Leginkább attól tartottam, hogy az automata váltó teljesen gondozás- és rakoncamentes lesz.
Ehhez képest finom, úrias, Mercedeses. Gyengéd simogatásra finoman elkattintja az áttételt, határozott rugdalásra pedig bevágja eggyel lejjebb.
Érezni némi rezonanciát, amikor a váltó hajtásban van. Erről azonban gyorsan kiderült, hogy a jobb első motortartó bak halálozott el, és ettől lényegesen több rezgés kerül át a karosszériára. mint amennyit az ember egy Mercedesnél elvárna.
Eddig sem nagyon hittük el, hogy 180.000 km van az autóban, de ezt az ülést elnézve a dupláját simán elhisszük. Ez persze egy Mercedesnél még elfér.
A sztori eddig:
1. rész, 2. rész, 3. rész, 4. rész, 5. rész, 6. rész, 7. rész, 8. rész, 9. rész, 10. rész, 11. rész, 12. rész, 13. rész, 14. rész, 15. rész, 16. rész, 17. rész, 18. rész, 19. rész, 20. rész, 21. rész
Beszóltak