Címkék

Címkefelhő

Beszóltak

Autófilek még

És ilyet lehet?

2008.05.23. 08:00 | miluman | 11 komment

Címkék: audi s4

Scheerti blogján jelent meg pár napja egy nem épp helyénvaló videó, egy apu + komplett család + Audi S6 V8 kombóról. A valóságban őt is fel lehetne kicsit jelenteni mint a múltkori idiótát, mert felettébb felelőtlenül járt el, hogy finoman fogalmazzak. De eszembe juttatott egy másik videót. Vagyis kettőt. Ugyanaz a kasztni, csak a híres 5 henger, 2,2 liter, turbó:


És ez is 5 henger, eszméletlen mit kibír az a blokk, anno a hírhedt szörnyeteg, az S1 Quattro B-csoportos raliautóban olyan 600 lóerő körül teljesített, ez itt 800 (azóta már kishíján ezer, érdemes figyelni hogy lódul meg majd' 5 méter és másfél tonna):



Az viszont megint egy másik kérdés, hogy ez az autó mennyire való ilyen célokra...

 




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr61482777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

martong 2008.05.23. 08:37:45

uhh 9.94 alatt futja, egész szép

Gaben 2008.05.23. 09:55:13

Én úgy látom, hogy alkalmas a célra. Legalábbis tönkre ver mindenkit...

qwer 2008.05.23. 10:28:51

A BMW-s poszt után megkérdőjeleztem az autóbuziságot, de helyrebillentettétek a renométok a szememben. Mert ugye attól hogy egy hülyegyerek közveszélyes, attól a BMW még jó kocsi. Akárcsak ez.

Lally 2008.05.23. 10:37:19

Ehhez az egyhelyben pörgéshez aztán kell ám a technika :)))
Legalább felváltana. Csak laszabályozásig forgatva tudja? Basszameg, ehhez egy Zsiga is elég :DDD

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.05.23. 11:22:16

Lally: azért négykerékmeghajtásnál jóval több erő kell egy ilyen mutatványhoz :) és ha felváltana akkor nemigen lenne turbónyomás, meg nemordítana ilyen állatul, ugyhogy ugy jó ez ahogy van :)

Lowtyo 2008.05.23. 11:56:43

Legalább nem a forgalomban csinálja a macsósrác.
Az az 5 hengeres motor meg egy csoda. Talán egyszer visszatér az audi a gyökerekhez, bár kicsi reményt látok rá így, hogy végre felkapaszkodott a prémium táborba.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.05.23. 12:23:03

én viszont elég nagy esélyt látok arra, hogy visszatérjen, ugyanis minden márka kisméretű turbómotorokkal váltja le a nagyobb szívókat, volt is ez a hír aminek ugyancsak örültem: totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.04.26.&350774 mert anno a 2.7 biturbo is elég fasza egy motor volt, főleg hogy abból a motorból készült mint ami nekünk vagy neked van Lowtyo :D és ez is egy elég jól tuningolható, de a lényeg: " a kisebb típusokba pedig kisebb és takarékosabb turbómotorok kerülnek az Audinál." van esély :)

Lally 2008.05.23. 12:28:27

Jobban állna nekik egy laza turbósorötös viszonylag könnyú és nem agyonbonyolított quattro, mint a nagy vényolcas. Jót tenne az arculatnak./Evo-Impreza-M/. Persze a single fremenek nevezett ocsmányság nélkül...

Lowtyo 2008.05.23. 13:07:26

miluman: Ne is emlegesd azt a motort! :) Én inkább arra gondoltam, hogy audiéknál már rég nem az a koncepció mint a 80-as években. Akkor aki Audit vett az egy megbízható, kényelmes, jó minőségű autót akart anélkül, hogy mindenkivel tudatná, hogy bizony van mit a tejbe aprítania. Most inkább a bróker, meg manager arcok autója (és persze drága vezéreinké) és a nagyokkal (MB, BMW)focizik egy csapatban. Persze gondolom Audiéknál az volt a cél, hogy ide eljussanak.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.05.23. 13:31:41

valóban ez volt a cél, mert anno távolról sem közelítette meg a színvonal a másik két németét ahogy te is mondtad, a 80
as évekre sikerült kb egy szintre jutniuk velük, a V8 meg a gömb-szériák megjelenésével, de ahogy én látom, meg olvasom, az audi is benne van a költségcsökkentős, cseréljük le kis turbómotorra a nagyobbakat, mert akkor VW-nel együtt lehet sok motort gyártani és akkor még olcsóbb lesz-dologban. a vásárlóközönség meg tény hogy nem az alsóbb néprétegek, mármint itthon, mert mondjuk németországban ez kicsit másképp van :) mellesleg én az Audit kicsit többnek gondoltam, mint holmi sorba beállós birkának, de a VW hatása itt is érződik, a VW az Audin keresztül tolja magát a prémium szegmensben, na meg a már halálra unt bagóért vesztegetett (mármint a többiekhez képest) Passattal, ami bármilyen jó és kifinomult, leginkább csak egy használati tárgy, és ezt a vevők is tudják, mert annak veszik. Az Audinál ez kicsit másképp volt, ott anno pl a quattro hajtáslánc bevezetése kiemelte az Audit a többiek közül, és elég büszkék is voltak rá, máig ez a világ egyik legjobb összkerékhajtása, de lassan már csak egy az extrák közül...hát ilyen ez a vorsprung :)