Magyarul állatul nézett ki... Namost mire eljutott a szériagyártásig, a legrosszabb dolog amit tett, az az, hogy kinyitotta a szemét. Így már nem úgy néz mint egy ugrásra kész vadmacska, ami kedvtelésből letépi az arcod, hanem mint egy csodálkozó öreg angol arisztokrata... Mikor megláttam a szériaváltozat első fotóit, már dobtam is a keresztet hogy a Jaguarnak annyi, ez nem lesz elég ahhoz hogy kimásszon abból a gödörből, amit a Forddal vállvetve ásott...de aztán igyekeztem megbarátkozni vele...és ahogy egyre több dolgot lehetett megtudni róla, kiderült, hogy mégiscsak fasza lesz (csak nem annyira mint a húzott szemekkel), és az is. Kicsit jobban utánanézve kiderül hogy rendkívül kifinomult, és nem véletlenül ilyenek a vonalai: jobb légellenállási alaktényezővel rendelkezik mint az XJ220. (cW 0,29). Manuális váltó viszont nincs hozzá, de kormány mögül bajszokkal kapcsolható, és gyorsabb is mint eddig. Valamint kapható dízelmotorral is, és persze a jólbevált kompresszoros V8-as 420 lovas változatával is, így még partiban is van a német vetélytársakkal - de csak azért, mert az egész autó gyakorlatilag alumíniumból van, és így könnyebb náluk. Egy másik érdekesség, hogy többféle audio-rendszerrel is kapható, az alap is jól szól 7 hangszóróval, ám van egy 9 hangszóróból álló high-end verzió is, melyet a B&W gyárt, valamint egy űber 14 hangszórós szett, ami 7.1es hanghatást kelt, és például az Autocar szerint a valaha volt legjobb cucc amit autóban hallottak. Ugy látszik a vásárlóknak ez elég volt ahhoz, hogy előre megrendeljék az újdonságot, így (reméljük) életben tartva a mai elkurvuló világ egyik legrégibb angol autógyárát. God save the queen.
És fogadják szeretettel eme kis általam manipulált szösszenetet, most ez a háttérképem:
Kattra nagyobb lészen.
Beszóltak