Címkék

Címkefelhő

Beszóltak

Autófilek még

Kell még valami!

2010.03.18. 10:05 | Sanyi. | 14 komment

Címkék: mazda autófília mazda 626 gt zsesgés

Jön a tavasz elkezdte zsizsegni! Iszonyatosan beindult valami, majd 3 év szünet után ismét faraghatom a Mazdát. Az összeépítés óta eltelt idő meglátszik rajta. Nagy mázli hogy ott kell javítanom, ahol amúgy is változtatást terveztem.

Megvan tehát a donor. Rengeteg kinccsel, és a zseniális motor további fejleszthetőségeivel, és a visszatérő eleganciával, amit a krómkeretes hátsó ablak hoz magával. Ott van az extra motorháztető, ami remek mintát szolgáltathat egy üvegszálas példányhoz. Extra hűtés, súlycsökkentés elől. Yes! Yes!

Tovább erősítem a futóművet, és komolyabb szilentek is jönnek majd. Az ajtókat lesz idő kitapasztani a már így is másfél hónapja a csomagtartóban cipelt Dynamat hangszigetelővel. Felkerülnek a gyári dobok, de természetesen marad a Pace Setter szett, és az 50-es csövezés.

A belsejében is kicserélek ezt-azt, bekerülnek a műszerfalba az Eee Pc csatlakozói, és megvalósulhat a real time kapcsolat a Piggy-back vezérlőegységgel. Nesze neked Fast and Furious. És igen, vissza kell majd cserélnem a műszerfalat, mert a 200-as skála végén erősen görbülne a mutató.

Na de miről is van szó?

Az én autóm motorja egy 2.0 literes blokkon alapul. Erre lett felpakolva egy JDM 2.2-es motor 12 szelepes hengerfeje, és annak szívósora. Erről annyit érdemes tudni, hogy tökéletesen megegyezik a feltöltött 2.2-es motor hasonló egységeivel.

Szóval ehhez adott, egy laptopról programozható gyújtás rendszer ami egy MSD gyújtótrafóval is meg lett erősítve. Igen komoly darab, 150%-os teljesítménytöbblet a gyárihoz képest. Meg van a Pace Setter 4-1 leömlő, és annak alsó a motor alatt átvezető szekciója is. No és ott figyel a beépítendő Real Time vezérelhető kiegészítő computer.

Az lesz, hogy fogom majd a nagyobb blokkot, szépen kipofozom, és ha kész rádobjuk a japán hengerfejet, és a szívósort. Lehet nem fogok kínlódni a feltöltéssel. Azért 180 Le az 1200 Kg-hoz elég kell legyen...

Azzal a mocival kicsit komolyabban keni majd.

Esetleg ha megszalad, akkor összkerék – ami nem más, mint a legendás 323 GTX hajtáslánca méretre szabva.




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr111832826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mükkemakk 2010.03.18. 10:23:17

Nem rossz, jól megy...., kérdés eladáskor megtérül-e ez a befektetés/szerelés?

martong 2010.03.18. 10:51:44

@mükkemakk: Öreglány nem lesz eladva soha.

Fasza ha összkerék turbo meglenne akkor olyan lesz, mint a belpiacos vadorzó kombik (Lancer EVO wagon meg a Galant VR4 wagon) yee :)

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2010.03.18. 12:06:47

Nem szarral gurigázol. De most akkor az Ibiza helyett megint ez a mászkálós, nem? Mondjuk tudom milyen érzés, amikor az ember nem tud a seggén ülni...

biker_kolee 2010.03.18. 12:20:43

Hú, Sanyi, kemény vagy hallod-e. :)

Sikert a munkákhoz, a végeredmény kecsegtetőnek tűnik.

martong 2010.03.18. 16:04:18

Apropó, azt értem, hogy a 323gtx tengelytávot hozzá lehet alakítani aa 626-hoz, de a nyomtávot hogyan lehet? oda külön tengelyt kell gyártani vagy rx-7-esé jó hozzá?

martong 2010.03.18. 16:38:18

@Sanyi.: betegek a japánok :)) Gondolom az is belpiac volt :(

grozaky 2010.03.18. 19:21:11

érdekes gép lesz:) azért a 150% teljesítménytöbblet enyhe túlzás, rádobom a tuning gyújtást egy 120 lovas gépre és rögtön 300 lesz belőle..?

martong 2010.03.18. 22:54:36

@grozaky: sztem úgy értette, hogy 50%-al

tuning gyújtásnál hangyafaszányit több munka fekszik benne

indafoto.hu/prostreet/image/7164537-8d314fda

Suttora 2010.03.21. 10:56:20

@grozaky: Azt úgy kell érteni, hogy 120 LE 150%-a lesz, azaz 180 LE. Tudom, hogy nem az van odaírva, de akkor is agy van :))

Suttora 2010.03.21. 10:57:56

@Suttora: jav: de akkor is így van :))

Acmee 2010.03.22. 09:36:23

A trafónak 150%-al nagyobb a teljesítménye, nem a motornak lesz annyival több...

LÁMÁK!!! :D