Címkék

Címkefelhő

Beszóltak

Autófilek még

Szingapúr? Éjszakai száguldás?

2008.09.28. 17:26 | ommm | 40 komment

Címkék: ferrari renault mclaren hamilton alonso massa raikkonen forma1 palik szingapúr formula1 baromállat

Hektikus és kaotikus versenyt hozott az első villanyfényes futam. A Ferrari ismét a boxutcában vesztette el a versenyt. Pont nélkül maradtak Maranellóban.

A vasárnapi (mai) Szingapúri Nagydíjon ismét a véletlené volt a főszerep. Habár eleinte semmi nem utalt a közelgő pechsorozatra, azért az már a szombati időmérő edzésen és a vasárnapi futam elején is látszott, hogy az új pálya bizony hagy némi kívánnivalót maga után és a rendezőség sincs a helyzet magaslatán. Az aszfalt katasztrofális minőségű volt, ráadásul az ideális íven kívül szinte mindenütt szemét borította a pályát.

Minden előzetes negatív jóslat ellenére a mezőny gond nélkül elrajtolt és a szombaton brillírozó Felipe Massa azonnal az élre állt és nagyon erős tempót diktálva távolodott az őt követő Hamiltontól és a harmadik Kimi Räikkönentől. Sebastian Vettel zseniális rajt után az ötödik helyen találta magát, a későbbi futamgyőztes, Fernando Alonso ekkor még csak a 12. helyen állt. A spanyol ugyan nagyon jó formát mutatott szombaton, az időmérő vége felé azonban megállt az autója és csak a 15.-ik helyről indult neki a versenynek.

Aztán jött a 14. kör, Nelson Piquet balesete, és ettől a pillanattól kezdve borult a papírforma, a véletlenek átvették az uralmat a páradús aszfalt fölött. A biztonsági autó a pályára hajtott, ám több versenyző is arra kényszerült, hogy kimenjen a boxutcába tankolni. Annak ellenére, hogy tudták, ezért büntetést fognak kapni. Így járt pórul Nico Rosberg és Robert Kubica is. Alonsonak viszont óriási szerencséje volt, a spanyol közvetlenül Piquet balesete előtt látogatta meg a boxutcát. Így friss abroncsokon, feltankolva várta a folytatást, és azt, hogy a versenybírák szépen lassan – büntetésüket letöltendő – kihívják előle riválisait. Miután a boxutcát megnyitották, szinte az egész mezőny abszolválta a tankolást, kerékcserét. Ekkor fordult rosszra a Ferrari sorsa, hiszen az idei szezonban már nem először, az egyik technikus óriásit hibázott és zöld jelzést adva Felipe Massának kiengedte azt a boxból, miközben a tankolást még nem fejezték be. Massa elindult, letépte a tankolócsövet, elrántott két szerelőt és csak a boxutca végén tudta félreállítani autóját, hogy hosszú másodpercekig vesztegeljen ott, míg a csapat tagjai megszabadították a felesleges ballaszttól. Sajnos ezzel rengeteg időt vesztett a mögötte kiálló Kimi Räikkönen is, akinek meg kellett várnia, míg ismételten üzembe helyezik a tankolóberendezést. Inkább balszerencsés, mint veszélyes helyzet volt ez, annak ellenére, hogy sokan pánikhangulatot keltve már égve látták a brazil autóját. A verseny számára azonban elúszott és miután a pályára visszatért, már szinte motivációját vesztve autózott csupán. Ezen csodálkozni nem lehet, hiszen nem először „vágták haza” futamát szerelői. Ő az utolsó, 18. helyen állt ekkor, csapattársa a középmezőnyben autózott.

