása,hanem 14 mm).
https://autofilia.blog.hu/2010/07/03/az_auto_benzinnel_megy/full_commentlist/1#c15816613
Válasz erre: Az autó benzinnel megy!
2012-02-14T11:41:04+01:00
2012-02-14T11:41:04+01:00
bercilaci
http://blog.hu/user/702171
Sziasztok!Új vagyok itt a fórumon,deh a cikk íróját szeretném valahogyan elérni,az m30b35-ös motor lpg-üzemre állításával kapcsolatban!Ha valaki tud nekem ebben segiteni,kérem irjon egy e-mail címet,vagy hasonlót.Üdv.<br />
Berci László
https://autofilia.blog.hu/2010/05/18/die_musik_und_der_w123/full_commentlist/1#c15591443
Válasz erre: Die musik und der W123
2012-01-22T08:39:05+01:00
2012-01-22T08:39:05+01:00
Ádán
http://blog.hu/user/299262
Milyen kábelt ajánlasz a hangszóróhoz? 2.5?<br />
<br />
A főszereplőről, a rádióról nincs is kép. Ilyen?<br />
<a rel="nofollow" href="http://retronom.hu/files/imagecache/300x400/Radios20/MERCEDESBENZE-Klasse-W123--medium-1969_1.jpg">retronom.hu/files/imagecache/300x400/Radios20/MERCEDESBENZE-Klasse-W123--medium-1969_1.jpg</a><br />
<br />
Én most a frissen beszerelt Becker 753-mal küzdök. Az a baj, hogy álló motornál is van egy zúgó, fütyülő alapzaj. Egy barátom W124-esében volt, ott is ezt csinálta. A rádióval lehet valami baj.
https://autofilia.blog.hu/2008/05/03/ketbetu_negyszam_rendszamok_1958_es_1990_kozott/full_commentlist/1#c15252003
Válasz erre: Kétbetű-négyszám: rendszámok 1958 és 1990 között
2011-12-18T17:47:52+01:00
2011-12-18T17:47:52+01:00
HOBBIMOTOROS
http://blog.hu/user/676376
Sziasztok !<br />
Hozzám került az oldalon szereplő BV-85-82 hátsó darabja.<br />
Esetleg ha érdekel valakit szeretném eladni.<br />
Köszönöm <br />
ÜDV:HOBBIMOTOROS
https://autofilia.blog.hu/2011/12/13/ev_vegi_visszatekinto_december_legolvasottab_posztja_az_autofilian/full_commentlist/1#c15201157
Válasz erre: Év végi visszatekintő: december legolvasottab posztja az Autófílián.
2011-12-13T20:29:30+01:00
2011-12-13T20:29:30+01:00
arthur877
http://blog.hu/user/124555
Ez most felmérés?<br />
Mert amióta nem frissül az oldal, nem nézek be naponta sokszor is...<br />
Régen ez nem így volt.
https://autofilia.blog.hu/2011/12/13/ev_vegi_visszatekinto_december_legolvasottab_posztja_az_autofilian/full_commentlist/1#c15197102
Válasz erre: Év végi visszatekintő: december legolvasottab posztja az Autófílián.
2011-12-13T13:41:16+01:00
2011-12-13T13:41:16+01:00
Hammer
http://blog.hu/user/47900
Na végre valami, azt hittem, már bezártatok
https://autofilia.blog.hu/2011/12/13/ev_vegi_visszatekinto_december_legolvasottab_posztja_az_autofilian/full_commentlist/1#c15196775
Válasz erre: Év végi visszatekintő: december legolvasottab posztja az Autófílián.
2011-12-13T13:14:21+01:00
2011-12-13T13:14:21+01:00
biker_kolee
http://blog.hu/user/36712
Aucs. :))))
https://autofilia.blog.hu/2011/12/13/ev_vegi_visszatekinto_december_legolvasottab_posztja_az_autofilian/full_commentlist/1#c15196488
Válasz erre: Év végi visszatekintő: december legolvasottab posztja az Autófílián.
