Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Ez a közlekedési morál...

2009.10.02. 08:00 | Tommi | 21 komment

Címkék: közlekedés saab lol autó hülyeség poén autópálya suzuki suzuki swift autófília saab 9000

Az alábbi történeteket egy-egy barátom küldte nemrég eMail-ben, "Morál az utakon" tárggyal.

Rémes, milyen arcok közlekednek az utakon.
Ma éppen felmentem az M0-ra a hatosról, be a belsőbe, ott poroszkál egy Saab nyolcvannal. Jelzésértékkel villantottam egy 10-15-öt a triszenonnal, hogy lássa, jövök. Felfoghatta az 1.0 6V fölényét, mert lehúzódott, de mikor elmentem mellette, engem figyelt, és furcsán vicsorgott.

Aztán beállt mögém, és kergetni kezdett.

Eleinte nem zavart, de amikor SzigSzMiklóson a kis utcákban sem tudtam már lerázni, kezdett zavarni.

Jött mögöttem végig, csak a Seat szalonnál tudtam lerázni.

Rémes.

Még jó, hogy lefotóztam.

 

Velem is hasonló történt!
 
Jött mögöttem egy kis pöcs valami sötétkék Swiftel. Villogott, osztán elengedtem legyen boldog.
De mindig beszorult valaki mögé, aztán utólértem. Mire SzSzMiklósra értünk, próbált lerázni a kis utcákban, de nem volt erő a gépben, pedig volt rajta krómbetűkből valami 6V felirat. Sztem azt is fordítva akarta feltenni :-)




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr901420205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

froton 2009.10.02. 08:58:53

Jé!

Ott a céges focusunk! :D

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.10.02. 09:07:28

Ma reggel majdnem megöltek a zebrán ketten is, akik a piros jelzés ellenére lassítás nélkül hajtanak a gyalogosok közé, ezért valahogy nem találom most viccesnek ezt a postot. 8-(

apamacko 2009.10.02. 09:14:55

@Sam. Joe:
Valójában Prokee pont akkor hajtott fel az M0-ra Érd felől, mikor én is odaértem. Mögén sorolt be villantott elengedtem aztán mentünk 80-90 között.
A városon belül meg a kis kanyargós utcákban 30-50 között.
Semmi száguldás és komoly üldözés!
Csak vicces volt így leírni a levlistára, aztán úgy döntöttünk legyen poszt belőle, hátha másnak is poén.

nico_baby 2009.10.02. 09:17:21

tényleg rémes, és tényleg sok a hülye az utakon, de ez most számomra sem vicces :S
...én megértem, ha siet valaki stb stb.
lehet, hogy gyenge elméjű vagyok, de nem emléxem, hogy kreszből tanultam volna olyant, hogy valaki levilloghatja a másikat, hogy az előre engedje.
NEM ismerem ezt a jelzést! ..és felháborít.

prokee · http://blog.prokee.hu 2009.10.02. 09:28:20

froton:
...és nem kellett volna neki ott lennie ? :)

Villogásról:
Soha senkit nem villogok le, nem is hiszem, hogy működne azokkal az autókkal, amikkel én járok :) Köszöntem apamackónak, aki mögé besoroltam tökvéletlen.

froton 2009.10.02. 09:31:38

@prokee: Hát...Összeraktam a képet, egyik kolléga péntekenként Pestre jár...Biztosan ő volt.

6ai 2009.10.02. 09:52:32

én általában elengedem a villogókat, menjen csak... majd a trafi lefotózza... :-) ha meg nem tudok kisorolni, mert tömött a szélső sáv, akkor meg villoghat bátran... van hátul ködzárófényem... :-) meg ablaksprickálóm elöl, ami kicsit felfelé hord :-DDDD

nico_baby 2009.10.02. 11:00:14

prokee: nem is rád gondoltam ;)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2009.10.02. 11:26:00

@apamacko: Ja, hogy ez egy insider poén! OK, így teljesen más, csak nekem nem esett le. Mindegy, ez a nap már el van izélve nekem, persze nem Ti tehettek róla. Megpróbálok életben maradni hazáig.