Amikor végre hosszú percek után eltávolították Piquet összetört Renault-ját és letolták a pályáról Rubens Barrichello motorhibás Hondáját, ismét kezdetét vette a száguldás. A sokat bírált ostoba boxutca-megnyitás szabályának eleget téve mindenki letöltötte büntetését, és lassan a helyzet normalizálódni látszott. Jarno Trulli állt ekkor az élen, aki mindössze egykiállásos taktikával vágott neki a versenynek. Alatta az ötvenedik körben mondta fel a szolgálatot a Toyota. Ekkor már azonban Fernando Alonso állt az élen, nyomában a stop&go büntetését letöltött fantasztikus teljesítményt mutató Nico Rosberggel és a stabil tempót diktáló Lewis Hamiltonnal. Timo Glock a negyedik, az időközben magát feltornázó Kimi Räikkönen az ötödik helyen követték. Ugyan már csak 11 kör volt a verseny végéig, azonban a balszerencse még nem pártolt el a versenyzőktől. Az egyik lassú, síkos kanyarban Felipe Massa megcsúszott és keresztben állva nekicsapódott a gumifalnak. Szerencsére folytatni tudta a versenyt, de a mögötte érkező Fisichella ugyanott már nem volt ilyen szerencsés, homlokegyenest csúszott a falnak, a hétvégén már harmadszor. Ismét bejött a biztonsági autó és a mezőny felsorakozott mögötte.

Ekkor nagy esély kínálkozott Kimi Räikkönen számára, hogy faragjon ponthátrányából a világbajnoki összetettben, ehhez „mindössze” Timo Glockot kellett volna megelőzni. A nagy sietségben azonban a fáradó abroncsok és a magas kerékvető kombinációja végzetesnek bizonyult és négy körrel a verseny vége előtt Räikkönen futama a betonfalban ért véget.

Alonso már stabilan hozta az első helyre be a Renault-t, mögötte a biztosan helyét tartó Nico Rosberget és Lewis Hamiltont intették le.

Negyedikként Timo Glock védte meg a Toyota becsületét, mögötte a tehetségét ismét megvillantó Sebastian Vettel ért célba.

Lewis Hamilton növelte előnyét Felipe Massával szemben, Räikkönen és Kubica számára már szinte elérhetetlennek tűnik a világbajnoki cím. Ha Massa és a csapat össze tudja szedni magát és a durva kiütés után fel tudnak állni, akkor van még esélyük. Különben a McLarené lehet a konstruktőri VB-cím is.

Jegyzetek a margóra. Magánvélemény.

Na, a Ferrari-szerelők megint összehozták. Nagyon sajnáltam ezúttal Massát, mert amit művelt itt az teljesítmény volt a javából. Vagy félálomban kóválygott a teljesen fölösleges jelzőberendezést kezelő akárki, vagy elborította agyát a pára. Óriási hiba, remélem Montezemolo ezúttal keményebb lesz és alaposan falhoz állítja a bagázst.

Miért van egy olyan érzésem, hogy Ross Brawn és Jean Todt nélkül tényleg egyre erősebben emlékeztetnek arra, hogy valójában olaszok? Hol a hideg, precíz és gyors munka? Hol a kőkemény profizmus? Mi ez a kapkodás? Fene tudja, egy biztos, ezt most megint maguknak hozták össze. Nem csodálkoztam volna, ha Massa kiszáll és a sisakjával veri agyon azt a marhát, aki elbaszta a versenyét.

Raikkönent is öröm volt nézni, amíg ment, Massa pechjére ő is ráfázott, a végén már talán óvatosabbnak kellett volna lennie.

Na és a lényeg.

Ilyen pocsék, szar pályát már rég nem láttam. Milliárdokért felépített abszolút fos minőségű burkolat, szétmálló rázókövek (!) pocsék vonalvezetés, idióta boxutca és szeméthegyek. Egyszer úgy meghallgatnám a versenyzők őszinte beszélgetését, nem csak azt, amit a kamerákba mondanak. Ez a pálya úgy, ahogy van nulla. A nagy durranás, hogy telekúrták reflektorokkal és hurá! Mehetünk versenyezni.

Nagyon kellett már Ecclestone-nak ez a futam. Látszik, hogy ismét a versenyről döntöttek, a versenyzők nélkül, bravó! Ezért, és az ezekhez hasonló „ring”ekért érdemes lesz kihagyni a naptárból Silverstonet vagy Spa-t, Magny Cours-t és Imolát.

Gratulálok Bernie! Nálad jobban senki nem tud ártani ennek a sportnak.

Na de nincs még vége.

Kedves Palik Laci, te bárgyún kérődző sánta viziló!

Szoktad te visszahallgatni néhanapján azt, amit te úgymond „szakkommentálásnak” nevezel?

Tudsz mást is, mint hektónyi közhellyel tarkított bulvárcímszóval etetni több milliónyi embert?

Mondd már meg nekem, te, aki állítólag ültél már versenyautóban, hogy hogy a b*dös k*rva életbe lehet olyan faszságokkal traktálni az embereket, mint a „ráesik a kanyarban” „elnyúlik” stb.?