2011-12-13T12:47:09+01:00
2011-12-13T12:47:09+01:00
pickapu
http://blog.hu/user/238837
Jajdebeszoptam.
https://autofilia.blog.hu/2010/06/18/katonak_voltunk_2/full_commentlist/1#c15055756
Válasz erre: Katonák voltunk...
2011-11-26T20:08:49+01:00
2011-11-26T20:08:49+01:00
sityak
http://blog.hu/user/27549
<a href="http://autofilia.blog.hu/2010/06/18/katonak_voltunk_2?fullcommentlist=1#c10204752" class="reply_nick_181345" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10204752 );">@dr.oid</a>: ejga! Úgy látszik, szinte egy időben szereztünk tapasztalatot...:-)
https://autofilia.blog.hu/2010/06/18/katonak_voltunk_2/full_commentlist/1#c15055708
Válasz erre: Katonák voltunk...
2011-11-26T20:02:50+01:00
2011-11-26T20:02:50+01:00
sityak
http://blog.hu/user/27549
A technika mennyiségben tényleg irtózatos hatással tud lenni. Az MN-ben a lövészezrednek si volt egy hk-zászlóalja, ami ugye csak 27 tank. Képzeljétek ell, amikor egy közös nagygyakorlaton 2 hk-hadosztály indult meg harcszerű imitációban... Ahogy írtad: leomlik és felemelkedik a hegy. Én is tüzérségi felderítő voltam (hm, többek között) egy páncéltörő ütegnél, így ott csücsültem elég közel ráadásul. mellesleg mi megtanultuk, hogy a hadvezér egy harckocsi csataképességét 7 perccel számolja, a felderítő harcképessége pedig 2 perc...
https://autofilia.blog.hu/2008/05/03/ketbetu_negyszam_rendszamok_1958_es_1990_kozott/full_commentlist/1#c14902934
Válasz erre: Kétbetű-négyszám: rendszámok 1958 és 1990 között
2011-11-09T23:27:04+01:00
2011-11-09T23:27:04+01:00
gmarc
http://blog.hu/user/209477
ZS-49-59 volt egy 1976-os Lada 1300s autónkon, majd egy 1988-körüli Lada 1300-ason (kockalada) EF-09-38. Mindegyik BKX- lett az új keresztségben, ma már egyik sincs meg, úgy tudom.
https://autofilia.blog.hu/2010/05/30/a_vilag_legdurvabb_autoutjai/full_commentlist/1#c14806375
Válasz erre: A világ legdurvább autóútjai
2011-10-28T00:36:58+02:00
2011-10-28T00:36:58+02:00
xm95
http://blog.hu/user/340299
Franciaország, A 75 autópálya át a Kis Pireneusokon a Millau viadukttal. Norvégia, ahol mentem olyan alagútban, ami egy hurkot ír le a hegy belsejében, mert csak így lehetett megoldani túl nagy emelkedő/lejtő nélkül a rendelkezésre álló távolságon. Szintén Norvégia, a világ jelenleg leghosszabb közúti alagútja, 25 km, csak 2 pihenővel összesen. Azaz csak ott tudsz megállni úgy, hogy ne zárd le az egyik sávot. Vakondnak éreztem magam mire végigértem. Monte Carlo Nizza közötti tengerparti út, sok filmben- pl. James Bond filmek- autós üldözések versenyek színhelye. Onnantól egészen Genováig az autópálya is igen szép és érdekes. Spanyolországban Barcelonától Guadalajaraig, de főleg Zaragoza után gyönyörű. Az Alpok gyakorlatilag bármely útja bármely országban. Olaszország, Comoi-tó környéke, de végig az Alpok lábánál eszméletlen. Svájc, Basel-Como között benne a Brenner-hágóval. Szóval mindenütt ahol nagy hegyek vannak.
