Címkék

Címkefelhő

Beszóltak

Autófilek még

Vidéki anzix - Az van hogy

2010.07.10. 13:00 | Sanyi. | 2 komment

Címkék: mazda karbantartás szerelés autófília flotta

Az első kísérlet vidéki életemben, hogy egy komolyabb beavatkozást kövessek el a Mazdán, sajnos - egyelőre - megfelelő infrastruktúra nélkül. Lássuk miből lesz a cserebogár!

Végeztem a fűnyírással, itt az ideje levonni a konzekvenciákat, és az új adatok alapján újraprogramozni a nap hátra lévő részét.
Keményen benne vagyunk a délutánban az a legnagyobb baj. Az „eszköz” csődöt mondott, ez a másik. Ha lenne egy rövidebb előtartású, hosszabb szárú kulcsom, az persze megoldás lenne a helyzetre, de ilyenem nincs, és így délután, már nem sok esélyem van beszerezni egy megfelelőt. Igazából a talaj sem ideális – nagyon leejt – és ki kellene biztosítani a donort, hogy biztonsággal tudjak feküdni alatta. Szép halál lenne ugyan, de még nincs itt az ideje...

...azt hiszem, megpróbálom majd rávenni Lowtyót, hogy csatlakozzon be holnap, legalább a kibontás erejéig. Ha be nem is tudjuk tenni, a Soós Műveknél négy ropiért bedobják majd – szigorúan, ha kifutunk az időből.

Ez van.

No, de azért süt még a nap, csináljunk valami értelmeset. Az aktuális karbantartás még hátravan, sírnak érte a hidrotőkék.




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr262142018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pickapu 2010.07.10. 15:52:14

De jól is esik ilyenkor a késő délutáni napsütötte fák alatt, a frissen nyírt pázsitra odakészített kerti asztalnál mezítláb ülve lassan elkortyolni egy sört...

ballag 2010.07.10. 16:30:53

bár még nem próbáltam, lehet, hogy a Csikószsolti által említett elektromos ütvecsavarozó segíthet, én azzal próbálnám, bár tegnap elsőre sikerült egy t-szár és egy másfél méteres zártszelvény segítségével