Szerzőtársunk, Rocko, idétlen idők óta autóvásárlásra készülődik. Nelyvhelyességileg igényes, és magas röptű szakmai értekezéseket tartalmazó elektronikus közlés folyamatainkban többször, sőt, annál többször is próbáltuk őt meggyőzni arról, hogy mi lenne számára szerintünk az ideális választás. E poszt sorozattal szeretnénk nyílvánosan helyet adni direkt marketinges vénánknak, mely esetekben a kéretlen levelek címzettje, tehát az inpotenciális vásárló: Rocko lesz.
Kedves Rocko barátom!
Mivel anyagi eszközeid korlátozottak, viszont autóbuzi vagy, döntened kell a hülyeállat és a gazdaságos állat kategóriák között.
Amennyiben élményautót szeretnél, fel kell készülnöd arra, hogy igen gyakran kell autósboltba illetve az Autófíl Garázsba járnod. Viszont az életed csupa kaland, móka és kacagás lesz.
Tekintsünk el a teljesen aberrált, rendszámot és vagy legális vizsga esélyét nélkülöző autóktól, és maradjunk a street legal kategóriánál.
Vehetnél például Arot.
Benzin-gáz-vonóhorog, felujjazva, egyszerűségében a bazaltkockával vetekedő Dacia motor, összkerék, szügyig tocsoghatsz az élvezetekben. 270.000.
Vagy Barkast, személyautóra vizsgáztatva:
Négyüteműsítve, 9 személyre szóló papírral. Bulibusz és málhásszamár 2 in 1. 165.000.
Ha különlegességre vágysz, vegyél izé... khmmm... Moszkvicsot!
Ez ráadásul még a Moszkvics-scene berkein belül is ritkaság, hiszen Izs, talán 2125-ös. Izsevszkben készült, természetesen Moszkvics fődarabokból, de ahhoz képest sok módosítással. Ha Moszkvics kupénak nevezzük, még kívánatos is lehet. 150.000.
Ha a városi parkolás megkönnyítése is fontos, vegyél Okat!
Hát, mondjuk ne pont ezt, elég furcsa. Kicsit romos is, no meg a szélvédőn látható felirat tanúsága szerint kínálták már 140.000-ért, és úgy sem kellett senkinek. Pedig vidám autó, még te is elférnél benne.
Ha duplakörlámpás az ideálod, akad Polonez.
Nem egy hétköznapi autó. Ugyan nem Stratos motor hajtja, de ettől még jó játék, hátul teker. Egy narancs-fekete teddihengerezéstől pedig még a csajok is ragadni fognak rá - amíg meg nem szárad.
Ha pedig két lábbal jársz a földön, és haladós, pakolható, hibamentes, megbízható és olcsó autót akarsz, akkor nem értem, miért koptatjuk a szánkat.
Egyértelműen Suzuki Swift Sedan 1.6.
1996, fehér, 168.000 km-rel, kicsit kopottas, vagy 1995-ből, alufelnivel, fotózáshoz sminkelve.
Ha pedig a kellemest a hasznossal, akkor íme:
Japán gyártású, 1.6 Sedan, összkerékkel, kockaműszerfallal, vonóhoroggal. 260.000.
Van még kérdés? Nem hiszem.
Beszóltak