https://autofilia.blog.hu/2009/02/03/hogyan_ne_vasarolj_alkatreszt/full_commentlist/1#c14691088
Válasz erre: Hogyan NE vásárolj alkatrészt
2011-10-13T21:48:34+02:00
2011-10-13T21:48:34+02:00
gabóapó
http://blog.hu/user/534981
Ja,persze nem elírás a Fiat Berlingó, (konkrét eset),és hasonlók... Opel Kalimpa, (Calibra),Volkswagen Vectra,(Vento),stb... "aggyá' Audihozhoz szűrőt!- MIlyen,mikori,mekkora motor? -Hömm,izé... Piros kombi... ÉS ilyenkor is mosolyogni,segíteni,pedig üvöltenél,főleg,mert azt hiszi alapból,hogy át akarod b..ni. Pedig csak hihetetlen nagy farok az illető,és nem azért vonaglik a szád széle,mert rágózol,hanem igyekszel kibírni vonyítva-fetrengve röhögés nélkül. És persze a végén megsértődik! Laikusok közül tudja bárki is,hogy még a tényleg véregyszerű Swiftből,ugyanahhoz a típushoz hányféle féltengelycsukló van? És persze típusbetegség... Úgyhogy nincs olyan, hogy "jó az,csak adjad már!" Igenis forgalmi,vagy korábbi cikkszám,de legalább azt a nyüves autót vigyük már oda...
https://autofilia.blog.hu/2009/02/03/hogyan_ne_vasarolj_alkatreszt/full_commentlist/1#c14690982
Válasz erre: Hogyan NE vásárolj alkatrészt
2011-10-13T21:34:49+02:00
2011-10-13T21:34:49+02:00
gabóapó
http://blog.hu/user/534981
A Fácsebúkon akadtam rá,megosztás formájában. Fél óra alatt kb.15-en osztották tovább-én is. És hát kollégák mind. Jómagam több mint 15 év a kereskedői szakmában,és csoda,hogy miket lehetne mesélni-persze a kollégák is tudnának.A szimplák azok,hogy "adjál Astrához ékszíjat!-Milyenhez?-MIndegy,mind egyforma.-Biztos?-Ne okoskodjál,adjad!". És ilyenkor a kolléga hátranyúl,levesz valami sz--rt ami a kezébe akad,hogy tessék vigyed. Majd az ember visszajön 1:tajtékozva,hogy át..szták,szar gazember mindegyik,de majd beír a főnökségnek (U/B/L/S,stb), 2:visszajön sokkal szerényebben,és szembesül vele,hogy akár egy sima Astrán is simán lehet akár 10-15 féle szíj. A legjobb, (és ez lemaradt a cikkből),amikor az emberrel megküzdünk,nagynehezen,vértpisálva kitaláljuk,hogy mi is kellhet neki,majd közli,hogy neki csak minőségi kell. Ja,ez ennyi?Olcsóbb nincs?De hagyjuk is, (felírja a cikkszámot),a haveromnak az Unixban, (Bárdi,Láng,Start,stb.) van 79,45% kedvezménye,majd ő megveszi ott. Ilyenkor igen szívesen hozzávágnál mondjuk egy Sachs kettőstömegű lendkereket (laikusoknak:minimum 10-15 kiló),vagy egy Audi A8 készletből a leghosszabb lengőkarral addig ütni,amíg mozog. De te mosolyogsz,hogy hátha legközelbb is bejön,nem lesz ekkora suttyó,és te nem halsz éhen. Mert tudjuk ugye,hogy hazánkban mindenki ért a focihoz,nőkhöz,meg az autókhoz. Hogy úgy megy a boltba, hogy"Fiat Berlingóhoz kérek szűrőt",és itt a vége az infóknak?! Hát az már a kereskedő baja...
https://autofilia.blog.hu/2010/05/30/a_vilag_legdurvabb_autoutjai/full_commentlist/1#c14672342
Válasz erre: A világ legdurvább autóútjai
2011-10-11T22:34:42+02:00
2011-10-11T22:34:42+02:00
Dexter76
http://blog.hu/user/534604
<a rel="nofollow" href="http://netrider.eu/2011/10/02/48-tornanti-passo-dello-stelvio/">netrider.eu/2011/10/02/48-tornanti-passo-dello-stelvio/</a>
https://autofilia.blog.hu/2008/08/12/korekt_keres/full_commentlist/1#c14406328
Válasz erre: Korrekt kérés (post poszt)
2011-09-10T22:30:55+02:00
2011-09-10T22:30:55+02:00
csibra
http://blog.hu/user/44334
<a href="http://autofilia.blog.hu/2008/08/12/korekt_keres?fullcommentlist=1#c3056033" class="reply_nick_guest" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 3056033 );">@grid</a>: lehet tisztességes munkával annyi pénzt keresni, amiből megengedhet magának az ember egy lambót
https://autofilia.blog.hu/2008/11/05/au_a_szemembe_ment_egy_szalka/full_commentlist/1#c14243283
Válasz erre: Au! A szemembe ment egy szálka!
