Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Delorean nap az Autófílián !

2009.09.01. 08:00 | prokee | 15 komment

Címkék: retro játék autó delorean technika egzotikus bttf dmc dmc 12 delorean nap

Kedves olvasóink !

Talán feltűnt már a megszokott hotrodunk helyett felbukkant Delorean DMC-12 a fejlécben - persze csak ha a böngésző vagy a céges tűzfal nem tett ellene.

Ma, szeptember elsején egész nap a remélhetőleg minden autóbuzi által legalább névről ismert kultuszautónak, a Delorean DMC-12-nek szenteljük magunkat és postjainkat.

A postok óránként érkeznek, tehát érdemes meglátogatni minket óránként. Aki pedig lemaradna, az alábbi linken az összes, már éles postot átböngészheti:

http://autofilia.blog.hu/tags/delorean_nap

Tesszük ezt több okból is. Szeretnénk ezzel köszönteni a ma egy éves delorean.blog.hu-t és gazdáját, a Delorean-tulajdonos Viktort. Tisztelgünk emellett John Zachary Delorean emléke előtt, aki nem csupán a róla elnevezett autót hagyta az autóbuzikra, hanem olyan ikonokat is, mint a Pontiac Tempest, vagy a GTO. Emellett természetesen célunk a nálunk szinte csak a Vissza a jövőbe trilógiából ismert autó alapos bemutatása is.

Reméljük, kellemes napot tölt majd velünk mindenki, aki ma idetalál.

Autófília




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr941351978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darti · http://www.darti.hu 2009.09.01. 08:26:52

Legenda és kultusz. Szóval akkor óránként kell vizsgálódni majd. Ez tetszik.

Amúgy Ti, akik már vezettétek, erősítitek, vagy cáfoljátok a hírt, miszerint szép és jó autó, de nem megy sajnos úgy ahogy kinéz.
Engem eme kérdés komolyan érdekel.

Darti · http://www.darti.hu 2009.09.01. 08:46:07

Kicsit utánaolvastam a blogon is az autónak. Jól el lehet tölteni ott is az időt:)

Kis hazánkban mennyi DMC van???

prokee · http://blog.prokee.hu 2009.09.01. 08:58:42

Én háromról tudok, ebből egy van utcán. Ha tévedek, majd Sidaries kijavít :)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2009.09.01. 08:59:15

Tényleg nem megy úgy, mint ahogy kinéz. Egyáltalán nem rossz, de nem sportautós. És 4 DMC-ről tudok.

tomnemtom 2009.09.01. 09:03:57

@Darti: nem vezettük, magam részéről egyrészt azért, mert nem volt elég az idő, igazából feldolgozni sem tudtam az élményt, a hatást, amit nyújtott, másrészt tulajdonképp nem is akartam vezetni, túl "szentnek" tartottam. Tudod, mint ahogy Narikocsiról sem tudom, igazán mennyire jól gyorsul és kanyarodik és lassul, mert bár vezettem, de nem próbáltam ki a tudását. A Te autódban örültem, hogy vezethetem végre azt, amit addig csak csodáltam, a DeLo-val még csak a csodálati időszak elejére jutottam el.
Arról, hogy a kinézete miatt elképzelt menése milyen, szerintem ma még olvashatsz.

Wizardus86 2009.09.01. 09:04:50

egy biztos van a Duna Pláza mélygarázsában, azzal együtt kettő?

Rocko- 2009.09.01. 09:20:11

@Darti: "Kis hazánkban mennyi DMC van???"
mármint egy idôsíkban? :))))

Sabc 2009.09.01. 09:30:33

Na, kezdődhet a csattogtatás. :)))))

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2009.09.01. 09:34:44

Egy van Győrben, egy Biatorbágyon egy a plázában és egy ami most itt a cikkekben lesz. Viszont a jövőben több Delorean fog érkezni. :)

Zsomatograf 2009.09.01. 15:55:56

@Sidaries: Nofene? Nagyjából csak az 1-es út vonalán vannak Deloreanok? Ha jól gyanítom, te is ezen a környéken laksz.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2009.09.01. 16:21:23

@Zsomatograf:
Igen. Komáromban. :) A képek pedig Tatán készültek.

Dagiszabi 2009.09.01. 18:36:51

A Miami Vice első szériájának az egyik részében is van egy csomó Delorean

zalkapone 2009.09.01. 18:49:36

Végre mán'! Azt' persze megint ma kellett hosszúsnak lennem, hogy a fene vinné el! Nem baj, most egy levegővel végigmegyek! :-)

zalkapone 2009.09.01. 23:15:36

@tomnemtom:

Nem volt elég idő? Hát miben ültetek? :-)
Amúgy ha nekem lenne egy ilyen autóm, szerintem még én sem ülhetnék bele, nemhogy más...
süti beállítások módosítása