Következő márkánk sem mondható kezdőnek, szintén az etceterini család tagja, hasonló alapokat használt mind Bandini, csak itt a cégnek volt egy kis előélete. A céget Giovanni Moretti alapitotta 1925-ben 21 évesen. A háború elött saját tervezésű motorkerékpárokat és kicsi, háromkerekű haszongépjárműveket gyártott. Később, 1944-ben készitett 5-7 személyes elektromos autót is. Moretti 1946-ban fordult a személyautó gyártás fele, és elsőként megszületett a Moretti La Cita. Majd 1950-ben a 750 és 1953-ben a Moretti 600, természetesen ezeknek különböző válltozataik pl.: taxi, coupe, sedan és persze a verseny változatok. Moretti kezdetekben 750 ccm részesitette előnyben, de később nagyobb köbcentivel is jelentek meg Moretti néven autók. Jelentős áttörés 1950-ben történt amikor is a Fiat alapokon nyugvó, Moretti 750 tipusra komplett modell családdal jöttek ki /kombi, coupe, sedan/. Sajnos nem tudták felvenni a versenyt a Fiat 600 szériával mert az ára kb. a duplája volt. A Fiattal kiépitett jó kapcsolat révén, 1957-ben megálapodtak hogy a speciálisan átalakitott Fiatokat Moretti néven forgalmazzák. Széles skálán mozgott a típusválaszték 500, 600, 1100, 1300, 1800, 2100, 2300, 850, 126, 127, 128, Camagnola, 132, de volt itt Alfa Romeo Giulietta és Maserati 3500 GT. A '70-es, '80-as években évi 2-3000 db kapacitással készültek autók, leginkább a Panda és Uno, Regatta tipusok átalakitott, nyitott targa változatai. A Moretti cég 80-as évek közepe fele megszűnt.
1954 Mille Miglia
1953 Moretti 750ccm Zagato Grand Sport
Moretti F-jr: Fiat alapokon, elöl lévő 1100ccm motor, Fiat 600 váltó, alu test.
1954 Moretti Sport 750ccm
És íme a gyönyör!
1954 Moretti Super Sport 750ccm Twin Cam Coupe
1954 Moretti Coupe 750 ccm
1955 Moretti 750 ccm
1956 Moretti 750 Sport Le Mans
1956 Moretti 1500
1956 Moretti 750 ccm
1958 Moretti Coupe 750ccm
Moretti coupé 2500 SS
Fiat Panda Rock 1986
Beszóltak