Lazán kezdünk, a képre bárki rávágja, hogy Kamaz, gyermekibb lelkületűek pontosítanak: Kama Három.
Jogos is, ám az orrán ZIL feliratot visel. Ezt a teherautót ugyanis a Lihacsov Autógyár fejlesztette ki, majd a gyártás beindításakor Naberezsnyije Cselnyiben kapta a Kamaz nevet.
Elsőre egy, azaz két Zaporozsec 965. Másodikra is csak pár apró különbség tűnhet fel. Pedig, a bal oldali egy Moszkvics 444 prototípus. Így hívták ugyanis a kisautót, amíg Zaporozsjei Kommunár Gépgyár átépítésével meg nem indult a sorozatgyártás.
Lada Niva, azaz VAZ 2121, gyermekkorában. Sokat civilizálódott szériaérettként.
Ez is egy Zaporozsec. Egy kósza, elvetett gondolat szerint így festett volna a ZAZ 968.
Aki volt katona, a kerek láttán már valószínűleg felsikított - és gyanítom, nagyot nem is tévedett. Bizony, egy UAZ, nevezetesen a 3907 típus. Vízen is járt, jól teljesített a teszteken, ha nem jün a gazdasági összeomlás, talán gyártották volna.
Ő is vízi állat, egy Niva-mutáns, VAZ 2122 Reka. Érdemtelenül eltűnt a süllyesztőben.
Ismerős a hátsó lámpa ? Bizony, Aleko, vagy ha úgy tetszik, Moszkvics rali-prototípus. 175 LE, 200 km/h végsebesség. Múzeumba került, nem pályára.
Igazi offroad, Volgából. Nem vicc, 4x4 hajtásképlet. 5 darab készült el, egyikük Brezsnyev elvtárs magántulajdonába került.
Ez sem kendács, kis szériában maga a Pobjeda (azaz GAZ) gyár követte el ezt a GAZságot, önhibáján kívül megteremtve ezzel a terepjáró és személyautó keresztezésével a SUV kategóriát.
Beszóltak