2011-08-19T07:06:12+02:00
2011-08-19T07:06:12+02:00
turborago
http://blog.hu/user/574412
Sziasztok!<br />
Akinek maradt Turbo rágós képe, papírja, esetleg gyűjteménye az írjon erre az e-mail címre: kiszelgabor@freemail.hu<br />
Megvenném, átvenném őket!:)<br />
<br />
Gábor
https://autofilia.blog.hu/2010/05/30/a_vilag_legdurvabb_autoutjai/full_commentlist/1#c13997632
Válasz erre: A világ legdurvább autóútjai
2011-07-15T23:39:29+02:00
2011-07-15T23:39:29+02:00
Szabó bakter
http://blog.hu/user/411755
ez már elhalt, de azért írok még egyet: Ausztria, Kärnten Gmündtöl Maltabergig. A hegy alján 17 euro az útdíj, de megéri...
https://autofilia.blog.hu/2011/05/10/indul_a_szezon_programajanlo_nepautosoknak/full_commentlist/1#c13849418
Válasz erre: Indul a szezon - programajánló népautósoknak!
2011-06-27T15:07:38+02:00
2011-06-27T15:07:38+02:00
puskasadam
http://blog.hu/user/624069
Lehetőség van "hasítani" egy F430-as Ferrarival, érdekel valakit?:). A <a rel="nofollow" href="http://www.vezessferrarit.hu">www.vezessferrarit.hu</a> oldalon 10 tesztvezetést sorsolnak ki.
https://autofilia.blog.hu/2011/05/10/indul_a_szezon_programajanlo_nepautosoknak/full_commentlist/1#c13702015
Válasz erre: Indul a szezon - programajánló népautósoknak!
2011-06-09T12:50:58+02:00
2011-06-09T12:50:58+02:00
andor26
http://blog.hu/user/596416
<a rel="nofollow" href="http://www.facebook.com/Apponyi.Kiskastely">www.facebook.com/Apponyi.Kiskastely</a> jó kis kastélyszálló+érdekessége a helynek, hogy vannak veterán autóik, amiket a vendégek használhatnak
https://autofilia.blog.hu/2011/06/06/gyermeknap_buszokkal/full_commentlist/1#c13681937
Válasz erre: Gyermeknap buszokkal
2011-06-07T12:02:25+02:00
2011-06-07T12:02:25+02:00
Dagiszabi
http://blog.hu/user/165873
Ezek az olaszok tudnak magyarul? Akkor is milyen dolog a magyar <br />
adófizetők pénzét külföldre vinni? :))))))))))))))))))))))<br />
<br />
Én se értem haza Berlinből sajna. :(
https://autofilia.blog.hu/2011/06/06/gyermeknap_buszokkal/full_commentlist/1#c13679022
Válasz erre: Gyermeknap buszokkal
2011-06-06T22:59:53+02:00
2011-06-06T22:59:53+02:00
Верховина
http://blog.hu/user/459138
Minden tiszteletem a tiétek! Jó olvasni az ilyet!:)
https://autofilia.blog.hu/2011/06/06/gyermeknap_buszokkal/full_commentlist/1#c13677956
Válasz erre: Gyermeknap buszokkal
2011-06-06T20:21:31+02:00
2011-06-06T20:21:31+02:00
Lowtyo
http://blog.hu/user/109737
sajnáltuk a családdal, hogy nem tudtunk menni.<br />
de majd legközelebb, csak összehozunk valamit még idén...
