Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Kicsi és Nagy

2008.10.09. 10:04 | tomnemtom_ori | 1 komment

Címkék: történelem v8 autó tatra léghűtés ndk v2 multicar édesded

Két kedvenc járművem.

Mindkettő gyermekkoromban ragadott magával. Mindkettő a méretei miatt. Az egyik a hatalmasságával és az ezt ellensúlyozó "katicabogár-csápokkal", a másik apró termetével és egyszemélyes fülkéjű lévén, esetlenségével.

Ezenkívül technikailag is közös alapokon nyugszanak. Mindkettő V-motor. Mindkettő léghűtéses. Mindkettő dízel, ez haszonjárműségük miatt meg van bocsátva. Sajnos mindkettő egyre ritkább. Szeressük őket, amíg vannak, mint a képen, ahol a Nagy nem bántja a Kicsit s a Kicsi sem harap orvul a Nagy véknyába.

...és hogy minden folt megtalálja a maga  zsákját - bizony, létezik Multicar márkaklub is. Alant a cseh Multicar-rajongók egyik összejövetele.

Azon gondolkodom, vajon az éves nagy találkozó programpontjai között szerepel-e utcaseprés, emelés, markolás, illetve bizonyos nagyon nehéz dolgok egy bizonyos helyről való más bizonyos helyre való elvitele ? :)))

- prokee -




Szerintünk : : (3/5)
Szerintetek : (5/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr9701652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hege 2008.10.09. 13:49:42

Na ehhez hozzászólok! Ugyanilyen markolós Tatra-ban ultem gyerekkoromban, elso teherautos emlekem. Egy tóparton kavicsot raktak vele, es a sofor beultetett maga mellé (Otti bácsi?), utana bementünk egy foldnyelven a tóba picit, hogy onnét rakodjon. Na, emlékszem, ugyancsak féltem, tengelyig vízben álltunk, biztos voltam benne, hogy elsüllyed :)
Az egyszemélyes Multicar pedig nemes egyszerűséggel az első belsőégésű jármű, amit vezettem (előtte kersztapám egyszer megengedte, hogy beindítsam az 1000 MB Škodáját). A Multicar vezetés úgy történt, hogy a fater egyik kollégája az ölébe vett, rakta a sebbességet, kezelte a pedálokat, én meg tekergettem a kormányt. Persze mindez gyárudvaron. sose felejtem el, hatalmas élméy volt. Fehér kormánya volt és zöls volt az autó...
Egészen elérzékenyültem :)
süti beállítások módosítása