boibo 2009.10.02. 14:05:49

Egyszer egy éjjel mögöttem is hosszasan jött valaki. Eleinte nem is foglalkoztam vele, szemmel láthatóan nem akart megelőzni. De le sem maradt, hanem csak világított a szemembe. Így aztán egy idő után már zavart. Aztán csúnyán felidegesített. Megprópáltam lerázni, adrenalin az egekben, de csak jött utánam. Hazáig. Na addigra már nem ideges voltam, hanem FÉLTEM (basszus, mégis csak egy gyenge nő vagyok!). De leparkoltam a ház előtt. Hát a kísérőm akkor kezdett el villogni. Csak nem a refijeivel, hanem a tetején lévő vörös-kék lámpáival, és közölte, h 90 helyett 162-vel mentem.
!!!???!!!
*****!***!!!
:S

Kifordított kacagány 2009.10.02. 15:17:41

@boibo:
jó kis szituációs gyakorlat lehetett:) és hogyan folytatódott tovább?

boibo 2009.10.02. 16:10:06

@Kifordított kacagány: :)
Szerencsém volt, elengedtek. Szerintem csak unatkoztak bele a nagy hosszú éjszakába. Annyit azért mondtak, h nem szeretnének többet ilyen szituációban találkozi velem.
Mellesleg: nem is tudom, mert ők sem használták a megkülönböztető jelzéseiket. Akkor meg ők se mehettek volna ilyen gyorsan - vagy mégis?

Kifordított kacagány 2009.10.02. 18:48:22

hát igen, hallottunk már kevésbé szerencsés esetről is:)
de ne legyünk rosszmájúak, végül is gavallérok voltak, hazakísértek:)
biztos nem akartak megijeszteni a megkülönböztető jelzéssel. így 160 körül egy pillanat alatt megvan a baj, ha megijed az ember:)

zalkapone 2009.10.02. 18:56:17

@boibo:

Gyenge nő? A krav maga meg csak amolyan jóga-pótlék mi? :-)

zalkapone 2009.10.02. 19:00:45

@boibo:

Amúgy jól látod a helyzetet, megkülönböztető jelzés használata nélkül ők is szimpla résztvevői a forgalomnak. Ugyanúgy be kell tartaniuk a KRESZ-t, sőt, szerintem kifejezetten példamutatónak kéne lenniük! Ahogyan én teszem... :-D

biker_kolee 2009.10.02. 21:12:11

Először én is néztem bután magam elé, de miután elolvastam a tag-eket és rájöttem, mi van, már máshogy állt a szám. :) Idiotz. :D

Marcus_86 2009.10.04. 14:54:15

Engem egyszer egy Antarás üldözött egészen egy áruházig, mert az egyik kereszteződésben, ahol macisajtja volt, majdnem belémjött, mutattam is barátnőmnek, hogy macisajtja van, minek jön ennyire... Mögém parkolt az áruháznál, aztán mondta, hogy 'tán ne mutassak be neki (jelzem, nem mutattam be, csak arra, mutattam, hogy macisajt), mert baj lesz. Nem kicsit paráztam, amikor megállt mögöttem, bevallom őszintén. Hogy egyesek mire nem sajnálják az üzemanyagot!

zalkapone 2009.10.04. 19:48:50

@Marcus_86:

Péntek délután jöttem hazafelé munkából. Kikanyarodtam egy mellékutcából a főútra. Balról jött egy SUV, kb. 100 méterre. Ha egy féllábú kisnyugdíjas vagyok járókerettel, akkor is átérek előtte. Ez meg személyes sértésnek vette, hogy elé mertem kanyarodni. Padlógáz, dudálás, mutogatás. Aztán pechjére pirosra váltott előttünk a lámpa. Én kiszálltam, nyugodt arcot magamra erőltetve odasétáltam mellé, majd talpig egyenruhában bekocogtattam az ablakán, hogy jó napot kívánok. Nem voltam fenyegető (egyesek szerint az vagyok, nem is értem...), nem kiabáltam, udvarias voltam. De ha még nem láttatok szolis szépfiút maga alá szarni, akkor ezt érdemes lett volna megnézni! :-)

Kifordított kacagány 2009.10.05. 17:28:19

@zalkapone: hehe, azt hitte büntetni fog és meglepődött, hogy lehet neki kell fizetni a büntetést:)

CoIie 2010.02.13. 12:03:14

nico_baby: Pedig érdemes időnként átolvasni a KRESZ szövegét, mert világosan benne van, hogy az előzési szándék jelzésére fény- ill. hangjelzés használata bizonyos körülmények közt lehetséges.
A többit ott... és még sok minden mást is! ;)

Tehát ne tessék csodálkozni az ilyenen, hanem elengedni a gyorsabban közlekedőt!
(És persze ezért nem vagy gyengeelméjű!;)
süti beállítások módosítása