Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Autófil álmok - Rocko

2010.02.16. 09:00 | Rocko- | 27 komment

Címkék: audi trabant turbo range rover quattro af almok

Álomgarázs. Álomgarázs. Álomgarázs. Mormolom magamban, de nem áll össze a kép, összeszedni 10 gépet, amit szeretnék magaménak tudni? Gondolkozok, az elég sok lesz. Szépen, lassan kezdem magamban tételezni, rangsorolni, aztán lassan összejön, még sok is lett, szóval nehéz küzdelmek árán leszelekáltam a járművek számát tízre.

Íme, jöjjön tehát a különbensi flotta! Vigyázat, elfogult lesz!

Audi UrS4

Kezdetektől fogva álomautó. Soröt, turbo, összkerék. Mindez egyben, időtálló formában. Ha nő lenne, életreszóló házasságot kötnék vele.

Audi S8

Nem szeretem a túl nagy autókat, de néha kell egy nagy dög is, egy európai V8-cal. Klasszikus bálna, tepesdésre, színházba járáshoz, vagy csak úgy, ha vezetés közben henyélni akar az ember. Vagy bankrabláshoz. :)

Audi 200TQ Avant

Szivar Audi. Pontosabban Audi 200, 20 szeleppel, összkerékkel, soröt, turbo szintén, akár a lista elején szereplő UrS4 elődjének is tekinthető autó. Hogy miért? Mert szivar. Amikor autót kerestem, akkor majdnem vettem egy szivart, de nem jött össze. Addig nem tetszett a forma, de akkor beleszerettem, különösen a hatalmas méreteibe. És persze ha már elszabadulunk, akkor legyen kombi, azaz Avant. Mondjuk egy rally színekben pompázó.


titkos Audi projektautó

Erről sokat nem írnék, az autó szerepelni fog a blogon - ha elkészül. Röviden csak annyit, hogy átalakítással elkészülne egy nem gyári autó, amely szerintem jól nézne ki, de anno a gyár nem adott ki ilyet. Természetesen az átváltozás során igen nagy szerepe lenne Doktor Flexnek.

Audi S2

Budapestre elkél egy kisautó, és az mi más lenne mint egy kupé? Vagy ha másnak nem, jó lesz az asszonynak, bevásárlókocsinak. :)

Gáz/E85 projektautó

A kaszni itt nem is lényeges. Inkább az összeállítás. Egy összkerekes, karburátoros autó, átállítva csak és kizárólagosoan gáz és E85-ös vegyesüzemre, megmutatva hogy öreg autó nem vén autó, nem kötelező hogy környezetszennyező legyen. De hogy mi legyen az alany? Egy régi kocka, mondjuk rally szélesített Audi 80 vagy egy kocka Passat kombi.

Range Rover

Rocko: 090417-19Sukoró056

Egyértelműen Tie fertőzése. Angol V8, sugárzoza magából a nyers erőt, az elpusztíthatatlanságot. Persze nem utolsó sorban a garantált jókedélyt is biztosítja, ki látott már Range-ből szomorú embert kiszállni?

Trabant 1.1

A Trabant prokee számlájára írható. Ennyi autó mellé kell egy kontrasztpont. Személyes tapasztalat után bizton állíthatom: ez az autógyártás origopontja. Gyártottak előtte is és utána is autót. Előtte a megbízhatósággal volt gond, utána csak a komplikálással. A Trabant a színtiszta autó fogalma.

Honda DN-01

Nem vagyok nagy motoros, nem tudom hogy egy motor jó vagy nem jó. Én szimplán külalakra választom azt a párat ami tetszik. Tavaly nyáron munkábamenet láttam először ilyet, és megtetszett. Nem értettem, de tetszett. Mi ez? Sportmotor? Robogó? Lila sárkány? Nevét se tudtam, de a perverz furcsasága miatt megtetszett. Viszont ahogy látom Árpád barátunk se tudja nagyon hovatenni.

Hemi Cuda 1970

És persze kell egy hátsókerekes, amerikai, rotyogós V8-as izomautó az olajválság előttről. Kellemes kupé forma, izmos segg, erőt sugárzó külső. Kedvencem a légbeömlő (shaker hood), amely az amerikai repülőgép-anyahajók indítópultjához hasonlatosan (a szakzsargon bubble-nak, azaz buboréknak hívja) bukkan fel a felszínre a motor ház tetején.

És a hangja! Mennyei.

Erről olvasnék szívesen
Audi UrS4
Audi S8
Audi 200TQ Avant
Audi projektautó
Audi S2
Gáz/E85 projektautó
Range Rover
Trabant 1.1
Honda DN-01
Hemi Cuda 1970
Tata Telcoline

Szavazás állása




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr491677304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

biker_kolee 2010.02.16. 11:16:13

Az Ódikéccáz kombiról akarok egy nagyobb lélegzetvételű cikket. Olyat még nem igazán szagoltam, de nagyon megfogott. :)

Hanzi 2010.02.16. 11:30:36

Eddig Lowtyo a király...
Ez erősen egyhangú,Audi így Audi úgy...
De hát mindenkinek megvan a fejlövése...
A Cuda az dög!
És ha már ennyire Audi a V8 miért maradt ki?

ArtWolf · http://artwolf.blog.hu 2010.02.16. 12:20:38

Azért egy S2-t leminősíteni bevásárlókocsinak...

