Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Én vagyok a legjobb sofőr!

2008.07.18. 08:00 | Rocko- | 3 komment

Címkék: közlekedés legjobb sofőr

Én vagyok a legjobb sofőr!

ideges vagy?

Persze ez nem igaz, de sokan így vágnak neki bármilyen útnak. Ő mindent jobban tud, mindenki viselkedjen az ő kénye-kedve szerint. Mintha más nem létezne, a helyzetváltoztatás nem közlekedés, hanem egyénlekedés lenne. Csak én vagyok az úton, senki más, de ha mégis, akkor ők dögöljenek meg, vagy minimum takarodjanak előlem. Természetesen az otthon melegében jól megszokott sztereotípiáinkat is visszük magunkkal a kocsiba. Olyannyira, hogy bárkire rátudunk húzni egy skatulyát. Mindegy mi az, csak partner helyett kereshessük az ellenséget. Egyremegy, hogy ki az, legyen nő, biciklis, Suzukis, kis autós, kopasz, teherautós, gyalogos, +10 milla érték feletti autós, németautós, a szabályt betartó, öreg vagy tanulóvezető: egy a lényeg, lehessen utálni. A szomszédos blogon is rendre előkap bárki bármit egy jó anyázésért. Csak egyet felejtenek el: ők is kerülhetnek hasonló szituációba. És ha kellően kemény ellenféllel veszik fel a harcot, akkor máris ők húzhatják a rövidebbet. Jobb esetben egy beszólás a jutalmuk, rosszabban egy baleset. Megéri ez?

A blog.hu tartományban tartja a mondás: "sikeres ember nem lehet, aki ...", és máris elkönyvelte. De kérdem én: minek? Nem egy közösségben vagyunk? Nem egy ország lakói vagyunk? Miért jó az, ha a másik alá teszünk? Megmondom: nem jó. A sikeres ember az, aki minden helyzetben tud szabályosan és kultúráltan közlekedni, valamint a többieket az utakon partnernek tekinti. Adott helyzetben úgy se tehet más az ember, mint higgadtan lekezeli a helyzetet. Tehát én csak egyet kérek: az agressziót hagyjuk otthon, kezeljük a megfelelő helyen, ne vigyük ki az utakra!




· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr62493219

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.07.18. 11:51:34

Én vagyok a legjobb sofőr!"Ő mindent jobban tud, mindenki viselkedjen az ő kénye-kedve szerint. Mintha más nem létezne, a helyzetváltoztatás nem [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

martong 2008.07.18. 08:54:34

a megoldás: Chill-Out, Ambient, Lounge muzsika a lejátszóba, szolid 22 es hangerő, ablak fel, légkondi be, nyugiban pihenni, élvezni a dallamokat, néha pöccinteni egyet a kuplungon h előre jussunk, (dugó), 5ösben 110-re tempomat és hátradől, néha egykét amokfutót elengedni, mosolyogni rajtuk egy jót (főút)

nyugalom, a hosszú élet ritka
már 2 éve nem idegesített fel a forgalom, vagy autóstársam, néha meglepődök mire képesek, de az ő dolguk, mocival kicsit több a gond de az sem kirívó
próbál bosszantani elget a főnököm, nem kell, hogy idegroncs legyek az úton is.

mottóm: "pont lesz*rom" ;)

GiXXXer 2008.07.18. 09:50:20

"Mintha más nem létezne, a helyzetváltoztatás nem közlekedés, hanem egyénlekedés lenne."

A helyzetváltoztatás az, ha a tömegközéppontod, azaz a pontszerűnek képzelt tömeged nem mozdul, viszont maga a kiterjedt test mozgást végez. Tehát megfordulsz egy helyben...pl.
Helyváltoztatás az, ha mész valahová.

Nekem a megoldás az agresszó elkerülésére az, hogy leszarom, flegma leszek és kész. De ha már tizedjére baszkódnak velem, persze, hogy felmegy a vérnyomásom.

Rocko- 2008.07.18. 10:43:33

bocsi GiXXXer, de remélem nem haragszol meg, ha pont a Te véleményedet nem veszem figyelembe ebben a témában. :)

martong 2008.07.18. 08:54:34
"nyugalom, a hosszú élet ritka"
de én is még csak gyakorlom.
igen. valahogy úgy. :)
süti beállítások módosítása