Vannak ugye a mopedautók. Ezek azok a kis, nők szerint aranyos/cuki, férfiak szerint asztfaltpattanás. Szerintem meg simán alacsonyfogyasztású, nem biztonságos, zárt motrobicikli, ami bevásárlókocsinak ideális. No, hát ha négy kereke van az ótó mondotta Kovács 10/S. Ezért gyorsan meg is büntette, mivel nem volt rendszám rajta. Tulaj hadonászhatott kézzel-lábbal, ha a fafőtörzs megenyhült, akkor elengedte, ha nem, akkor feljelentette.
A baloldali az.
A hazai mopedautósok meg próbáltak ellenkezni a hazai jogszabály ellen, mivel egyrészt sok galibát okozott nekik, unták a bírósági banánt, másrészt ellenkezik az Európai Unió szabályzatával, aminek tagjai vagyunk, habár ez sokaknak fent csak akkor jut eszébe, ha markot kell tartani, ha törvényi rendelkezés van, akkor nem.
Nos, mopedesek, fel lehet lélegezni! Szabó Máté, az állampolgári jogok országgyűlési biztosa utánajárt, és valóban sérti az uniós jogot. Köszönjék tehát neki.
Nekem csak egy kérésem lenne: Szabó úr, volna kedves megnézni, mi is a helyzet a regisztrációs adó terén? Ugyanis kínomban már csak röhögni tudtam, körbe néztem a német használtautópiacon, és a 6-900 000 forintos autó ára behozva 3-3,5 millió forintra rúg. Ön szerint ez reális, életszerű, és logikus egy 15 éves használtautónál? Köszönöm előre is a segítségét.
Tudtommal a regadó is sérti az Unió alkotmányát, de olyan lassan intéződnek arrafelé a dolgok, hogy idáig még nem ért el...
miluman
Beszóltak