Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Ne hívjál! Szívjál!

2008.08.22. 08:00 | Lowtyo | 47 komment

Címkék: autó cigi tilos bagó fakk

 

Akárhogy is szépítjük, tény, hogy rendőreink egyik kedvenc szórakozása lett a vezetés közben mobilozókra történő vadászat.

 
(na jó, ez pont nem egy plázacica,de nyomkodásra picit megnő)
Valljuk be őszintén, nincs is annál idegesítőbb, mikor egy plázabringa próbálja hatalmas műkörmeivel kikeresni a telefonkönyvből a szolárium számát, apától kapott SUV-ja (vagy eszjúvíje) volánja mögött, miközben ügyet sem vetve a forgalom többi résztvevőjére kacsázik vagy éppen 20-al vánszorogva képez forgalmi akadályt. Ilyenkor mindig arra gondolok, hogy ha jutott 10-20 milla egy ekkora szekérre miért sajnálja azt az egy-két Deák-igazolványt egy kihangosítóra. Persze legyünk objektívek, ilyen macákat igen ritkán látni, fennakadni rendőri igazoltatásnál.
Jó dolog a kihangosító és valóban nem árt, ha vezetés közben szabad mindkét kezünk. Akinek telik telefonra annak az a pár ezres sem jelent gondot, hogy legalább egy headsetet vegyen. Szóval még ésszerűnek is tűnhet a dolog, csupán egy dolog van, ami igencsak zavar.
Jelenlegi tudásom szerint (és javítson ki valaki, ha rosszul tudom) vezetés közben nem tilos a dohányzás. Ezek szerint vezetés közben előbogarászhatjuk a cigarettás dobozt, kivehetünk belőle egy szál cigit, hogy aztán az öngyújtóval, szivargyújtóval meggyújthassuk és kb. 3-4 percig egyik kezünket lefoglalhassa a bűzölgő rúd. Persze közben illik bele-bele szívni, hamut eltávolítani és végül kezdeni valamit a csikkel. Akárhogy is nézem, nem hiszem, hogy kevésbé foglalja le a kezünket egy szál cigaretta elszívása, mint egy pár perces beszélgetés. Mégis, az egyiket szabad, a másikért keményen büntetnek.
 
 
 
Még egyszer elmondanám, nagyon jó dolognak tartom a kihangosítót, nekem is van, használom is. Viszont aránytalanul szigorúnak tartom a büntetés nagyságát, amit vezetés közbeni mobilozásért kaphatunk, annak tudatában, hogy dohányozni viszont szabad.
Ismerve kicsiny országunk bölcs vezetőit, egy ilyen irányú kérdésfeltevésre válaszul betiltanák a dohányzást is vezetés közben, mert akkor lehetne csak igazán kaszálni. De nincsenek illúzióim. Remek kis oldalunkat kizárt, hogy bármely politikus olvasná, úgyhogy nyugodtan lehet írni a véleményeket, cigizés-mobilozás ügyben.
Más is furcsának találja ezt?
 
Hmm....barátom, én a dohányosok táborába tartozom és bevallom neked, néha már telt a tököm a hajtóvadászattal, ami a dohányosok ellen folyik. Az biztos, hogy egy cigaretta elszívása nem vonja el annyira a figyelmed a vezetéstől, mint a mobilteltfon-nyomkodás, vagy maga a handsfree nélküli telefonálás. Dohányosnál a cigarettázás teljesen automatikus, ösztönszerű mozdulatsor, sok gondolkodást nem kíván.
Amúgy meg, felőlem aztán tilthatják be agyba-főbe, a SAJÁT autómban akkor gyújtok rá, amikor csak jónak látom. A minap is megállított a járőr, simán dohányoztam, nem szólt érte semmit. De simán perre mennék bárkivel, aki be akarná tiltani.
Dohányosok, unite! omm

 




A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr26626428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kajo 2008.08.22. 08:43:45

ha pedig a megérdemelt cigi közben megcsörren a telefon autópályatempónál közúton...:D:D:D

csiky944 2008.08.22. 09:05:49

ez az,tiltsák be a cigit a kocsiba,óóójjje :)

Rocko- 2008.08.22. 09:28:21

www.5perc.hu/kulfold/5607.html
neki nem sikerült, veszélyes dolog ez az SMS!
egyébként a telefonozással próbálják ellenpontozni a be nem kötött övet, így hamarabb hívhatja a mentôt.
eredeti témára térve: igen, nincsen tilva, pontosabban azt kéne bevezetni ebben a nagy Új Rend mizériában, hogy tilos az autóban bármi jellegû olyan dolgot használni, ami zavar a vezetésben. cigi, mobil, kaja, anyós. engem kocsiban csak egyetlen dolgoggal tudnak felidegesíteni: ha belepofáznak a vezetésembe. többen is mondták, h ha a közvetlen rokonságom velem utazik, egyszerûen borzalom, amit mûvelnek, egyébként meg mindenre tudok figyelni, nem zavar.
említetettem a kaját: hát láttam olyat, h kajafutár, egy hajtûkanyar elôtt, városban evette kocsiban. igen ám, de vezetés közben, villával. alig hittem el, amit látok.
szóval igen, Lowtyo, támogatom: TÍCSÁK BÉ.

