Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Nyári öszvér

2010.01.29. 09:00 | Rocko- | 25 komment

Címkék: utazás pickup teherautó lakóautó

Volánrulz nevű olvasónk hívta fel a figyelmünket egy érdekes hirdetésre.

Először a képek láttán meglepődtünk, és úgy voltunk vele, mint a kocsmáros, amikor bemegy hozzá nyuszika, Móricka, egy rendőr, egy apáca, egy anyós: Mi ez? Valami vicc?

Alaposabban belemerülve érdekes leírást ovlashatunk az összeállításról.

Szeretne lakóautót, de visszatartja, hogy egy évben pár hetet tudja használni, ezen kívül csak áll és fizeti utána a költségeket? Itt a megoldás! Wilk Safari 450 2002-es évjáratú lakókocsiból szakműhelyben épített pick-up felépítmény bármilyen legalább 2m x 4m-es platóval rendelkező teherautóra 10 perc alatt felszerelhető. NINCS ADÓ, BIZTOSÍTÁS, MŰSZAKI VIZSGA, stb., egyesíti a lakókocsi kényelmét a lakóautó mozgékonyságával! Négy felnőttnek kényelmes, tágas, jó beosztású, rengeteg rakodóhellyel, 70 l-es frissvíz tartály, 25 l-es szennyvíz tartály, THETFORD C2 WC, TRUMA bojler és fűtés, külső zuhany, új BANNER 110 Ah-s zselés akku, CALIRA multifunkciós töltő, spec. téli tároló ponyva. Egy 100 LE-s autóval 120 kmh utazósebesség. A fenti vételár csak a felépítményre vonatkozik, a képen látható VW T4 Transporter külön eladó!

Érdekesen hangzik. Szezonális lakóautó, nincs probléma azzal, hogy 9-11 hónapig kihasználatlanul áll a kocsi, csak az értékét veszti a kertben, hanem szimplán elég utazás előtt a dobozt "felpattintani".

Ki venne ilyet lakuóautó helyett?




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr971707782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kifordított kacagány 2010.01.29. 09:14:50

aszongya 2m x 4m-es platóra lehet feldobni. nem tudom elképzelni azokat a néptömegeket, akik egy ekkora autót amúgy felépítmény nélkül is napi szinten használni tudnának:) de biztosan van egy szűk réteg, akinek ez megoldás lehet.
én inkább olyanban gondolkodtam, hogy az utánfutómra kellene szerkeszteni egy sátras dobozt és akkor nem kell két utánfutót kerülgetni az udvaron, de látom már, silány elgondolás volt, merni kellene nagyot álmodni:)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.01.29. 09:36:05

@Kifordított kacagány: "nem tudom elképzelni azokat a néptömegeket, akik egy ekkora autót amúgy felépítmény nélkül is napi szinten használni tudnának"

Pontosan. Akkor már egyszerűbb bérelni egy lakóautót, nem?

biker_kolee 2010.01.29. 10:23:22

@Sam. Joe: És ha nem pattintgatná, hanem csak rajtahagyná? :))

arthur877 2010.01.29. 11:27:01

Nem kerül olyan sokba egy lakókocsi éves járulékos költsége, hogy ekkora szörnyűséggel menjek a tengerpartra égni...
A 2x4 méteres plató egy 1 tonnás T4-en dupla kabinnal eléggé specifikus szállítmányokat kíván... Hungarocel szigetelő anyagra tuti, persze ponyvával! :D

szatyi 2010.01.29. 11:32:33

És ez nem orosz? Pedig ők találták fel a lábpumpás önzuhanyt is! Az azért volt jó, mert mire lezuhanyoztál vele, kimelegedtél rendesen.
Mekkora helyen fordul ez meg? A hátsó túlnyúlás és a kanyarodáskor jelentkező átlógás illusztrálására van ez szerintem.

kuki123 2010.01.29. 11:53:59

ahh erre vártam :)
kösz hogy lehoztátok:)

kuki123 2010.01.29. 11:56:46

én már csak egy valamire lennék kíváncsi hogy ez melyik T4-es transporter? mert nem találtam ilyen hosszút

Rocko- 2010.01.29. 12:17:08

@szatyi: hehe, önzuhany, szép emlék. :) használtam én is olyat.

@volánrulz: sztem volt ilyen. meg nézd meg a képeket (hehe), a felépítmény tovább nyúl a platón.

@Kifordított kacagány: "nem tudom elképzelni azokat a néptömegeket, akik egy ekkora autót amúgy felépítmény nélkül is napi szinten használni tudnának:)"
tömegben nem, de szűkebb körben kérdezd pickaput.

Kifordított kacagány 2010.01.29. 13:24:47

@Sam. Joe: no igen.

@Rocko-: nagyon szűk rétegről lehet csak szó. pláne, hogy akinek hasonló méretű autója van, az már csak emiatt nem fogja lecserélni, ha éppen valamilyen oknál fogva nem felelnek meg a méretek.
szerintem pickapu se tervezi hasonló beszerzését. őt legfeljebb valami olyan készséggel tudnám elképzelni, amit a jelenlegi autójára is fel tud tenni. ilyeneket az usa-ban egy ideje már gyártanak, ha jól tudom.

Halálos_fogkefe 2010.01.29. 14:17:12

Az ötletért jár az 5 pont, de a képeket nézve rosszul vagyok.

