Ez van. Mert miről álmodik ma minden hülyegyerek? Hogy majd ő hajtja meg az x száz lóerős gépet a Nürburgringen.
Na ja, persze.
Ideje lenne már felébredni, a szupersport kategória manapság nem más, mint marketing a számokkal. Masszív beetetés: a miénk a legjobb, a leggyorsabb, stb, stb.
Csak eközben az elvakult álmodozók elfelejtik, hogy a lóerő és a végsebesség nem minden.
Mert általában nem az egyenesekben dől el egy-egy verseny, hanem a kanyarokban.
A sokak által falra ragasztgatott
Így préseltek ki belőle 542-550 lóerőt.
A GT2 alapára 159 100 Euró. Nem tudni, mennyit dob még rá az EDO, de valószínűleg nem aprópénzt.
Ezzel szemben a Caterham CSR260 alapára 32 000 font, és teljesítményben csak a fele a GT2-nek.
És most nézzék meg a videót. A GT2-ben a Nürburgringen felnőtt Sabine Schmidt. Egy német TV műsorban fél autónyival veri meg a CSR-t. Haha, röhögnek fel a kétkedők.
Az értelmesebbje pedig jól látja, hogy ha élesben ment volna a dolog, akkor a Stuttgarti gépnek vajmi kevés esélye lett volna a csontszéria, kéziváltós CSR-rel szemben.
Mert hiába Sabine Schmidt és hiába az űrtechnika, ha nem német a műsor, akkor talán a CSR sofőrje (helyesebben pilótája) sem rontja el látványosan a pálya végi kanyar ívét.
Beszóltak