Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Ha nem megy a parkolás...

2008.05.26. 08:00 | -DR!FT3R- | 15 komment

Címkék: autó parkolás muhaha omg


   Általában nem szokott gondot okozni a járdával való párhuzamos parkolás,
kivéve az utcai sportautókat, (pl:Impreza) amiknél ha belenézünk a tükörbe,
azt látjuk, hogy egy irgalmatlan méretű szárny van a csomagtartón s ez
a legviccesebb pillanatokban tud bele takarni valamibe.
Aztán az jön, hogy az ember eltekerné a kormányt, de állandóan megakad,
mert nagyon-nagyon keveset fordul és olyan nagyon a kerekeket sem fordítja.

Ilyenkor jöhet jól a lenti videón látható segédeszköz, ami a következő képpen működik:




  A csomagtartóból leereszkedve 3 kis kerék megemeli az autó hátulját és
befordítja azt, a járdával párhuzamosan ezzel megkönnyítve a parkolást...

Zseniális! :D



A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr53486027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

apamacko 2008.05.26. 08:41:06

Felveszem az extralistába !
Zabálnák a mazyola ügyfelek ! :-))

Maestro 2008.05.26. 08:43:12

nem vagyok benne biztos, hogy sokaknak segítség nélkül is 12 másodpercnél tovább tartana egy ekkora helyre beállni, mindenesetre ötletes, és a társadalom kicsivel több mint felének nagyon jól jön:D

Skulo · http://politoxi.blog.hu/ 2008.05.26. 08:45:08

Az ilyen autómatizmusokkal főleg az a gáz, hogy ha elromlik és a kocsit a járókelőkbe, vagy a ház falába fordítja bele.
Meg jó sok hely maradhatott a csomagtartóban és kíváncsi lennék a gyűrődési zónák átszámolására, illetve egy töréstesztre is...

bazalt 2008.05.26. 09:11:28

És még mondják hogy nincs új a nap alatt. És tényleg nincs. Ugyanis ez egy elég régi ötlet, már a 70-es években is próbálkoztak vele, és nem vagyok biztos hogy az volt az első alkalom...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.05.26. 09:21:46

De ha a tükörben nem látsz hátra, akkor ugyanúgy nekimehetsz a mögötted állónak, csak nem az elejét nyomod meg a lökhárítónál, hanem egyből az oldalát. :) Ötletnek aranyos, de szerintem egy tolatókamera sem drágább, ellenben akkor már inkább az. :)

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.05.26. 09:30:45

autója válogatja, de az a 41 másodperces beállás nekem nagyon szőkenős/nyugdíjastatás tempónak tűnik...

t 2008.05.26. 09:33:10

Mekkora találmány! Surányi Endre már a hetvenes években átalakitotta a citroenjét hasonló módon és használta is Budapesten. Gratulálok feltelálták a semmit újra.

megaharcos · http://magyarkepek.blogspot.com/ 2008.05.26. 09:37:51

Vicces, frappáns megoldás. kipróbálnám egyszer. Bár, ahogy Maestro is felvetette, egy ekkora helyre nagyon hamar, mindenféle segítség nélkül pillanatatok be lehet állni.

Kocsis L · http://www.suranyi-szki.sulinet.hu/1.html 2008.05.26. 09:55:38

Szia t!

Köszönöm, hogy beírtad, Surányi Endre megoldását.
Az övé kevesebb helyet is foglalt.
További érdekesség, hogy a parkoló radar elődjét is kidolgozta, kinyúló kis karok értek hozzá a kocsi háta mögött levő tárgyakhoz és bowden segítségével valósult meg a visszajelzés.

martong 2008.05.26. 10:33:22

ezt az 1920-as években is használták már, Ott a megoldás az, volt hogy az autó pótkereke (ami a hátfalra volt rakva) ment lejjebb
(Discovery Ch. :)))

Tapló Terepjáró · http://taploterep.blog.hu/ 2008.05.26. 10:45:26

macskák járdaszegélyhez kenésére

amúgy bizonyos típusoknak ekkora emeléstől leér az orra

Avatar 2008.05.28. 21:03:45

20 mp-el gyorsabban parkolhat, ha megveszi ezt az extrát, csak plusz fél milláért! Higgye el, megéri, hiszen még a csomagtartó felét is elfoglalja, így nem kell azon morfondírozni, mit tegyen oda! :)

korlat 2008.05.29. 20:55:15

nem rossz, habár azért 21 mp alatt egy ekkora autóval, ekkora helyre "pótkerés" nélkül is be lehet állni:)
süti beállítások módosítása