Nem fogod fel a parányi, zigótákat megszégyenítő agyaddal, hogy aki korábban lassít, az korábban gyorsít is? Vagy csak annyira vagy elegendő és „felkészült”, hogy a félmarha szekundánsodat baszogasd? Ha már kinyitod a szád, akkor ne sz*r jöjjön ki rajta jóember. Autóversenyt kéne „szakkomentálnod”, akkor viselkedj is úgy és ne tájékoztass félre, ne hazudj. Ott a szemed: NÉZZ! Ott a füled: HALLJ! Ha nem tudsz angolul, akkor ne szégyelld bevallani, de ne fordíts faszságokat elcsípett rádióbeszélgetésekből, hagyd Gyulára, úgy látszik, ő jobban odafigyelt a kurzuson.

Amit Massa eseténél műveltél, az a „szakértelem” szégyene. Bujdoss el, térdepelj kukoricára, vagy menj el egy falusi autószerelőhöz, tanulni.

Mondd már meg, te tiportfejű marha, hogy MI A F*SZÉRT GYULLADT VOLNA KI MASSA AUTÓJA???

Tán lángvágós malájokat láttál a boxutcában verseny alatt grasszálni? Vagy gyufával csintalankodó óvodásokat? Mi, hogy NYITOTT AZ ÜZEMANYAGRENDSZER??

És akkor mi van, te dalai láma? Vagy a Ferrrai benzintakjából egy privát búvárpumpa nyomja ki a benzint a BEtöltőnyíláson keresztül? Netán odaszalad valaki és az ötméteres benzincsőbe beledob egy égő gyufaszálat? Massa autóján egy cseppnyi benzin nem volt, ahogy a csövet elszakította, szanaszét locsolt vagy 5-6 litert, valóban. Kb. 10 méterrel távolabb járt már ekkor és hidd el, azért nem rohant oda fejvesztve a fél boxutca, mert senki nem látta a veszélyforrást. Csak te, te félisten, 6000 kilométer távolságból. Vagy netán azt hiszed, hogy a szándékosan meggyújtott égő benzin utoléri az autót és lesz nagy bumm, mint az amerikai filmekben? Ennyire hülye nem lehetsz. Azt már csak tényleg érintőlegesen említem, hogy mi lett volna Massa sorsa, ha külső segítséget vesz igénybe a benzincső eltávolításakor.

A másik aranymondásodat, a „Kutaknál kapható üzemanyagot” már nem is kommentálnám. Te komolyan azt hiszed, hogy V-Powerrel mennek a Forma-1-es autók?

És a „Egy Forma-1-es autó közelében meggyullad minden”? Édes Istenem, vonulj intézetbe.

Elmész te a bús picsába Palik Laci, lövésed sincs az egész Forma-1-ről, összevissza hablatyolsz, képtelen vagy felismerni az egyes pilótákat 5 méter távolságból, a sorrendről már nem is beszélve. Legalább azt a fáradtságot vehetnéd, hogy egyszer felkészülsz egy versenyre, nem csak az orrba-szájba nyomott „adatokkal” és közhelyekkel dobálózol.

Bónuszként fogadd sok szeretettel ezt a dalt. Akár rólad is szólhatna. Prokee majd összegyűjti a többi „okosságodat”, nálam végleg kihúztad a gyufát te „szakkomentátor”. Remélem valami nyilvános rendezvényen összefutunk még és hidd el, kérdezni fogok, te meg vörösödni.

Huhh, kemény. Viszont jogos. Palik Lacit sokan szidják, szidjuk, és mint tudjuk, egymillió légy nem tévedhet :)

Indításként egy, már itt is postolt video:

Hát, ugye. Kell még ? Butaságok és álszakmai közhelyek csokorban. Íme, néhány gyöngyszem az Index Palik-szótár topicjából:

- Az élen álló versenyző a saját tempóját autózhatja
- A pálya teljes szélességét kihasználva autózik
- Kegyetlen tempót diktál
- És úgymond leamortizálta kocsiját
- Az ötödik hely is szépen csillog...
- A legjobb időt repesztette...
- Úgy megy,mint egy raliautós...
- Pokolian gyors...
- Mintha valami füst csapna ki...
- Nemsokára körhátránnyal sújtja és tovahalad
- XY szemmel láthatóan lelassult
- tolja le a pályáról
- pillanatokon belü támadási pozícióba ér
- XY autójában ülünk, hallgassuk csak azt a Honda/BMW/Mercedes motort!
- itt pedig a három győztes autója
- 5-7 mp-en belül kialszanak a piroslámpák és kezdetét veszi a ... körös száguldás
- rajtprocedúra
- magunk között szólva / pestiesen szólva
- kiszélesítette az autóját
- Lehet, hogy elkoptak a kerekek?
- Hát mit művel! Hát mit művel! Hát Jézus Mária! Hogy közlekedik!
- Sato kamikaze módjára viselkedik
- Na itt lement a redőny kérem szépen
- bucira alázza

Nem folytatnám. Lehetne tiltakozni, lehetne aláírást gyűjteni, lehetne akár tüntenti is, Palik Laci idestova ezer éve kommentálja az F1-es nagydíjakat, nagyjából annyi hozzáértéssel, amennyi egy kocarajongótól elvárható. Ha eddig nem akadt senki az RTL Klub műsorigazgatóságán, aki bottal zavarta volna el a kommentátori székből, akkor, drága barátaim, még sokáig ott fog ülni.

Mi pedig, más megoldás nem lévén, szép lassan átszokunk majd mondjuk a német RTL-re.

Végül pedig, hogy valami pozitívval is szolgáljunk ma estére, nektek ajándékozom a hétvége legjobb fotóját:

- prokee -

 




Szerintünk : : (3/5)
Szerintetek : (4,8/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr79685885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GabstarDeLuxe 2008.09.28. 20:18:24

Hátigen, érdekes verseny volt, Most is egy jó első 3 jött össze, grat Alonsonak.

palik laci(így, kisbetűvel) meg monnyon le mer tényleg szánalmas amit ott művel. Egyáltalán minek kommentár, ilyen faszságokat énis be tok nyögni, az más kérdés hogy akkora retardált dolgok hogy csak 2-3 sör után viccesek, pedig szerintem poénnak szánja egyrészét. Na mind1, leveszem a hangot, berakok vmi zenét aztán nekem jó.
Písz

Nándesz 2008.09.28. 20:34:27

Alonso a 15. helyről indult, nem a 16-odikról :) Csak hogy okoskodjak egy kicsit. Egyébként hihetetlen milyeneket képesek hibázni a Ferrarinál, elképesztő volt ez a tankolós jelenet.

ommm 2008.09.28. 20:41:01

Nándesz:
jogos. sajna néha saját magam után nem tudom olvasni a jegyzeteimet.
kösz

Norbi 2008.09.28. 20:47:22

Nem Sutil volt aki beleszagolt a falba? :D Engem az idegesít a legjobban, hogy állandóan jönnek ezekkel a f*sz szabályokkal, hogy visszaszorítsák a kocsik teljesítményét, mert állítólag már túl erősek és túl veszélyesek, erre csinálnak egy ilyen pályát! Szűk is, végig rakják betonfallal, bukótér 0, aszfalt nevetséges, stb...stb. Kérdem én: ez nem veszélyes??? Showműsor, nem autóverseny!

gszek 2008.09.28. 20:51:49

nem azért, de ha nem tetszik akkor miért azt nézed? csomó adón közvetítik, nézd ott, ha te olyan jól tudsz angolul..

nem akarom megvédeni, de már annyira unalmas ez a palik téma. a pálya vonalvezetésével pedig szerintem semmi baj nem volt. Ennyi por pedig bahreinbe és az albert parkba is volt (mogyoródon meg pláne), csak ilyen fény mellett sokkal jobban látszik.

prokee · http://prokee.blog.hu 2008.09.28. 20:54:33

"annyira unalmas ez a palik téma."
Ezt azt hiszem, sokkal inkább Palik hibája, mint Ommé :)

prokee · http://prokee.blog.hu 2008.09.28. 20:55:47

"Ennyi por pedig bahreinbe és az albert parkba is volt"
Itt viszont falevél volt, meg nejlonzacskó, hegyekben. Igaz, utóbbit láthattuk Valenciában is.

gszek 2008.09.28. 20:59:24

Még mindig jobb, mint a kék zászló indianapolisban.. :)

Valóban lacika hibája, de akkor ne vele foglalkozzunk, hanem a versennyel. Én pl tök jól szórakozok versenyek alatt, csak hozzáállás kérdése az egész. De annak nem látom sok értelmét, hogy akármilyne blogokon aztán jólmegmondjuk neki.

Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2008.09.28. 20:59:25

Igaz Palik nem alkalmas...akkor ki? Mert Wéber+Gyula se túl izgi, lehet hogy az én perverzióm, de én még mindíg jókat derülök a debil beszólásain.

prokee · http://prokee.blog.hu 2008.09.28. 21:01:17

Én még mindig Dávid Sándort sírom vissza...

gszek 2008.09.28. 21:07:08

engem ő még jobban idegesített. Wéber legalább ért hozzá, de ő elég unalmasan kommentál, ami végülis szakkomentátorként nem is nagy baj, csak hát a Gyula sem az a viccesgyerek típus.

Norbi 2008.09.28. 21:07:59

Én beültetném Héder Barnust és a Gyulai Balázst :DDD

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2008.09.28. 21:18:01

gyulai nem vállalná el, mert nem mutatják az arcát :) winkli meg karotta kéne :) palikot meg elássuk a lengyelek mellé

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.09.28. 21:26:37

Norbi: Sok ember így is bealszik az F1 közvetítéseken. Gyulai Balázs nem sokat segítene a helyzeten:)

Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2008.09.28. 21:27:21

Na itt a lehetőség, a net korában bárki megmutathatja magát! Youtubra fel, aztán lássuk ki tuggya elvarázsolni a hallgatókat. olyan videót kéne kommentálni ami régi így nem annyira ismertek a pilóták, technika és persze nincs alatta semmilyen kommentár.

Rocko- 2008.09.28. 21:45:51

én felvenném az összes palik szólást, és egy jobb party keretében levítetném. opcionálisan pia partyvá alakítva.
pl. egy verseny alatt inni kell, ha valami hülységet mond
vagy sokadjára is felemleget vmi marhaságot, tehát azt mondja, h elnyúlik. :)

GiBR 2008.09.28. 22:03:07

gyulai balázst palik mellé kötném a fára...megkérdez valamit, aztán mielőtt két szót válaszolhatna valaki már beleszól, és magyarázza a hülyeséget? Na nee...

Dávid Sándor kéne nekünk, ő legalább tudta miről beszél :)

Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2008.09.28. 22:23:06

csak várd ki míg mond vmit :)

ommm 2008.09.28. 23:11:47

gszek:
egyszerű. szlovákiában nem közvetíti senki.
DigitTV-n nincs RTL, ami élőben adná.
marad Palik.

Floyd: szerintem nem elvárás, hogy egy szakkomentátor örökkön-örökké mondja a szöveget. ennélfogva egyáltalán nem zavarna ha Daávid Sándor csinálná. csak sajnos már nem bírja az öreg.
az legalább ha kinyitotta száját, akkor nem foslé ömlött belőle.
ÉS! eszméletlen tudással rendelkezik, egy élő történelemkönyv.
ezek pedig beugranak egy délutáni dumára a s túdióba, a gyártásvezető kezükbe nyomja a friss infókat , átfutják és leülnek műsort vezetni.
hidd el, így van. ez le is jön simán a képernyőn keresztül.

gszek: a por oké, az velejár. de a tetű sok falevél (ami párásan csúszik, mint a takony) és a közelbaszott tribünökről befújt szemét, zacskó, papír. na AZ a szégyen.

rognork 2008.09.29. 08:18:54

hát gané egy pálya, az tuti.

pinyti · http://my.opera.com/pinyti 2008.09.29. 08:57:29

Szerintem Palik nélkül nem az lenne ami. Nézd csak meg amikor Wéber közvetít. Keni vágja a témát, de valami halál unalmas.
Sokan nem bírják, nekem sem a szívem csücske a mi Lacink, de számomra a Froma-1 közvetítés = Palik kommentár. És vannak tagadhatatlan érdemei. Rendben, hogy a közvetítés során sok esetben elragadtatja magát, de sok esetben sajnos csak ez dobja fel a sok baszomfasz szabállyal agyonsterilizált futamokat.
A másik, hogy fejben azért nagyon ott van. Tereprallye-ban (erre van egy kis rálátásom, apósom navigátor...) sem egy Istenadta tehetség, de akart, és tessék, majd minden futamot megnyerve toronymagasan magyar bajnok lett (csak az elsőn nem nyert, mert ott még a régi autójával indult, és HunGarian Baja-n nem nyert, itt jól működött Zapletal alatt a Strakar). Eredményesen szerepel a nemzetközi baja-sorozatban, és eddig ő a legeredményesebb magyar a dakaron is. Ez mind csak pénz kérdése lenne? Nem. Ez kitartás, elszántság, és céltudatosság. Most biztos jönnek majd azok az utáljuk a Palikot, meg ő egy befizetett tehetségtelen gyökér hozzászólások, mint anno a CER alatt, de a 10millió autóversenyző országában mit is várhatnánk mást...