https://autofilia.blog.hu/2011/06/06/gyermeknap_buszokkal/full_commentlist/1#c13676442
Válasz erre: Gyermeknap buszokkal
2011-06-06T17:44:56+02:00
2011-06-06T17:44:56+02:00
pickapu
http://blog.hu/user/238837
Jó emberek vagytok. De ezt már tudom régóta.
https://autofilia.blog.hu/2011/06/06/gyermeknap_buszokkal/full_commentlist/1#c13676387
Válasz erre: Gyermeknap buszokkal
2011-06-06T17:37:32+02:00
2011-06-06T17:37:32+02:00
Palaa
http://blog.hu/user/245508
Félévente átlag egyet kommentelek. Most úgy éreztem itt az ideje. :-)<br />
Minden elismerésem a tietek!!!
https://autofilia.blog.hu/2011/06/06/gyermeknap_buszokkal/full_commentlist/1#c13676257
Válasz erre: Gyermeknap buszokkal
2011-06-06T17:20:00+02:00
2011-06-06T17:20:00+02:00
yeti
http://blog.hu/user/80496
Nagyok vagytok.Szép volt tőletek.
https://autofilia.blog.hu/2011/06/06/gyermeknap_buszokkal/full_commentlist/1#c13676053
Válasz erre: Gyermeknap buszokkal
2011-06-06T16:55:29+02:00
2011-06-06T16:55:29+02:00
Sanyi.
http://blog.hu/user/168821
Köszönöm az én dús hajú, hajlott hátú barátomnak a segítséget!
https://autofilia.blog.hu/2011/06/06/gyermeknap_buszokkal/full_commentlist/1#c13675786
Válasz erre: Gyermeknap buszokkal
2011-06-06T16:27:33+02:00
2011-06-06T16:27:33+02:00
skyrangr
http://blog.hu/user/336202
<a href="http://autofilia.blog.hu/2011/06/06/gyermeknap_buszokkal?fullcommentlist=1#c13675637" class="reply_nick_88749" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13675637 );">@BitPork</a>: bizony, szánalom hogy így kell működnie a dolgoknak...<br />
<br />
Jó olvasni, hogy mind a TC, mind az autofiliablog ennyire ráállt a karitatív dolgokra. Így tovább!
https://autofilia.blog.hu/2011/06/06/gyermeknap_buszokkal/full_commentlist/1#c13675723
Válasz erre: Gyermeknap buszokkal
2011-06-06T16:21:19+02:00
2011-06-06T16:21:19+02:00
Chingachgook
http://blog.hu/user/557910
a Nagy Szellem adjon nektek kulon bolenycsordat majdan ezert az Orok Vadaszmezokon nektek, feher testvereim!
https://autofilia.blog.hu/2011/06/06/gyermeknap_buszokkal/full_commentlist/1#c13675637
Válasz erre: Gyermeknap buszokkal
2011-06-06T16:11:36+02:00
2011-06-06T16:11:36+02:00
BitPork
http://blog.hu/user/88749
A francba a@&#{} politikusokkal! A szervezőknek és adakozóknak kellene vezeti ezt az országot!<br />
<br />
Minden tiszteletet megérdemelnek.
https://autofilia.blog.hu/2011/06/06/gyermeknap_buszokkal/full_commentlist/1#c13675611
Válasz erre: Gyermeknap buszokkal
2011-06-06T16:09:49+02:00
2011-06-06T16:09:49+02:00
uz
http://blog.hu/user/183849
Gratulálok, jó volt olvasni:-)!
https://autofilia.blog.hu/2011/06/06/gyermeknap_buszokkal/full_commentlist/1#c13675296
Válasz erre: Gyermeknap buszokkal
2011-06-06T15:37:03+02:00
2011-06-06T15:37:03+02:00
Ipari zen
http://blog.hu/user/377356
Szép volt fiúk (és lányok)! Megarespect midenkinek aki segített!
