Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Közlekedésbiztonsági ötperc

2008.06.04. 13:00 | Rocko- | 7 komment

Címkék: közlekedés autó kresz

Üdvözlöm a kedves olvasókat, heti, rendszeres, közlekedésbiztonsági ötpercünk következik. Bemutatónak két videót szolgáltatunk. Az elsőt a streetanatomyn találtuk.

A feliratok kifogások arra az okra, hogy miértis nem hordanak sisakot:

  • mert összekócolja a hajamat
  • mert nem nézek ki menőnek benne
  • mert sosem törthet velem ilyesmi
  • mert még soha nem viseltél

 

Második videónkat már nem kell fordítani, elég egyértelmű.




Szerintünk : : (3/5)
Szerintetek : (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr22500454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mercurius 2008.06.04. 15:04:12

ehehehe

A második király
"képtelen vagyok elviselni, hogy bármi is korlátozzon a szabad mozgásban"

a 6 hét gipszágy maga a ihentető felüdülés. Bizti állat lehet.

Ezek a köcsög kocsigyártók meg már békén sem hagyják az embert, ha a kezébe akarja venni a saját sorsát. Ha esetleg nem akarom bekapcsolni a bizti övet akkor villog, csipog, zavar...

Láttatok már láthatatlan sofőrt? Mindíg ott várnak a kocsiban a parkolóban, bent ülnek a melegben, nem látszanak, de mi tudjuk, hogy ott vannak, és félnek, nagyon félnek, mert a biztonsági övet mindíg, még parkoláskor is bekapcsolva tartják.

Billy 2008.06.04. 15:31:18

Tanulságos vidik...

apamacko 2008.06.04. 20:35:30

"Láttatok már láthatatlan sofőrt? Mindíg ott várnak a kocsiban a parkolóban, bent ülnek a melegben, nem látszanak, de mi tudjuk, hogy ott vannak, és félnek, nagyon félnek, mert a biztonsági övet mindíg, még parkoláskor is bekapcsolva tartják."

Ez király szöveg ! A tuti marhái !
A még királyabbak pedig a támla mögött csatolják be !

Én csattantam már nagyot fiúk, midig legyetek bekötve ! (én be voltam azért írok még)
A sarki boltig is becsatolni ! Az öv véd nem a légzsák !

GiXXXer 2008.06.04. 22:43:30

Én is sokat köszönhetek az övnek...egy karcolással szálltam ki egy totálkáros autóból. Pedig se légzsák, se sokcsilagos törésteszt nem védett (96-os évj. Swift).
És valóban, 10-ből 5 ember köti be magát, jó esetben!

Rocko- 2008.06.04. 23:07:07

Mercurius 2008.06.04. 15:04:12
semmi baj ezzel a rutinnal. én is, öv be, villany fel, aztán amikor 100 méter után kiszálltam a kocsiból, akkor röhögtem magamon. de ez van, inkább röhögjek magamon, mint más azon, h tolószékben ülök egy kihagyott rutin miatt. hasznos dolog az öv hidd el, legalábbis addig én mindig bekötöm magam, amig nem látom a jövőt. :)

Atom · http://atom.blog.hu 2008.06.12. 10:50:20

Kocsival még nem csattantam, de motorral már kétszer is. Az első esetben sok métert repülve zuhantam egy árokba, ha sisak nélkül vagyok lehet, hogy most nem kommentelnék. Második esetben csak elcsúsztam, de belefejeltem az aszfaltba, ami egy nyitott sisakkal, vagy sisak nélküli esetben orrtörést és első fogsorhiányt eredményezett volna. Az öv meg alap a kocsiban, szerintem...
Ezeket meg ajánlom: atom.blog.hu/2008/05/14/ne_lepd_at_a_sebbeseghatarokat

Rocko- 2008.06.12. 20:42:04

az a baj, h sokaknak nem alap. amikor gondolnak rá, akkor meg késő.
az angol videók jók, csak 2* körbejárták a netet, azért nem akartam kirakni. ezek viszonylag újak - nekem legalábbis. :)
süti beállítások módosítása