Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Csak a színe legyen vörös!

2009.10.08. 08:00 | apamacko | 28 komment

Címkék: volvo bmw saab volkswagen audi mazda autó opel piros szín renault mercedesbenz jeep grand cherokee

A Quimby az egyik kedvenc együttesem. A fenti cím pedig egyben az egyik legjobb számuk címe is. Itt és most ez a szín lesz a főszereplő. Egész pontosan, az élő magyar nyelveben világosabb árnyalatot jelentő, piros.

Rocko: Saabpiros1

Itt és most ebből kiindulva pár olyan autó képét kerestem ki amit jellemzően nem pirosban láthatóak. Olyan autókat igyekeztem összeválogatni melyek nem sportautók vagy kicsiny kedvencek, mert ott a piros kötelező kellék vagy legalábbis gyakori. A piros nagy autóban üt igazán, ahol nem számítunk rá. Sokkhatás. A kevésbé edzetteknél mellékhatásként, émelygés és átmeneti látászavar alakulhat ki.

Vigyázat csak saját felelősségre! Nyomokban földimogyorót tartalmazhat.

Aki még itt van, annak ajálanék egy kis zenei aláfestést!

Na, kinél melyik lépte át az ingerküszöböt?

Egy kis adalék...

Egyik aktuális Trabantomat csináltuk lakatos barátommal éppen. Ahogy ilyenkor szokás, ment a csevej, és valahogy a piros autókra került a sor.

Óvatlanul az alábbi megjegyzést tettem:

- Szerintem heteroszexuális férfiak nem járnak piros autóval.

Barátom letette a kalapácsot, és elgondolkodott:

- Nézd, nekem három autóm van. Egy piros Audi 80, alapnak. Egy piros VW Lupo, szaladgálósnak. Egy piros Opel GT, hobbiautónak... Azt hiszem, nagyon sokára lesz kész az autód.

...és így lett.

- prokee -




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr871432717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magyar-magyar szótár 2009.10.08. 08:21:04

A nempiros [eredetikiejtéssel , fonetikusan átírva] ródi autók hazája Németfölde. Még A8-as-t is láttam tornádópirosban, az az überpiros. Vörösnőpina-vörös vagy más árnyalat nem jöhet szóba, csak a pirospiros. Piros Passat B5 BIZTOS, hogy Németföldéből behozott. A 123-as Merci bevezető sajtókampányában szürke betonkörnyezetbe fényképezett Mercit vettek, pl parkolóház labirintjából kivezetve.
Piros Opel Omega, piros Ford Scorpio

crix 2009.10.08. 08:25:43

Eleinte én is azt hittem, hogy heteroszexuális férfi nem jár pirossal. De re kell videálnom az álláspontomat: heteroszexuális és/vagy a pénisze méretével elégedett és/vagy szexuális életével kiegyezett férfi nem jár piros/vörös autóval.
Egyetlen kivétel ez alól az ember fiának versenyautója. Nem, nem a ferrarija, az nem érdekel. Arról az autóról van szó, amivel elindul versenyeken, igazi versenyeken.

sealard 2009.10.08. 08:44:40

Mit izgultok a piroson, ennél sokkal buzisabb színek is vannak. Csikós Mazdája is piros volt.

Lowtyo 2009.10.08. 08:54:34

b4 nyócvanba nem ritka a vörös és szerintem még jól is áll neki
az igazi perverzitás a vörös belső
néztem egy 124-es mercit, kívül pezsgőszínű, belül pedig vörös volt.
na az..., ha nincs annyira szétdűlve, tuti elhozom

Samott 2009.10.08. 08:59:54

@- prokee -: Attol hogy a szerelod meleg, meg lehet jo lakatos... :)

Dagiszabi 2009.10.08. 11:18:22

A piros a legkirályabb autószínek egyike!
Mondjuk a zöld és a barna mellett.
Nem akarok linkelgetni, de aki akarja megtalálja a neten az én piros 123as kombi Mercimet is vaj belsővel és a hozzá tartozó eszmefuttatásaimat. Komolyan az ember lelkiállapotát rögtön megváltoztatja mikor beleül. Pozitív irányba.

loláb 2009.10.08. 12:03:55

Szerintem a V40-es kifejezetten jól néz ki pirosban. 2003-ban majdnem vettem egy ugyanilyen piros v40-et, 2.0 benzinest, csak nem tudtunk megeggyezni az eladóval.
Buzi vagyok?

martong 2009.10.08. 12:23:56

Semmi gond a pirossal, de nekem pl. a meggypiros avagy bordó ami tetszik, lehetőleg konyak bőr belsővel :)

Dagiszabi 2009.10.08. 12:47:21

@loláb:
A piros miatt nem, max a V40 miatt.
AZ egy kalap szhar. Nem ér egy fillért se. Volt már 2 is.
Az egy hamisított Ford Focus. Az eredeti jobb is meg olcsóbb is.

Dagiszabi 2009.10.08. 12:50:07

A szmájli lemaradt, bár az volvóra vonatkozó rész komoly.
Enivéj, a címkék közt szerepel a grandcsirke is, de a postban meg a képek között nincsen! Csak kiccsirke.
Lowtyó! Ez neked kellett volna, hogy feltűnjön! ;)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.10.08. 15:06:32

Van két nagy, piros Ford Transitom. Buzi-e vagyok? Ja, családban volt piros 626 is, és istenbizony, apám teljesen hetero volt. Azonkívül meg teljesen rendben van a piros, nagy személygépkocsi. Kifejezeten üt a többi egyenszörke autó között. Az Omega, a 626, a Scorpio, a Csirke, a 124-es, mind abszolút rendben van.

boibo 2009.10.08. 16:16:35

Most nekem is egy piros kisizém van. De meg kell mondjam, azárt az AUTÓM sárga volt. :(

