Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Az igazi hűtött féktácsa

2009.06.11. 13:00 | scheerti | 26 komment

Címkék: hülyeállat englishrussia fék féktárcsa hűtött

Rengeteg őrült dologgal találkozhat az autóbuzi az interneten, mégis szinte biztos, hogy a gányolt-kókányolt kategória jelentős részét az englishrussián találhatjuk, ahogy az alábbi képeket is:

Ilyenkor persze mindenki elborzad az őrült ruszkikon, akik így közlekednek. Nos, az itthoni autósok egy része se büszkélkedhet, a porrá koptatott, majd elhagyott fékbetét szinte mindennapos, a peremes-rossz tárcsa szintén. Tudom, mert én is cseréltem ezeket egy "gondos" tulajdonos után, aki nem vett új főfékhengert (vagy legalább egy felújítókészletet), így a komplett fékrendszer felújítása következett, ami pénzben és időben sem kevés. Azokról a boyracerekről meg nem is beszélek, akik hangos kipufogóra gyűjtenek, ami drága dolog (állítólag), épp ezért spórolnak egy jót a 7-8000 forintos fékbetéteken. Mindenesetre elgondolkodtató, hogy vajon mit gondolnak magukban azok, akiknek a szerelő ilyen képeket mutat a saját autójukról? Vajon legközelebb odafigyelnek?  




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr551178162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Halálos_fogkefe 2009.06.11. 14:29:33

ez durva! :)
mi tartja ott a "keretet"? a fékpofák közé szorulhatott be?
amúgy lehet hogy design.
http://zeropoint.freeblog.hu/files/%E1tl%E1tsz%F3%20felni!.jpg
ehhez a felnihez "fejlesztették" =D

Lowtyo 2009.06.11. 15:06:18

ehhh
tudatlanok
ez az un. gyűrűfék
nem hallottatok még róla?
leg modernebb rendszer
és azé olyan rozsdás, mer ez egy rat autó

Zsomatograf 2009.06.11. 15:31:21

De hogy lehet egyáltalán ennyire rozsdás ott körülötte minden?

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.06.11. 15:45:17

No, ez azért engem is meglepett.Láttam már leesztergált tárcsát, de ez, ez mindent visz. Ilyenkor mindég eszembe jut, hogy valahol egyszer említettem a leesztergált tárcsát, aminek a belseje és a tárcsa része külön életet élt, a kommentelők egy része konkrétan lehülyézett, meg urbánus legendákat emlegetett. Bizonygathattam bárhogy, aszonták, hallucináltam. Küldeném ezeket a képet nekik, meg mindenkinek, aki szereti!

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.06.11. 15:57:44

"...vajon mit gondolnak magukban azok, akiknek a szerelő ilyen képeket mutat a saját autójukról? Vajon legközelebb odafigyelnek?"

Oda, ja. Hogy a szerelőnél ne legyen kamera. 8-)

dzsedi 2009.06.11. 17:46:45

szerintem ez nem fogott valami jó :)

pickapu 2009.06.11. 17:48:29

Ja! Kell a gengszterverda óccsóé, gondját viselni meg büdös mi?

zalkapone 2009.06.11. 20:19:46

Hétvégén lomtalanítás volt a faluban (városban?). Az egyik megélhetési anyagmozgatónak itt a szép muskátlis ablakunk előtt esett ki az egész hátsó híd a Zsiguli alól... Persze én segítőkész, rendes gyerek vagyok, ezért egy üveg gyöngyöző piával kiültem a ház elé, megnézni a fejleményeket... :-)

pickapu 2009.06.11. 20:56:19

@zalkapone: Felénk ilyenkor öt perc alatt tizenöten a lerobbant kocsi körül teremnek, annak a fele könyékig benn túr a motorban, a másik fele meg fennhangon tárgyalja annak működését (mind úgy ért hozzá...).
Aztán békésen hazatolják...

tomnemtom 2009.06.11. 22:30:54

@pickapu: na ja, és mindez igaz a kiszakadt hátsó hídra. tehát annak problémáját is a felnyitott motorháztető körül tárgyalják :D s.k. láttam a szemeimmel.

