Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Kik vagyunk: Lowtyo

2000.01.01. 00:00 | Lowtyo | komment

Lotyó-ként indultam, OP végnapjaiban.

Sosem hittem, hogy kommentezni fogok, de az ő postjai nagyon szórakoztatóak voltak és így adta magát a dolog. Aztán távozásakor nemtetszésem kifejezéseként változott az írásmód. (gondolom mindenki észrevette :)) Az, hogy miért ez az ősi foglalkozásra utaló szó lett a nickem magam sem tudom.

Autóbuzériám kora gyerekkoromban kezdődött, amikor beleszerettem a szomszéd utcában álló fehér VW Bogárba. A WC pumpát a padlóra tapasztva gyakoroltam a sebességváltást és készültem a nagy napra, amikor is megveszem majd a fehér bogaramat. 17 éves voltam, amikor meglett, azóta is féltve őrzött családtag. Valószínű a koros autó iránti szerelem miatt kedvelem a régi autókat. Szinte bármilyen típusból találok szívemhez közelállót, csak lehetőleg még abból az érából való legyen, amikor még nem 3-4 évre gyártottak egy autót. Nagy kedvenc a 126-os Polski Merci, nagy álom egy 356 speedster.

Tüdőm benzingőzből állítja elő a zoxigént, ereimben rozsdás vér folyik.
Bontószökevények, benzintemetők, ezek a nekem való vasak. És persze a BOGÁR, mindenek előtt.




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr53549619
süti beállítások módosítása