Kifordított kacagány 2009.10.08. 16:22:33

az autó színe piros. és még buzi sem vagyok. meg köszönöm a szexuális életem is rendben van és a péniszméretemmel sincs baj. szerintem pont fordított a helyzet. vannak akik nem mernek beleülni egy piros autóba, mert buzik, vagy kicsi a péniszük, vagy gond van szexuális életükkel és frusztrálja őket, hogy így esetleg más is ezt gondolja. na erre varrjatok gombot;)

Ivymike 2009.10.08. 17:18:31

ez év elején majdnem vettem egy gyönyörű állapotú, '98-as E36 323i coupe-t, egy BMW-buzi BMW bontó emberkétől, aki magának építgette-csinosítgatta az autót. annyira meglepett, hogy ilyen szépen karbantartott autót találtam, hogy 50e foglalót tettem rá helyből, mikor megnéztem - és buktam, mikor visszamondtam az üzletet. ennek egyik nyomós oka pedig a színe volt: számomra irritáló lábospiros színben tündökölt, tetézve mindenféle kiegészítőkkel (matricák, szárny, ilyesmik). eredetileg 328 volt a terv, valami szolíd színben, de abból nem volt szóbajöhető itthon, gondoltam megbarátkozom Piroskával, de nem tudtam...pedig azóta is sokszor eszembe jut, hogy tán jobban jártam volna vele, mint az akciós Grande Puntoval...(nem mintha az rossz választásnak bizonyult volna).

férfiként más férfiak szexuális hovatartozását firtatni pedig...nos, 2 meleg ismerősöm van, nekik szokásuk... ;)

Ivymike 2009.10.08. 17:29:02

egyébként nekem az Omega volt a legmeglepőbb ebben a színben, a Quimby meg tényleg jó. :)

pickapu 2009.10.08. 19:07:32

Ha belegondolok, nekem eddig csak fekete, fehér, vagy szürke autóm volt, de ha egy pirosat találtam volna számomra megfelelőnek, akkor gond nélkül megvettem volna.

Rocko- 2009.10.08. 19:10:13

@streetsta: "istenbizony, apám teljesen hetero volt."
:DDDDD
kész ez a szöveg. ennek feltétele nélkül nem is találkozhatnánk Veled, nem nagyon léteznél. :)

yeti 2009.10.08. 19:11:49

"- Szerintem heteroszexuális férfiak nem járnak piros autóval."

A tűzoltók nekem mindig is gyanúsak voltak......:D

zalkapone 2009.10.08. 19:44:54

Nekem is volt piros (meggy-bordó vagy mi a szar...) autóm, egy CseppKadett személyében. '88-as, akkori minden extrával (napfénytető, gyári színezett üvegek, kéttónusú műszerfal, villanyablak, központi zár, négy hangszórós Blaupunkt hifi, szervókormány, és ami még nem jut eszembe...), teljesen jó volt. Egyáltalán nem volt számomra frusztráló, hogy piros, és hogy ki mit gondol rólam. Ha kiszálltam belőle, úgysem volt, aki mosolyogni mert volna... :-)
Amúgy sok autónak jól áll ez a szín. Swift nem is kéne más színben, illetve kevés olyan kocsi van, amit ne tudnék elviselni ebben a formában.

apamacko 2009.10.08. 21:06:45

Nekem mint mondtam már itt többször, perverz módon a BMW E34 nagyon bejön pirosban. Mikor nemrég láttam W124-ben az is megtetszett. Aztán mikor kerestem ide a képeket és jött az A6kombi képe elámultam milyen jól áll annak is.
Bizony németek bátrabbak! De jól teszik! Szfváron van egy új Passat Variant pirosban az is nagyon ütős!

A kis/alsóközepes autóknál azért előfordul jobban kishazánkban is.
De a magyar hozzáállás tipikus példája : Nem veszünk pirosat mert majd nem tudjuk eladni! Jó lesz a kályhaezüst!
Borzasztó.

boibo 2009.10.08. 21:40:25

@apamacko: Teljesen igazad van! Miért kell, h minden második autó szürke legyen?! Hol itt a fantázia?

prokee · http://blog.prokee.hu 2009.10.08. 21:45:56

Az Autó színe narancs-fekete :)

Rocko- 2009.10.08. 23:00:36

@scheerti: @prokee: az autó színe tizianrot. :)

Krisi 2009.10.09. 00:01:33

Piros mercikről a Taxi film jutott eszembe, hogy Hans és Jürgen tolták neki, szerintem nagyon állatul néznek ki. Mármint a kocsik, nem a német arcok.
Ilyet meg életembe nem gondoltam volna, hogy valaha leírok, de a piros Passat tetszik! Pedig utálom a Passat, de ez mégis bejön.

Amúgy a családi Yaris, amit vezetni szoktam piros, biciklim piros, a motorom meg bordó (de a forgalmiban piros van). Ezen tények ellenére mégis úgy érzem, hogy inkább a nők felé vonzódok :)

Vagy a klasszikussal élve: "Nem vagyok buzi, csak a kemény faszú nőket szeretem!"

loláb 2009.10.09. 08:16:30

@Dagiszabi: :)
Mostanában akarok venni valami nagyobb motoros, lehetőleg kombit, és újfent nézegetem ezeket a v40-eseket, valami 2002-2004 körüli jó is lenne.

loláb 2009.10.09. 08:17:29

@Dagiszabi: Zárójelben: mi a baj vele, megíbzhatatlan? vagy csak az, hogy ford konszernes?

megint 2009.10.09. 15:33:12

piros autót soha, egyszerűen ronda mint ez a merci is, másik "kedvencem" a lila, főleg suzukiban van sok, gyönyörű
süti beállítások módosítása