J.G. 2010.02.16. 13:17:04

túl sok az Audi.
Viszont szeretném megkérdezni, hogy a szavazás állása már végleges, vagy előre eldöntött?
szavaztam, és kiírta, hogy 0 szavazat van rá...

Kié a Tata Telcoline? És miért nem írtok róla, ha már ennyire nyomjátok? Már legalább 3x szavaztam rá. (most nem)

prokee · http://blog.prokee.hu 2010.02.16. 13:20:59

JG, és mindenki más:
Az a helyzet, hogy szánalmasan szarok ezek az ingyenes szavaztóscriptek. Azt gondoltuk, ez most menni fog, nem úgy, mint régebben a poll-r.hu, amivel szintén szívtunk.
Nos, sikertelen kísérlet volt, valszeg megszavaztatjuk újra majd az összes autót...

Lowtyo 2010.02.16. 13:28:48

érdekes lista
mondjuk legalább egy audit belerakhattál volna, mégis csak egy 100 éves gyárról van szó

J.G. 2010.02.16. 14:26:12

@prokee: ok

És mi van a Tatával? Azt lehet megnyerni a végén? :)

pickapu 2010.02.16. 15:06:23

A szivar- Audik mindig tetszettek. Na nem annyira hogy vennék is, de jól néznek ki.
Egye fene, egy kombit elfogadnék.

Kifordított kacagány 2010.02.16. 16:45:56

@Lowtyo: vagy legalább kettőt, csak úgy jelzésértékűen, hogy az a szíve csücske.

a cuda az meg nekem is nagy álom. csak nekem inkább egy 73-as. túl azon, hogy korombeli, sokkal szebb a fara és a kopoltyúi. tartok tőle csak álom marad.

Szendwich 2010.02.16. 19:44:37

Nem csalódtam Rockoban ;)

Rocko- 2010.02.16. 20:11:00

@biker_kolee: ami késik...

@Hanzi: írtam is, elfogult a lista. :)
V8? annyira nem fogott meg. nem elég lekerekített, nem elég kocka, nem elég kiforrott, valahogy nem az én világom. V8 meg így is van az S8-ban. :)

@ArtWolf: nincs leminősítve, de alapvetően nem tudok sokat kezdeni kupékkal. inkább a szedán az én világom. és humor volt, h bevásárlókocsi. ;)

@J.G.: nekem ugyan nem sok. :)

@Lowtyo: majd 11.-nek. :)

@pickapu: ugye-ugye? kombi az jóság szivarból!

@Kifordított kacagány: a 73-as miben másabb?

@Szendwich: kösz-kösz! :)

zalkapone 2010.02.16. 20:17:47

A "Roninos" S8 jöhetne. Többi annyira nem kéne. És sehol egy Ford? :-)

.: mimino :. · http://chinacar.blog.hu 2010.02.16. 21:07:35

Tudtam, h Rocko válogatása csemege lesz, és az elvárt torseneseket szépen felsorolta. Kéne biza mind'..-) A Trabi is:D

.: mimino :. · http://chinacar.blog.hu 2010.02.16. 21:15:38

Ja, Dr. Flex-es Audit dörzsölő tenyérrel várom._))) Asszem sejtem mi lesz.-....-))

Leytner 2010.02.16. 21:35:48

A 200TQ Avant eléggé érdekes jószág, de nagyon bejön. :)))

crix 2010.02.16. 23:59:21

ajudi, csak azt szereti
trabi kéne de 2T
meg egy urquattro
meg a cuda, de kinek nem
de ami legjobban kéne az egy hibátlan vákuumdob :D

off

Zsemle megint rosszalkodik, bár most indul, is megy is.
Csak a megállás, azt nem szereti.

nagyonoff:
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/group.php?gid=305765374861&ref=nf

on

Rocko- 2010.02.17. 07:32:39

@zalkapone: a Fordok ott vannak a garázsodban! :)

@.: mimino :.: örülök h nem okoztam csalódást! ;)

@Leytner: nekem is. :D

@crix: azért szeretek én mást is, láthatod. :)

@Kifordított kacagány: hirtelen, első nekifutásra motorháztető a különbség. :)
az meg ugye azzt hiszem felszereltségi szinttől függött, h milyen légbeömlő van rajt'.

Kifordított kacagány 2010.02.17. 20:55:29

@Rocko-: meg a hűtőmaszk, meg a hátsó lámpa, meg ilyen apróságok. épp elég ahhoz, hogy jobban kívánjam. de nem veszünk össze, neked legyen 70-es, nekem meg legyen 73-as:)

zalkapone 2010.02.17. 21:12:44

@Rocko-:

Csak az a baj, hogy nem mindegyik! :-)

Krisi 2010.02.18. 20:38:11

a Hondával az az egyetlen gond, hogy 150 centinél magasabb ember iszonyatosan bután néz ki rajta. egyszer láttam egyet élőben, és sokkal sokkal kisebb, mint amilyennek kinéz. sőt, még annál is. kb. akkora, mint egy Simson.

Ződ Szörny viszont nem rossz csak kár, hogy sornégyes, elsőkerekes és ilyen virsligumik vannak rajta. ha nem lenne műanyag szappandoboz, akkor még talán kéne is :)

Rocko- 2010.02.18. 22:57:54

@Krisi: mondom, a külseje tetszik a DN01-nek. lehet csak megvenném és kiraknám a nappaliba. :)
süti beállítások módosítása