Álomgarázs. Álomgarázs. Álomgarázs. Mormolom magamban, de nem áll össze a kép, összeszedni 10 gépet, amit szeretnék magaménak tudni? Gondolkozok, az elég sok lesz. Szépen, lassan kezdem magamban tételezni, rangsorolni, aztán lassan összejön, még sok is lett, szóval nehéz küzdelmek árán leszelekáltam a járművek számát tízre.
Íme, jöjjön tehát a különbensi flotta! Vigyázat, elfogult lesz!
Audi UrS4
Kezdetektől fogva álomautó. Soröt, turbo, összkerék. Mindez egyben, időtálló formában. Ha nő lenne, életreszóló házasságot kötnék vele.
Audi S8
Nem szeretem a túl nagy autókat, de néha kell egy nagy dög is, egy európai V8-cal. Klasszikus bálna, tepesdésre, színházba járáshoz, vagy csak úgy, ha vezetés közben henyélni akar az ember. Vagy bankrabláshoz. :)
Audi 200TQ Avant
Szivar Audi. Pontosabban Audi 200, 20 szeleppel, összkerékkel, soröt, turbo szintén, akár a lista elején szereplő UrS4 elődjének is tekinthető autó. Hogy miért? Mert szivar. Amikor autót kerestem, akkor majdnem vettem egy szivart, de nem jött össze. Addig nem tetszett a forma, de akkor beleszerettem, különösen a hatalmas méreteibe. És persze ha már elszabadulunk, akkor legyen kombi, azaz Avant. Mondjuk egy rally színekben pompázó.
titkos Audi projektautó
Erről sokat nem írnék, az autó szerepelni fog a blogon - ha elkészül. Röviden csak annyit, hogy átalakítással elkészülne egy nem gyári autó, amely szerintem jól nézne ki, de anno a gyár nem adott ki ilyet. Természetesen az átváltozás során igen nagy szerepe lenne Doktor Flexnek.
Audi S2
Budapestre elkél egy kisautó, és az mi más lenne mint egy kupé? Vagy ha másnak nem, jó lesz az asszonynak, bevásárlókocsinak. :)
Gáz/E85 projektautó
A kaszni itt nem is lényeges. Inkább az összeállítás. Egy összkerekes, karburátoros autó, átállítva csak és kizárólagosoan gáz és E85-ös vegyesüzemre, megmutatva hogy öreg autó nem vén autó, nem kötelező hogy környezetszennyező legyen. De hogy mi legyen az alany? Egy régi kocka, mondjuk rally szélesített Audi 80 vagy egy kocka Passat kombi.
Range Rover
Egyértelműen Tie fertőzése. Angol V8, sugárzoza magából a nyers erőt, az elpusztíthatatlanságot. Persze nem utolsó sorban a garantált jókedélyt is biztosítja, ki látott már Range-ből szomorú embert kiszállni?
Trabant 1.1
A Trabant prokee számlájára írható. Ennyi autó mellé kell egy kontrasztpont. Személyes tapasztalat után bizton állíthatom: ez az autógyártás origopontja. Gyártottak előtte is és utána is autót. Előtte a megbízhatósággal volt gond, utána csak a komplikálással. A Trabant a színtiszta autó fogalma.
Honda DN-01
Nem vagyok nagy motoros, nem tudom hogy egy motor jó vagy nem jó. Én szimplán külalakra választom azt a párat ami tetszik. Tavaly nyáron munkábamenet láttam először ilyet, és megtetszett. Nem értettem, de tetszett. Mi ez? Sportmotor? Robogó? Lila sárkány? Nevét se tudtam, de a perverz furcsasága miatt megtetszett. Viszont ahogy látom Árpád barátunk se tudja nagyon hovatenni.
Hemi Cuda 1970
És persze kell egy hátsókerekes, amerikai, rotyogós V8-as izomautó az olajválság előttről. Kellemes kupé forma, izmos segg, erőt sugárzó külső. Kedvencem a légbeömlő (shaker hood), amely az amerikai repülőgép-anyahajók indítópultjához hasonlatosan (a szakzsargon bubble-nak, azaz buboréknak hívja) bukkan fel a felszínre a motor ház tetején.
És a hangja! Mennyei.
Beszóltak