Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Csőváz

2008.08.20. 15:30 | ommm | 14 komment

Címkék: tatra 815


Miért jobb Tatrának lenni? Nem fájdul meg az ember dereka, nem lötyög jobbra-balra a több ezer liter oltóanyag és nem utolsósorban nem csavarodik eszméletlenül a terhelt létraváz.
Tűzoltóautó-tender Csehországban. Gondolom, nem kell mondani, ki nyerte.
És a képeket látva azt sem, miért. (Ettől függetlenül csúnyán fel lehet ülni Tatrával is)

 

 




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr27624687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.08.20. 16:51:42

Jäj, de kläfä. Vän ilyen kétüteműben is ? Äkkor äkärok egyet :)

De most komolyan, miért nem gyárt mindenki Täträ konstrukciót ?

Hülye ängolok, ängol hülyék.

feketenap 2008.08.20. 17:41:02

Én csak azt szeretném megtudni, mit jelent magyarul: HASICI?
Gondolom nem azt, hogy Rendőrség.

kajo 2008.08.20. 18:50:49

feketenap 2008.08.20. 17:41:02:

hasici = tűzoltók

Scientist · http://deadindian.extra.hu 2008.08.20. 18:57:04

láttál már piros rendörautót?

nyekk 2008.08.20. 19:58:29

A Tátra ahol nem megy el, ott már tényleg nem lehet elmenni. De gyerekkeoromban Orosházán laktam. Az olajosok (Nagyalföldi Kőoljfúró- és Kutató Vállalat) kocsijainak bizony igen kellett bírni a terepet, mivel 80 %-ban 1-2 méteres csúszós, süppedős sárban kellett fuvarozniuk a nehéz vasakat. Volt Berliet, Scammel francia, és angol spéci olajbányászatra kifejlesztett teherkocsi, Mikor ezek elakadtak, akkor ott az összes Tátra úgy suhant el, mintha csak a betonon ment volna. Mikor aztán a Tátra is elakadt, akkor jött a russzki Kraz, amiszépen elballagott az összes mellett, a nyakig érő dagonyában. Ez azért érdekes, mert a Kraz-nak az első kereke nem volt hajtott (6x4volt csak)

HoPe 2008.08.20. 20:46:59

Amikor a "magyardakar" gépi résztvevőit néztem végig, egyértelműen a Tatrák tették rám a legmélyebb benyomást, élőben nem láttam őket terepezni, de a videók meggyőzőek. Meg hát csak-csak a szomszédban gyártanak. Kár, hogy az Ikarus/Rába/csepel nem tudta így átvészelni az elmúlt 20+ évet.

Nyekk: A Kraz is instant get:D, de azokkal valahogy mégsem indultak Dakaron...

Rocko- 2008.08.20. 21:54:45

bejövős a dolog.
de leírná vki, h mi a tesztek pontos célja? gondolom nem az, h 2 csíkos lécet mennyi ideig bír el nehéz terepen. :)

flamer 2008.08.20. 21:54:49

Vazze, megértettem, hogy dvádcsátseszty. Már nem hiába tanultam oroszul.

ommm 2008.08.20. 22:14:16

Rocko: gondolom szemlélteti, hogy mennyire leng ki oldalra egy csővázas felépítmény és mennyit egy alvázas. vannak helyzetek,a mikor nem mindegy.

a második videón jól látszik, hogy mennyire jobb az iránytartása a Tatrának rossz úton sokkal kevésbé csavarodik el a kabin és a felépítmény. és persze nagyobb sebességgel lehet abszolválni a kérdéses útszakaszt.
a 45 százalékos emelkedőt fullra felpakolva teszik meg. kivéve a 4x2-est, de olyan tűzoltósági nincs is. (minimum a 4x4)

Rocko- 2008.08.20. 23:29:31

aham. és konkrétan az első videón nem a kis sebességes, hanem a 2., kicsit nagyobb sebességes? az kátyúteszt?

George 2008.08.21. 01:56:27

Én ilyet akarok! 8X8-asba lehet ilyet kapni?

apamacko 2008.08.21. 11:07:39

Magyar utakra is Tatra-k kellenének !

Azt vártam hogy a Renyó kettétörik, de nem :-(

Semmi nem tökéletes !
süti beállítások módosítása