Címkék

Címkefelhő

Beszóltak

Autófilek még

Ha ön Fiat értékesítő volna...

2009.11.24. 20:00 | prokee | 16 komment

Címkék: oroszország törökország fiat linea egzotikus albea indai

...vajon felhívná a potenciális Albea-vevő figyelmét arra, hogy a megvásárolni kívánt autót a bolygónkon összesen két helyen gyártják?

Bursában, Törökországban, a Tofaş Murat hazájában, illetve Naberezsnyije Cselnyiben, ahol az Oka fészkel.

Jó, tudom, ma már nincs Albea, két éve nem forgalmazzák Magyarországon. Akkor újra kérdezek.

...vajon felhívná a potenciális Linea-vevő figyelmét arra, hogy a megvásárolni kívánt autót a bolygónkon összesen három helyen gyártják?

Bursában, Törökországban, a Tofaş Murat hazájában, Betimben, Brazília Minas Geras államában, az etanolra hangolt Dacia-motoros Fiatok fészkében, illetve Ranjangaonban, Indiában, a Premier Padmini szülőföldjén.

...és ön, milyen egzotikus manufaktúrából vásárolna autót?




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr671549722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stanci 2009.11.24. 20:50:33

hát ezen még dolgoznod kell öregem
ez elég karcsú volt

biker_kolee 2009.11.24. 21:18:12

@Stanci: Alkoss jobbat.

Én csak olyat vennék, amihez csak alkatrészt lehet már kapni. :)

Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2009.11.24. 21:37:13

Majd Kecskemétről csillagosat.

EM (törölt) 2009.11.24. 21:55:21

Ezzel most ugye nem azt akarjuk burkoltan sugallni, hogy egy Töröko-ban összeszerelt Fiat nyomába sem érhet egy Olaszo-ban összeszerelt Fiathoz képest?? Muhaha, há' nem murvára mind1?!

De, hogy érdemben is hozzászóljak, vezettem egy Albea-t úgy 5-6 ezer Km-en keresztül, és meg kell mondjam, ennek a típusnak a "milyensége" a tervező asztalon dőlt el, az összeszerelés már nem rontott rajta (tovább)...

Brigi \"B. A.\" főnöke 2009.11.24. 21:58:00

A fikaposztokat régen Scheerti írta...
Mi változott?

prokee · http://prokee.blog.hu 2009.11.24. 22:21:27

Akkor elmondom gyorsan. Ma fültanúja (és nem résztvevője) voltam egy japán autó - olasz autó hitvitának. A végén kiderült, hogy az olaszpárti embernek Albeája van.

A problémám pedig az egzotikus gyártással csak annyi, hogy eladják nagy marketing-hátszéllel ezeket az autókat, sok pénzért, és három-négy év múlva kamillázik majd az aktuális tulajdonos, mibe nyúlt bele.
Pont az fog történni, mint a Daewoo logóval eladott FSO Lanosokkal vagy a román gyártású Matizokkal. Elvileg ugyanaz az autó, és mégis olyan hibák buknak ki rajtuk, amiknek a koreai építésűeken nyoma sincs. Ráadásul az alkatrész sem egyszerű, az S (lengyel) vagy U (román) kezdetű alvázszámos Daewookba valahogy sosem stimmel az, ami a K-s (koreai) autókba. Kicsit hasonlít, de nem feltétlen csereszabatos, viszont porlad, rohad, füstöl, törik.

apamacko 2009.11.24. 22:24:29

@Brigi \"B. A.\" főnöke:
Nem változott semmi.
Prokee az aki munkaköri kötelességként szív az ilyen egzotikus helyen gyártott autók tudatlam magyar gazdáival, mikor alkatrészt próbál szerezni ezekhez a gépekhez.
Szerinted ezek milyen alkatrész információs bázisból lekövethetőek?
Egyszerűbb valszed a DeLoreanhoz szerezni fluxuskondenzátort a jövőből mint ezekhez valami "spéci" cuccot.

nem bosszankodok, csak megvilágítom a helyzetet kicsit.

Tudod Prokee naponta 10-szer hallja, hogy:
"Minden Suzuki egyforma, adj egy hátsó lámpát!"

Kifordított kacagány 2009.11.25. 07:22:07

@apamacko: mondjuk ez tényleg igaz, minden suzuki egyforma....csak az alkotóelemeik nem:)

Jermann Kálmán · http://jermann.blog.hu 2009.11.25. 17:43:21

Azért nem annyira megdöbbentő dolog ez, és eredeti az eredeti kérdésre azt válaszolom: igen, én elmondanám.

Ezek szerint mindkettő egyformán borzalmas döntés?

totalcar.hu/tesztek/civlin/

Idézet innen: "a lépcsős 1,6-os nem is Angliában, hanem a Honda törökországi üzemében készül" - vagyis török-török párbaj zajlott.

zalkapone 2009.11.25. 18:10:09

Ki a f@szom venne Albeát? Most komolyan...
Annak a két elvakult fanatikusnak meg nem kell szólni, had szívjanak! ;-)

yeti 2009.11.25. 19:59:50

Vásárolnék egy Tofas Muratot meg egy Okat szaladgálni.Ha már egzotikus legyen teljesen az:)

prokee · http://prokee.blog.hu 2009.11.25. 20:57:49

Láttam mágy magyar Tofaşt, asszem talán Murat volt. Gazdája eljött vele Trabant-találkozóra.

apamacko 2009.11.25. 21:03:02

Hamár török.
Otosan Transit (még a csőrös) volt a Szfvári GEO fősulinak.
Gondolkodott fater mikor '94 körül elakarték adni megvegyük e?
Aztán persze nem.
De Otosan Taunust szívesen hoztam volna be, mikor még lehetett ott újonnan kapni!

Brigi \"B. A.\" főnöke 2009.11.26. 00:23:14

@apamacko: Ok, sőt Prokee utánam következő hozzászólásában egészen más megvilágításba helyezte a dolgokat. Annak a kommentnek része kellett volna lennie a cikknek.

A cikkből (önmagában, a sorok között olvasva) egész más jött le.

Damavend 2009.12.01. 10:01:26

lehet, hogy érteni kellene hozzá és utánanézni, mert a Linea teljesen Grande Punto alkatrészekből építkezik , tehát semmi meglepetés nem éri a kedves alkatrészértékesítőt, feltéve ha ért a típushoz és nem csak az utángyártott katalógus szőrmenti böngészését veszi alapul.

prokee · http://prokee.blog.hu 2009.12.01. 10:21:45

Damavend:
Köszönöm a segítséget.
Ha tehát az ügyfél vásárol tőlem mondjuk egy Grande Punto víz-, vagy klímahűtőt a Lineához, aztán jön vissza, és a fejemhez akarja vágni, küldhetem hozzád, ugye?