hyperBOI 2008.09.29. 09:36:33

Csak egy pici komment a magánvéleményhez:

- Véleményem szerint is jogos a Palik-kritikák nagy része, de amit a kedves szerző írt a Massa baleset kapcsán, azzal messze nem tudok egyetérteni.
Szerintem jogosan akadt ki Palik a boxbalesetnél, mert igenis k*vára veszélyes szitu volt. Lehet hogy a csőből kifolyt a benzin nagy része, de te sem tudhatod biztosan nem maradt e benne pár lityó....
-A másik: igenis egy F1es kocsi hihetetlen tűzveszélyes, főleg a benzinbeömlő területén rengeteg izzó alkatrész volt. Érdemes rákeresni Ferrari-márkakupa versenyeknél hány autó ég ki a motortérbe került dolgok azonnali lángra lobbanása miatt.
Összességében mindenki szidja palikot kedvére, de ne ezért. Szerintem is necces helyzet volt, aki meg azt mondja nem történt semmi, megnéztem volna a fejét abban az 1 percben amíg várja a segítséget valakitől 5 méter benzintöltővel a seggében....

madbalee 2008.09.29. 09:44:49

Nekem Frankl András hiányzik.

ommm 2008.09.29. 09:58:32

hyperBOI 2008.09.29. 09:36:33

Nem áll szándékomban vitát nyitni, de továbbra is állítom, hogy korántsem volt olyan durva a helyzet, mint ahogy azt bulvárosan tálalta.
Igen a csőBEN lehetett benzin. De arra a nyakamat ráteszem, hogy Massa autóján egy csepp nem volt. Ha oda fröcskölt volna szét, akkor valszeg lángra kap, ebben igazad van, ott a forró kipfogó. De erről szó sem volt.
Ha annyira "necces" lett volna a helyzet, akkor bitros vagyok benne, hogy valamelyik közeli boxból odarohant volna valamelyik szerelő. De az adott pillanatban (a szabályzatot is figyelembe véve) szerintem helyesen cselekedtek.

gszek 2008.09.29. 10:55:22

ommm 2008.09.29. 09:58:32

az autón persze hogy nem volt, mivel szerencsére tőből leszakadt az egész, így ami ki is jött a csöből, az kocsi mögé folyt. elég gázos helyzet volt szerintem is, a cső ilyenkor tele lesz benzingözzel (az autóban lévő benzin elég meleg..), és köztudottan ez robban be, nem pedig a folyó benya. Ha nem lett volna ilyen hosszú a cső, és nem lehet volna hővédő anyagból, akkor lehet most fekete keretes cikket kommenteznénk..

Abba is igazat adok neki, hogy a nyalókás ember visszacsapta volna elé a cuccot, és nem ment volna ki a boxutcába. Az meg, hogy a ferrainak pont a legelső garázst kellett lefoglalni óriási balszerencse, persze ilyet az ember nem tudhat előre, de a szerelkőknek végig kellett volna rohanni az összes box elött.

Én a FIA helyében közelezném a ferrarit a nyalókás ember visszahelyezésére.

Csubakka Junior 2008.09.29. 11:19:19

Palik: nézhetelenné teszi a közvetítéseket, olyan emberrel még nem találkoztam, aki bírta volna.
Kommentátor téma: az emlékezetes Vitár Róbert salakmotor kommentátor féle focimeccs közvetítés felülmúlhatatlan.
A legjobb tévés beszólás: És messze száll a finn gerelye.
RTL: nincsenek nagy elvárásaim egy ilyen adóval kapcsolatban.
Szingapúr: nem vagyok oda a pályáért, de egész jó kis futam kerekedett belőle. Nálam SPA viszi a pálmát mindörökké.
Ferrari: döbbenet, hogy Massa veri Kimit.

Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2008.09.29. 12:24:22

Omm. nem nyitunk vitát, veszélyes helyzet volt, nem gyengén. Ahogy palikot méltattad, te is kábé annyira rosszul látod a másik oldalról a dolgot. Utólag persze h nem veszélyes mert nem történt tragédia, de szerintem nem véletlenül rövidgatyásan állnak a gép mellet a szerelők.

ommm 2008.09.29. 12:28:36

Floyd · www.safetyarea.blog.hu 2008.09.29. 12:24:22
Nem, valóban nem. Megvan a véleményem, ennyi legen elég.
Palik Laci faszságait lassan 10 éve tűröm, de mostanra már nagyon elegem lett a dilettantizmusból és kiborult a bili. Ennyi. Ha szerinted van miért tisztelni és becsülni azt az embert, akkor tedd azt.
Az én szememben attól még egy ötödölős nímand marad.

29 Palms 2008.09.29. 13:13:40

Szerintem a Ferrari nem akar vb-t nyerni, egyszerűen valamiért utálják Sutilt mint a szart, erről van itt szó. Ezért jól kivégezték Monte-Carloban is meg most itt is. De valahogy köríteni kell a dolgot, olyat nem lehet hogy csak úgy belemennek. Na ezért van az egész.

hottentotta 2008.09.29. 14:51:04

Na. Palik tényleg mond irdatlan nagy baromságokat, elnyúlik, megérkezik kanyarban, stb.

De nekem akkor is az tetszik, h az abroncs már nem tud annyi vizet kitermelni :DDDDD

Hja, és mégvalami. Ami viszont vérlázító. Amikor valaki megelőz valakit, és azt merészeli mondani ez a tapír, hogy elmegy x-NEK!!!! Akkor igazán kinyílik a bicska a kezemben.

HAMILTON ELMEGY MASSANAK!!!

Massa mellett te agyatlan köcsög.

hottentotta 2008.09.29. 15:01:05

Hja, és mégvalami.

Amikor röhög, illetve nem is röhög, hanem kapkodja a levegőt, PHÖH-PHÖH-PHÖH-PHÖH, és közben el-elmond 1-2 szótagot, meg amikor ühüm-ühümözik. hát akkor fel tudnám akasztani a heréinél fogva egy kibaszott fára.

hottentotta 2008.09.29. 15:03:27

na. bocs a tripláért. a pálya tényleg elég tré volt, neylonzacskók, szar útfelület, pocsék rendezés.

A ferrarisok pedig a "kígyó" elrántása után már visszatértek a nyalókára, meg lehetett figyelni a további kiállásoknál.

apamacko 2008.09.29. 15:21:22

Csak annyit fűznék hozzá hogy a Ferrrari már a '80-as években a legjobb szervízcsapat volt, és már akkor kb. 4,5 sec alatt cseréltek gumit !
Ez a szervezettség Todt alatt még jobb lett de amit itt művelnek azért tényleg meg kell dorgálni őket hogy finom legyek !

camell · http://indafoto.hu/camell 2008.09.29. 21:09:08

apamackó: szerintem dominikálinak mennie kellene, és ha a helyére mondjuk Schumacher jönne, szerintem ő megint egy jól muzsikáló, megintmindnkitszarráverő csapat lenne a Ferrariból.

Hepi 2008.09.30. 13:10:30

a legjobb az a beszolasa volt,h betette a vállát..hova?milyen vállát? :D:D

hottentotta 2008.09.30. 13:36:22

apamacko 2008.09.29. 15:21:22

Nem úgy volt, hogy a '80-as években nem is nagyon volt kerékcsere?

Max defektkor. Ez a kerékcserélősdi a 90-es évek végén jött igazán divatba. De akkor tényleg nagyon gyorsak voltak.

dzsedi 2008.09.30. 16:02:31

én birom a palikot

camell · http://indafoto.hu/camell 2008.10.02. 14:01:28

hottentotta: egyszer még akkor is kötelező volt kijönni.

Tommi · http://matchboxmemories.blogspot.com 2008.10.02. 20:40:58

prokee! Kihagytad a legfontosabbat! "És elment neki! De hogy!"

Ha lenne egy kis vér a "Te Gyulám" pucájában, akkor visszakérdezne, hogy és jól is esett XY-nak, hogy elment YZ-nek?