Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

FSO Polonez motorok, felépítmények

1999.12.31. 23:59 | prokee | Szólj hozzá!

Címkék: retro történelem lengyel autó divat technika fso polonez polonez hét

1.3 motorok:

Motorkód

BA

BB

Lökettérfogat

1295 cm3

1925 cm3

Furat

72 mm

72 mm

Löket

79,5 mm

79,5 mm

Sűrítés

1:9

1:7,5

Teljesítmény

65 LE / 5600 f/p

60 LE / 5500 f/p

Nyomaték

93 NM / 3400 f/p

95Nm / 3000 f/p

Vezérlés

OHV

OHV

Keverékképzés

Karburátor:
Weber 34
DCMP 4/250
vagy
FOS 34S2C14

Karburátor:
Weber 34
DCPM 250
 

 

1.4 motor:

Motorkód

Rover
EL-K16

Lökettérfogat

1398 cm3

Furat

75 mm

Löket

79 mm

Sűrítés

1:10

Teljesítmény

103 LE / 6000 f/p

Nyomaték

127 Nm / 5000 f/p

Vezérlés

DOHC

Keverékképzés

Rover központi bef.

 

1.5 motorok:

Motorkód

AA

AB

AC

Lökettérfogat

1481 cm3

1481 cm3

1481 cm3

Furat

77 mm

77 mm

77 mm

Löket

79,5 mm

79,5 mm

79,5 mm

Sűrítés

1:9,2

1:9,2

1:7,2

Teljesítmény

75 LE / 5200 f/p

82 LE / 5200 f/p

70 LE / 5200 f/p

Nyomaték

115 NM / 3200 f/p

114Nm / 3400 f/p

106 Nm / 3400 f/p

Vezérlés

OHV

OHV

OHV

Keverékképzés

Karburátor:
Weber 34
DCMP 1/250
vagy
FOS 34S2C11

Karburátor:
Weber 34
DCMP 2/250
vagy
FOS 34S2C12

Karburátor:
Weber 34
DCMP3/250

Motorkód

AD

AE

AF

Lökettérfogat

1481 cm3

1481 cm3

1481 cm3

Furat

77 mm

77 mm

77 mm

Löket

79,5 mm

79,5 mm

79,5 mm

Sűrítés

1:7,2

1:9,2

1:9,2

Teljesítmény

70 LE / 5200 f/p

76 LE / 5400 f/p

78 LE / 5400 f/p

Nyomaték

106 NM / 3400 f/p

115Nm / 2800 f/p

115 Nm / 2800 f/p

Vezérlés

OHV

OHV

OHV

Keverékképzés

Karburátor:
Weber 34
DCMP3/250

Központi bef:
Multec TBI700
+katalizátor

Központi bef:
Multec TBI700

 

1.6 motorok:

Motorkód

CB

CE

CE

Lökettérfogat

1598 cm3

1598 cm3

1598 cm3

Furat

80 mm

80 mm

80 mm

Löket

79,5 mm

79,5 mm

79,5 mm

Sűrítés

1:9,5

1:9,5

1:9,5

Teljesítmény

87 LE / 5200 f/p

80 LE / 5200 f/p

76 LE / 5000 f/p

Nyomaték

132 NM / 3800 f/p

125Nm / 3200 f/p

121 Nm / 3600 f/p

Vezérlés

OHV

OHV

OHV

Keverékképzés

Karburátor:
FOS 34S2C16

Központi bef:
Multec TBI700
+katalizátor

Központi bef:
Bosch
Monomotronic
1.7 MA

Motorkód

CE

CF

Lökettérfogat

1598 cm3

1598 cm3

Furat

80 mm

80 mm

Löket

79,5 mm

79,5 mm

Sűrítés

1:9,5

1:9,5

Teljesítmény

84 LE / 5000 f/p

82 LE / 5200 f/p

Nyomaték

130 NM / 3800 f/p

125Nm / 3200 f/p

Vezérlés

OHV

OHV

Keverékképzés

Központi bef:
Delphi XM

Központi bef:
Multec TBI700

 

2.0 és 1.9D motorok:

Motorkód

Fiat
132C2.000

Ford
NET

PSA
EJ-XUD9A
VM Motori
???

Lökettérfogat

1995 cm3

1993 cm3

1905 cm31995 cm3

Furat

84 mm

90,82 mm

83 mm 

Löket

90 mm

76,95 mm

88 mm 

Sűrítés

1:9

1:9,2

1:23 

Teljesítmény

112 LE / 5600 f/p

105 LE / 5200 f/p

69 LE / 4600 f/p84 LE / 4300 f/p

Nyomaték

158 NM / 3000 f/p

157Nm / 4000 f/p

120 Nm / 2000 f/p163 Nm/ 2500 f/p

Vezérlés

DOHC

SOHC

SOHC 

Keverékképzés

Karburátor:
Weber 34
ADF/250

Központi bef:
Ford
Motorcraft

Diesel,
Bosch
VER

Turbodiesel

 

Karosszériák:

KódModellJellegAjtóÜlés
B01-Ferdehátú55
B01CaroFerdehátú55
B023 ajtósFerdehátú35
B03CoupéCoupé35
B04Truck STDPlatós22
B05Truck LBPlatós, hosszított22
B06Truck DCPlatós, Double Cab25
B07TruckAlváz22
B08CargoKombi, emelt55
B16Truck RoyPlatós, King Cab45
B30AtuLépcsőshátú45
B40KombiKombi55
A B5X kezdetű kódok jobbkormányos járművet jelölnek.

 

Az FSO alvázszámának felépítése:

Ahogyan 1984-től szinte midnen autógyártó, az FSO is 17 karakterers alvázszámokat használ. Íme egy példa:

SUPB01CBHSW731000

SUP - Az első 3 karakter a gyártót, azaz az FSO-t jelzi.
B - A modell jelzése, jelen esetben a Polonezé.
0 - Balkormányos (5-nél nagyobb =jobbkormányos)
1 - Karosszéria, jelen esetben 5 üléses, 5 ajtós
(B01 -.együtt a fenti táblázatban olvasható karosszériakódot adják)
CB - motorkód, a fentiek alapján ez ez 87 LE-s, 1481 cm3-es motor
H - A hátsó híd jelölése, itt 11-43 áttételű
S - A gyártás éve, 1995
W - Gyártómű - Warszawa ( N - Nysa)
731000 -  sorozatszám




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr48885700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.