Néhány napja hírt adtam a blogomon arról, hogy megint lesznek Danuvia motorkerkpárok, de nem reménykedtem túlságosan, mert a Pannóniát látva... voltak kétségeim. De ez tovaszállt. Egyértelműen. A magyar sajtó és az internet is szénnéhallgatta a bemutatót, még az újságírók között is akadt olyan,aki tőlem kérdezte meg, hogy ezt én honnan tudom? Ebből arra következtettem, hogy biztos takargatnivalója van a szervezőknek, talán ezért is álltam kicsit pesszimistán a dologhoz. Tudjuk, hogy a Pannónia ezt sokszor eljátszotta, aztán a látogatók kaptak makettet, meg látványtervet, és ehhez hasonló aspróságokat. De a Danuvia más. Ők motorokat vittek bemutatni. Motorozható, tapogatható, beindítható vasakat. Tudjátok mekkora szó ez manapság? Egyszerűen hihetetlen. Mikor ma reggel álmosan felnyitottam a Danuvia fórumot, ott fogadott néhány kép a motorokról. Hát,uraim, ez valami eszméletlen. Ez magyar? A miénk? Tényleg megcsinálták? Ilyen és ehhez hasonló kérdéseket tesz fel magában az a motorbuzi, aki látja a képeket.
Pofátlanul el KELL lopjam Orca75 Danuvia-guru fényképeit a bemutatóról. Egyszerűen muszáj látnotok! Talán nem fogja bánni, elvégre én nem írok rosszat, azt majd megteszi az, akinek sosem fog összejönni a motorgyártás.
Nézzétek a képeket és örüljetek az új Danuvia motoroknak:
SupeRetro:
A képek kattintásra nagyobbak lesznek!
Érdemes megfigyelni a jobb alsó sarokban fényképező szaksajtót:)
A képek készítője, Orca75(jobbra) és a gyártó.
Régi Danuviás az új Danuvián
510 köbcenti, Öhlins futómű, és olyan forma, hogy Erik Buell sikítva dobja el a felszerelést, ha meglátja.
Danuvia SuperNova:
Azt hiszem erre szokták azt mondani, hogy Instant Get! Nektek mi a véleményetek?
Beszóltak