Halálos_fogkefe 2010.01.29. 14:18:37

Jah igen, és az LEHETETLEN hogy valahol az alföldön ne legyen vagy 20 kisiparos aki készített már ilyet (magának).

pickapu 2010.01.29. 16:56:09

@Rocko-: @Kifordított kacagány: Mindkét véleménnyel egyetértek, számomra a nagyméretű raktér a munkámnál csupa előnnyel járna, viszont állandó közlekedésre azért fárasztó lenne, nem beszélve a parkolásról (most szóltam hozzá a Belsőség-poszthoz:)). A pickupra szerelhető lakófelépítményt viszont tudnám értékelni, csak a gyári annyiba kerül, mint egy másik pickup.

Kifordított kacagány 2010.01.29. 18:01:51

@pickapu: horror ára van, de ez a lakóautókra úgy általában is elmondható.
viszont nem olyan nagy kaland az a felépítmény, hogy ne lehetne háztájiban előállítani:)

Kifordított kacagány 2010.01.29. 18:02:33

ja és akkor az már innováció, nem ilyen veszünk egy készet és rákókányoljuk egy platóra megoldás:)

zalkapone 2010.01.29. 19:34:37

Én a legális forgalomban való részvételt feszegetném... :-)

Rocko- 2010.01.29. 20:10:10

@Kifordított kacagány: persze, az nem vitatott hogy szűk rétegnek szól. de van. :)

ahogy nézem ez az Uni-box is hasonló.

@Halálos_fogkefe: de hát nem ez az egyik kész mű? :)

Kifordított kacagány 2010.01.30. 08:37:27

@zalkapone: rakományként elvileg nem lehet akadálya ilyent szállítani.

@Rocko-: hasonló, de azt valóban erre a célra tervezték és szélesebb rétegnek lehet megfelelő, mint ez az átépítés szerintem. pont azért hoztam fel példaként, mert hasonló, de célszerűbb.

zalkapone 2010.01.30. 08:57:51

@Kifordított kacagány:

Egy ilyennel közlekedve a horvát tengerpart irányában nem aggódnál, mondjuk rendőrt látván? Mert két gyerekkel a hátsó ülésen, és a lakórészt teletömve nehezen hihető, hogy fuvarban vagy. Márpedig lakóautóként új vizsga kéne rá. Meg biztosítás. Szerintem.
Ha van erre valami joghézag, és nem kell, akkor viszont süti.

zerent 2010.01.30. 12:06:51

Bizarr,szörnyű, sajnos csak a Lajtától keletre képzelhetőek el ilyen öszvér megoldások ! A 21. század autóstársadalmának már keleten/M.O.-n/ sem volna szabad ilyen kényszerszülte konstukciókban gondolkodnia mi több ilyet közuton,nyaralóhelyen használnia !

Üdv:zerent

Kifordított kacagány 2010.01.30. 19:24:49

@zalkapone: nincs itt joghézag, nem is kell. menet közben a lakórészben nem utazhat senki, mert ez rakomány. a nyaralóhelyre levinni meg jogodban áll, ugyanis ez így önmagában egy lakókonténer, ami meg szállítható.

@zerent: a lajtától nyugatra is ilyeneket használnak, azzal a különbséggel, hogy azokon még van kerék és utánfutóként húzzák maguk után.

pickapu 2010.01.30. 20:05:15

@Kifordított kacagány: Írtam az indán, de nem vagyok benne biztos, hogy eljutott hozzád. Ma telefonáltam a Polski ügyben, de a tulaj azt mondta, hogy két napja elkelt, csak még nem vette le a hirdetést.

Kifordított kacagány 2010.01.31. 08:57:45

@pickapu: eljutott, csak én egy link alak vagyok aki szökőévente nézi a postaládáját. úgy látszik mostanában mindig az utolsó pillanatban csúszok le vágyaim tárgyáról:) azért neked köszi mindent

vízimolnár 2010.01.31. 09:42:03

elpuhult nyálas magyarok! (?) hát senkiben sem él már a magyar virtus!? nem érzitek hogy ebben a csodalényben (cserélhető felétpítményes VW-teherautó-lakóautó) az a furfangos legendás MAGYAR találékonyság él tovább és egyben kitűnő példa rá, amely annyi nagy koponyát adott a világnak: Teller Ede ,Szilárd Leó ,Puskás Tivadar, Ganz Ábrahám , Nikola Tesla(sic!) Bíró József( golyóstoll, 1936,USA.)Rubik Ernő APA és FIA,Galamb József ( FORD főmérnöke)Szentgyörgyi Albert, Puskás Ferenc (legismertebb magyar)Surányi Endre,Bánki Donát (karburátor) Csonka János,Semmelweis Ignác stb stb. Ezt a gépet a ritkasága teszi különlegessé és az hogy a lehető legkevesebb pénzből is olyat alkossunk ami szívünknek lelkünknek tetszik.Nem került 10 millió Ft-ba és mégis kitűnően megfelel a célnak és ez a lényeg hogy MŰKÖDIK! Hobbyból tartok egy 1981-s MZ-TS 250/ 1-st az ára kb 100000 ft és a hegyekben túrázva ugyanazt az érzést adja mint az 5 000 000 ft-s csodamotorok! üdv Nektek, és ÉLjen Magyarország!

yenoee 2010.01.31. 23:59:50

Nekünk volt cserélhető felépítményes utánfutó/lakókocsink.
Teljes mértékben házilagos készítésű volt, rengeteg konstrukciós gyermekbetegséggel.
A bodé magas volt, nehéz és ronda. A futómű merev tengelyes, laprugós. A kettő együtt életveszélyes.
Mérhetetlen szopással ki lehetett cserélni a felépítményt teherplatóra. Sima utánfutóként már egész jó volt. A bódét pár éven belül eladta faterom valami kerti sufninak, viszont a maradékkal végigtolt egy építkezést.
süti beállítások módosítása