Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Kik vagyunk - Halálos fogkefe

1999.11.30. 00:00 | Halálos_fogkefe | Szólj hozzá!

Dániel vagyok, 19 éves, tanuló.

Úgy éreztem erős kezdés lett volna Halálos fogkefeként bemutatkoznom. Ki a frász nevezi el magát egy mindennapi tárgyról ami a legkevésbé halálos? - merülhet fel a kérdés. A név eredetét nem érdemes keresni, túl belterjes és régi. Leegyszerűsítve talán a tömegből való kitűnés volt a cél, azt hiszem ez sikerült is. A való életben az érettségi előtt álló, egykor komolyan autószerelőnek készülő suhancot testesítem meg. Először állok az internet másik, úgymond termelői oldalán. Az Autófíliával még a kezdetek kezdetén ismerkedtem meg, akkor még Autóbuzik címen futott. Tetszett ez az egészen új stílus, az emberközeliség és innentől kezdve napi olvasóvá váltam.

Bevallom, már több mint egy napja gondolkozom hogy valami meghatározó autós élményt hozzak fel, ami magyarázatot adhat az autóbuzériámra. Se egy érdekes autó, se egy kitűnő gyermekkor. Az egyszerű fiúgyermek voltam akinek Matchboxot, Buragot, autós könyvet vettek. Később aztán előkerültek az autószerelő tankönyvek 1973-ból és lekötött hogy "jé milyen érdekesen működik a differenciálmű". Innentől kezdve aligha lehetett volna megállás: az első komoly autós élményem 2005-ben volt, mikor meglátogattam Tökölön egy drift versenyt. Ekkor még csak a versenyzők kezdeti szárnypróbálgatásait lehetett csodálni, minimál szinten tuningolt autók csúsznak keresztbe, ég a gumi, ég a kuplung, nyíródnak a szilentek. Végem volt.

Ennek ellenére nem a drift fogott meg igazán. Sokkal inkább vonz a rally és a túraautó bajnokság, de gyakorlatilag akármire fogékony vagyok ami nem kötöttpályás, ordít és élmény nézni is. Azért vannak kivételek: mint ahogy az a nemzetközi fórumokon állandó vita tárgya és folyamatos ellentét képzője Amerika és A Világ Többi Része közt, én sem szeretem a gyorsulást, a nascart és társait. Viszont szeretem az apró, fürge brit sportkocsikat; a 60-as, 70-es, 80-as évek japán autóit (különösen a hozzájuk tartozó felniket); a wankel motort és a karburátort.

Saját autóm nincs, akármennyire is szeretnék. A családi Samarát nyúzom mikor tudom, bár az élet nem egyszerű vele. Valószínűleg a világ azon kevés Samarái közé tartozik amibe nem volt szériafelszereltség a megbízhatóság és az alacsony fogyasztás. Rendkívül sok kellemetlenség és rémálmokkal teli éjszakák okozója.




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr612300866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása