Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Kik vagyunk: DR!FT3R

2000.01.01. 00:00 | -DR!FT3R- | komment


    Az autóbuzéria nem állapot, hanem út. Az én esetemben ez tökéletesen igaz. Nagyon régóta szeretem az autókat, konkrétan mióta megszülettem. Egész kicsi koromtól szinte minden autóról ami elment az utcán megtudtam mondani, hogy milyen, sőt anyám szerint 2-3éves koromban még a kenyeret is autó formájúra haraptam. :)

Sokáig a főút mellett laktunk, így egész nap a kerítésen - vagy ahhoz közel elhelyezett széken - állva tudtam nézni az autókat. Régen Fater sokat cserélgette az autóit, így megfordult nálunk Audi 100-tól Talbot Rancho-ig nagyon sok minden.

Nagyon szeretem a japán autókat (főleg a 80-as évekbelieket). Ez úgy kezdődött, hogy 97-ben játszottam először PlayStation-ön, a GranTurismo című játékkal, amiben nagyon sok japán belpiacos autó kapott helyet,és  onnantól kezdve szerelmes lettem a Silvia-kba, Skyline-okba, Hachiroku-kba meg a miegymásba.

A japán autókhoz elég szorosan kapcsolódik a drift. Kb.2003-ban láttam először Keiichi Tsuchiya-t driftelni és akkor fogott meg igazán ez az egész sport, mert világossá vált, hogy mennyire bonyolult, mennyire érezni kell az autót ahhoz, hogy az adott kanyart tökéletesen un:”Kilincsel előre” lehessen kivitelezni. Nagyon örülök, hogy Magyarországon is egyre jobban kezd elterjedni ez a sport és nem szabad figyelmen kívül hagyni azt a tényt, hogy elég  jók is vagyunk benne J. Ha lesz saját autóm majd szeretném megtanulni az összes technikát, de versenyezni azt nem fogok! Eszem ágában sincs a hobbimból egy stresszgombócot csinálni azzal, hogy versenyezni kezdek. Azt inkább meghagyom a profiknak.

Jelenleg tanulok és én is 90-es vagyok mint Tommi kolléga.

 

Amit szeretek :

-          Japán autók

-          Drift

-          Benzinszag

-          Égett gumiszag (furcsa perverzió tudom, de mindenkinek van valami)

Amit nem szeretek :

-          Motorok (vagy motrok, ahogy tetszik)

-          Rally

Jah, egyenlőre a fogamzásgátlásban és a boldog autózásban hiszek.

Üdv : Jakab István DR!FT3R

 

Ezt hajtom  : MK1 Ford Mondeo Tournier 2.0 16V

Mióta van meg?  : 2004

Mennyit futott?  : 270.000km

Következő autóm  : Toyota Corolla KE70, ha minden jól megy :)




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr57443179
süti beállítások módosítása