https://autofilia.blog.hu/2011/06/06/gyermeknap_buszokkal/full_commentlist/1#c13675273
Válasz erre: Gyermeknap buszokkal
2011-06-06T15:35:16+02:00
2011-06-06T15:35:16+02:00
yomsisi
http://blog.hu/user/227812
Egy felnőtt, csak akkor tud ennyire kreatív programokat kitalálni gyerekeknek, ha ő maga is egy kicsit gyerek maradt. <br />
Gratulálok ehhez a jó ötlethez! :-)
https://autofilia.blog.hu/2011/06/06/gyermeknap_buszokkal/full_commentlist/1#c13674943
Válasz erre: Gyermeknap buszokkal
2011-06-06T15:02:11+02:00
2011-06-06T15:02:11+02:00
SomeSeed
http://blog.hu/user/609047
Így kell ezt. Ebből sosem elég, sem azoknak, akik adnak, sem azoknak, akik kapnak. Nemrég a dégi gyermekotthon kis lakóit motoroztattuk meg a barátaimmal, úgyhogy nem csak "kibicként" mondhatom, hogy többek közt ezért is érdemes élni. Csak így tovább, hajrá. Szép volt. :)
https://autofilia.blog.hu/2009/05/20/valsag_van_akkor_dolgozz/full_commentlist/1#c13560395
Válasz erre: Válság van? Akkor dolgozz!
2011-05-23T20:07:26+02:00
2011-05-23T20:07:26+02:00
Osváth Lacika
http://blog.hu/user/610701
<a href="http://autofilia.blog.hu/2009/05/20/valsag_van_akkor_dolgozz?fullcommentlist=1#c5919179" class="reply_nick_102714" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5919179 );">@MANszerelő</a>: Hallod, tesó, mennyire igazad van! Ugyanez van minden rohadt márkaszervizben. Én ugyan nem bújok szakkönyveket szombat éjjelig, inkább játszunk a lányommal, de ugyanezt érzem én is. <br />
Szarért-húgyért javítjuk a sok szart, és a megbecsülés, valamint a fizetés egy nagy nulla. Jatt? Az meg mi? Hírből se kapsz, pedig akinek van pénze tízmilliós autóra az adhatna valamit, legalább hogy érezd a megbecsülést.<br />
De azért termeld ki egymagad öt semmire való fasz majom irodista meg munkafelvevő (lenyúlja a jattodat legtöbbször), szervízvezető meg mindenféle majomszar menedzser fizetését a sajátodon kívül! Én jelenleg nettó 90-100 ezer forintért dolgozom, se túlóra, se szombat fizetése, ja. és teljesítmény bérben vagyok. Egy fosom bürokrata geci az egész rendszer. Most meg csodálkoznak hogy magyar országon az autószervizek/kereskedések kétharmada tönkrement/tönkre fog menni. Több a főnök mint a beosztott. Kitartás!
https://autofilia.blog.hu/2010/02/26/hogyan_lett_megis_1/full_commentlist/1#c13469277
Válasz erre: Hogyan lett mégis
2011-05-13T06:58:07+02:00
2011-05-13T06:58:07+02:00
Opel P1
http://blog.hu/user/559576
<a href="http://autofilia.blog.hu/2010/02/26/hogyan_lett_megis_1?fullcommentlist=1#c8860204" class="reply_nick_91197" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8860204 );">@apamacko</a>: <br />
Szerintem örülhetsz, hogy nem vágtál bele, iszonyat tákolás volt a gépen.<br />
Pfejj, azok a hátsó sárvédő ívek :)<br />
Sok rajta a típusidegen alkatrész, amik helyett eredetit csak nagyon komoly összegekért lehet beszerezni.<br />
Én egy eredeti állapotú-és fényezésű kocsiba vágtam bele, ami persze el volt rohadva istenesen, de legalább nem volt maszatolva sosem.<br />
Kiadásban már millió felett járok, és még csak most megy fényezés előkészítésre a kocsi. A vége valahol 2 milla körül lesz...
https://autofilia.blog.hu/2011/05/01/anyak_napja_helyett_1/full_commentlist/1#c13371124
Válasz erre: VAN BUSZOD? - Anyák napja helyett
2011-05-02T03:48:46+02:00
2011-05-02T03:48:46+02:00
Scala
http://blog.hu/user/92135
Állati jót röhögtem! :-DDD<br />
jssyjrm, erre nincsenek szavak. <br />
Plüss állat, könyv megy, remélhetőleg valami ruha is.