Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Trabi Customizer

2008.06.29. 08:00 | prokee | 8 komment

Címkék: game autó trabant trabi customizer

Darti találta, én meg jól eljátszottam vele, és gondoltam, megosztom veletek.

Trabi Customizer

 

A sajátomat gyorsan összeraktam.

Jaaaaa, és van benne mackós felni, instant get, ugye :)




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr35542224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baracklekvar 2008.06.29. 09:00:27

mért volt meg az a sanda gyanúm ,hogy dartinak ehhez köze van?:D

mániákusok!:P

(darti meg úgyis tudja ki vagyok:))

Tündér 2008.06.29. 09:42:42

ÚrIsten, Prokee titokban iszik....vagy lehet, hogy még én nem tudok valamiről? (néha hazaállít egy újabb Trabanttal) Rózsaszínt ne! Lécci....

Tommi 2008.06.29. 12:06:34

Én már 6félét összeraktam...

Ha elég gyors lenne itt a csajoméknál a net meg lenne gimp-em, akkor össze tudnám picinyíteni a képeket és feltenném... De nem tudom...

Vargnatt 2008.06.29. 12:11:05

Á, köszönet, már fel lett dobva a napom! Állati jól el lehet szórakozni ezzel az oldallal Az enyém balisárga (köznevén libazöld) lett, kicsit süllyesztett hátsójú Universal, színtelen index-szel és hátsó lámpával stb. (A valóságban gyári állapotú okkersárga 601 Limo-val járok, mindjárt megcsinálom Őt is!)

Yogi 2008.06.29. 12:59:16

"mackós felni, instant get, ugye"
Egyértelmű.
Tessék egy másik, ha valaki nem ismerné:
beszoftad.uw.hu/junoszty.swf

apamacko 2008.06.29. 20:34:00

Prokee-é természetesen vonóhorgos ::-)
(de azt nem látom jobbkormányos e ?)

A macis felni meg kéne !
(már csak a nevem miatt is, és persze ha lenne egy SAAB 9-5 Aero-m felraknám arra)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2008.06.29. 22:35:01

Vadállat!!! Zseniális, odáig vagyok érte! Melónak meg lőttek!
süti beállítások módosítása