zalkapone 2009.06.11. 22:54:27

@pickapu: @tomnemtom:

Nem is tudom, hogy lelőjem-e a poént (mondjuk inkább azt, mint bármi mást...)?
Már mint a megoldást tekintve. Kicsit Kusturicás... :-)

.: mimino :. · http://chinacar.blog.hu 2009.06.11. 22:56:37

Azért egy satuféket kiprobálnék ezen.. mi ez Mercury? A jelböl sejtem csak, ki tud vmit ? :D

Salvia Divinorum (törölt) 2009.06.12. 00:10:44

i42.tinypic.com/1h3va9.png

Ezek után mondja valaki, hogy a II-es Golfnak nincs nagy csomagtartója...

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.06.12. 07:59:03

Elsöre hirtelen nem tudtam mit kell nézni,aztán rájöttem mi olyan furcsa a képen... :)

Kifordított kacagány 2009.06.12. 08:22:32

@BeeTm: ja, elsőre én sem láttam amit látni kellett volna. aztán másodszorra se, mert nem volt ott

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.06.12. 11:15:18

Ez szerintem egy utolsó modernizált kasztnis Volga,ha engem kérdeztek....

Sabc 2009.06.12. 14:02:33

Mercury Grand Marquis

Sabc 2009.06.12. 17:38:56

"Azokról a boyracerekről meg nem is beszélek, akik hangos kipufogóra gyűjtenek, ami drága dolog (állítólag), épp ezért spórolnak egy jót a 7-8000 forintos fékbetéteken."

Mondjuk keringenek információk valakiről, aki bontott fékbetétet vásárolt Pina gyártmányú gépkocsijába... :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.06.12. 18:12:05

Igen? Annak az informátorodnak akkor ne dőlj be többet. A következő volt a helyzet, ezt már sokszor leírtam a levlistán, de te azt nem olvasod, nem tudhatod.

A következő történt. Fékbetétek le, láttam, hogy csak a vas van meg, féktárcsa csúnyán elintézve. Abból a fékbetétből nem volt egész Veszprémben egy garnitúra sem, a másikból viszont rengeteg. Ezt mondtam el egy ismerősnek, aki húsz éve csinál kuplungokat. Meg fékbetéteket, kérésre. Többek között amatőr ralisoknak ragaszt puhább fékbetéteket, amik jobban fognak a sima utángyártottnál. Ő ajánlotta fel, hogy megcsinálja nekem egy nap alatt, de végül felhívott az egyik haver, hogy van a garázssoros autósboltban betét, kell-e?

Kellett. Volt kb. 5000 forintért ACDelco(ha jól emlékszem), meg 8000-ért Bendix. Bendixet vettem, igaz kedvezménnyel. Szóval a kocsimban rendes,-normális fékbetét van, ahogy a főfékhenger is új, pedig baszakodhattam volna a felújítással, meg a 2000 forintos tömítőkészlettel, ha fillért akarnék baszni. Ahogy azonnal vettem új kézifékköteleket és munkahengert is.

A ragasztott fékbetét tehát nem a spórolásról szólt, még drágább is lett volna(10e) a többinél. Ráadásul kevesebbet is bír, úgy 5000 kilométert, szemben a gyári(utángyártott) 30-40000 km-es intervallumával. A bontott fékcucc meg szóba se került SEHOL. Eszembe se jutott a fékhez bármi bontottat venni, a fékbetétcserén kívül mindent szerelővel csináltattam, mert a fékkel nem akartam baszakodni. Szóval legközelebb kérdezz meg nyugodtan, ha bármit hallasz, elmondom szívesen. De más biztos jobban tudja.

Sabc 2009.06.12. 18:32:46

@scheerti: Az én informátoraim is tévedhetnek. :)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.06.12. 18:38:33

Azért mondom, hogy kérdezz engem, ezzel húztak a levlistán is, pedig bontott fékalkatrészt eszembe se jutott venni.

Grgabácsi 2009.06.17. 09:41:27

@Sabc:
Aki pedig leánykori nevén Ford Crown Victoria :)
süti beállítások módosítása