Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

KEN BLOCK Magyarországon!!!

2009.07.07. 17:00 | Sanyi. | 17 komment

Címkék: hír drift tuning ken block

Szerkesztgettem a weboldalamat, és igen elmélyültem a Ken Block témában. Nem akarom részletezni a srácot, mindenki ismeri a videóit, kiskölykök ezreinek nyálelválasztása indul meg neve hallatára, és már villannak is a fényesebbnél fényesebb képek az általa reklámozott-gyártott ruhadarabokról. A kiscsákók meg rohannak a boltokba, és tépik anyu/apu idegszálait, meg no persze az arany hitelkártyát ki a tárcájukból.

Lényeg a lényeg, döbbenten figyeltem fel a hírre, ami - zavarosan ugyan – de arra utalt, hogy szerencse a szerencsétlenségben Block Úr kelet Európa felé vette az irányt a gazdasági világválságból kifolyólag. Kevés a lé, Kelet-Európa olcsó, bla, bla, bla.

Eltelt egy-két nap, unottan baktattam át a munkahelyemnek otthont adó kisváros főterén az italdiszkontba a napi kesudió dózisomért. Na akkor botlottam bele egy furcsa teremtménybe…

...egy verseny autó volt, ez elsőre is nyilvánvaló volt. A típust elsőre nem tudtam megállapítani, de ismerős volt a morcos tekintet, a csapott far, és a beömlő a motorháztetőn. Hátulról nézve egyértelműen kiderült, hogy nem is egy alulmotorizált jószágról van szó, hanem egy komoly, modern technológiát csatasorba állító gépszörnyről.

Közelebb mentem, és ekkor megláttam a pilóták neveit a szélvédőn. Igen, IGEN, magam sem hittem el, de belefutottam KEN BLOCK edzőautójába!!!

ITT MAGYARORSZÁGON! Ebédidőben.




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr211230508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Halálos_fogkefe 2009.07.07. 17:32:17

úr isten mekkora szégyen.............

steve078 2009.07.07. 18:28:45

A francokat!
Valami helyi sztrítracsingos felragasztott egy matricát a gépére...

yeti 2009.07.07. 18:46:52

Én addig vártam volna a kocsi mellett amíg vissza nem jön,és kértem volna autógrammot:)

pickapu 2009.07.07. 19:19:21

Mennyi munkaóra lehet beleölve ebbe a csodálatos masinába...

zalkapone 2009.07.07. 19:57:24

Sanyi!

Most én mondom, hogy várj csak picur! Így átbaszni...

biker_kolee 2009.07.07. 21:14:11

Aztabrrrrrr... Ez kész. :DDDDDD

Cleinor 2009.07.08. 00:01:27

Én meg már azt hittem hogy valami komolyat olvasok...

Amúgy mostanság akarok én is ragasztani kocsira. Strigulákat. Nagymama, kutya, biciklis, gyalogos :D

steve078 2009.07.08. 10:15:27

Bazz!Most lapoztam csak a képeket!Az előző Hsz-t az első kép alapján írtam!Profi-e vagyok?(Tudom nem.)

Zsomatograf 2009.07.08. 10:47:55

Turbo Intercooler matricát meg dízel Opelről lopni... :-) Kárvolt pozitív.

29 Palms 2009.07.08. 11:02:30

- Haló, Szabó lakás?
- Ja...
- Szia Dezső, Ken vagyok, van egy pár perced?
- Én Gábor vagyok, Ken. Dezső még alszik, hajnalban jött haza a gyorsulásiról aztán most pihen.
- Bocs Gábor, nem ismertem fel a hangod. Figyelj csak, kéne a verda valamikor mostanában, megoldható?
- Nem lehet Ken, Ottó gyakorol vele a ringen, ő lesz a safety car valami Forma-1-en, aztán most tanulja meg hogyan kell lassan menni.
- Na de csak nem minden nap, tényleg kéne a gép...
- Mondom hogy nem jó, Ken, azt hittük minden fasza lesz, aztán a bemutató után odajött valami Laci, azt mondta ő itten az igazgató, meg az is rajta van a névjegyén hogy híres autóversenyző és celebritás. Aztán mondta ez a fazon hogy lassabban kéne safety car-ozni, mert valamiért ezeknek ciki ha lemarad az a sok játékautó a Swift mögött az egész világ szeme láttára. Aztán te is tudod Ken, hogy egy ilyen vadállatot nehéz kordában tartani. Mostmár remélem vágod, azt nem fárasztasz tovább itt a hülyeségeiddel.
- Én értem Dezső, de...
- ... MONDTAM MÁR HOGY GÁBOR VAGYOK BAZMEG!!!
- Bocs Gábor, de egy félórára se? Esetleg én is mennék azon a ringen, vagy hol, amikor Ottó ebédel.
- Figyelj Ken, annak idején megbeszéltük, hogy segítünk neked ebben a videós faszságodban, ha ettől vagy boldog, de mostmár kezdesz túlságosan követelőző lenni. A nevedet is kitettük baszki...emlékszel hogy örültél mikor láttad? Még mit vársz, mit tegyünk érted?
- Jó, OK, bocs...de akkor mégis mikor?
- Nemtom. Majd hívunk, Ken. Addig jegeld a projected.
- Rendben, akkor várok.
- Az jó lesz, na szia.
- Szia Dezső.
- GÁBOR!!!
- Ja bocs, Gábor...

zalkapone 2009.07.08. 17:57:02

@29 Palms:

Úgy látom a hülyeség ragadós! :-)
süti beállítások módosítása