omm: megértem az állapsontod, DE: a vezetés is, motorikus, ösztönszerû mozsgások sorozata, ergo másra is lehet figyelni. vagy mégsem? :)
tény, a mobil jobban leköti a figyelmet, viszont kihangosítva szabad a kéz. és a használatban lévô mobil se égeti ki az emebr nadrágját, ha leesik. :D
ui: nincs gusztustualanabb, mint amikor kihamuznak az ablakon v kidobja a csikket.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.08.22. 09:30:38

Lowtyó, és az 1978-as Magyar Könyvklub-os KRESZ könyvben megjelent:

Mi a teendő, ha egy darázs repül be az utastérbe?

-című rövid cikk hol van?:)))

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.08.22. 09:34:22

>említetettem a kaját: hát láttam olyat, h kajafutár, egy hajtûkanyar elôtt, városban evette kocsiban. igen ám, de vezetés közben, villával. alig hittem el, amit látok.

Én is megettem Péntek este a suliból hazafele a joghurtot vezetés közben. Kanállal. Igaz, akkoriban csak arra kellett figyelni, hogy az árokba ne hajtson bele az ember, meg, hogy vad ne lépjen ki elé. Kilométereket lehetett megtenni egyenes úton anélkül, hogy bárki feltűnt volna szemből.

L-Zo 2008.08.22. 09:35:21

Dohányzom, de autóban soha. Büdös lesz, és a hamu is szétszáll. Általában nem gond kibírni azt a max. egy-két órát, amíg vezetek. Ha meg nem, félreállok, legalább nyújtózom is egyet.

Viszont kihangosítóm nincs. :-)))

Bandi 2008.08.22. 09:52:13

Egy cimboram rendszeresen cigarettat sodort (rendeset) vezetes kozben, oke, varoson kivul, hosszabb utakon.. egy ido utan mar rendesen tokelyre fejlesztette a mozdulatsort

XJS · http://www.ae86.hu 2008.08.22. 10:08:34

Szerintem meg torvenyileg kene kotelezove tenni a legkondit a mar forgalmoba helyezett autoknal is, mert a kanikulaban a meleg elvonja a sofor figyelmet a kozlekedesrol.

(Hozzateszem, csak fulessel telefonalok autoban, ellenben lancdohanyos vagyok.)

ommm 2008.08.22. 10:33:43

Rocko:
ugyan, banyek. 15 éves korom óta dohányzom kisebbnagyobb szünetekkel. abszolút semmi problémát nem okoz a cigaretta az autóban.
ennyi év után.
aki nem tud bagózni, az ne bagózzon. és igen, kihamuzok az ablakon, sőt, menet közben is dohányzom, ha úgy hozza kedvem.
és nem, nem érzel bagószagot az autóban, csak a helyes technikát kell kifejleszteni.

Lowtyo 2008.08.22. 10:52:40

Nem azt mondom, hogy tiltsák be a vezetés közbeni dohányzást, csupán nem értem, miért más az, mint a telefon. Nekem, munkám miatt a telefonon végzett műveletek tűnnek rutinnak, azzal vagyok úgy, mint omm barátom a cigivel

feketenap 2008.08.22. 10:56:58

Ugyan! Csak a dohányos nem érzi, ha bagószagú (az autója).
Én is szívok, de kocsiban sosem gyújtanék rá. Inkább megállok, ha olyan hosszú az út. És egyszer-kétszer már gyújtottam cigit kipufogó csonkon, tűzcsihóló híjján. Van abban valami jó, hogy tök idegen helyen két lábbal bóklászol egy-két percig, amíg ég. Rövidebb utakon meg ki lehet bírni nélküle.
száksz vunderbaum

Rocko- 2008.08.22. 11:06:27

scheerti · scheerti.blog.hu 2008.08.22. 09:34:22
azért más egy kihalt, egyenes úton megenni egy pohár joghurtot és más városban, kanyarban egytálételt enni. :)

L-Zo 2008.08.22. 11:06:30

Ez valóban így van. Hiába hamuzok ki, valamennyi visszajön néha, és szaga is lesz az utastérnek, bárhogyan szellőztet az ember közben.
Kötelező klíma...? Annak mi lenne az értelme? Sokl reumás, tüdőbajos autós lenne, nem szólva a felesleges üzemanyag pazarlásról. Generácók nőttek fel klíma, nanoszférás fogkrém, meg aloevera nélkül. Ablak le, és minden ok. Kivéve autópályán. Oda tényleg jó a klíma.

Lowtyo 2008.08.22. 11:15:25

L-Zo: Aloe Vera nélkül nem lehet élni! Ha érdekel írjál, majd jól beszervezlek, hozol pár barátot, akik alattad fognak dolgozni, és egy rakás dohányt keresünk majd. :)

L-Zo 2008.08.22. 11:22:21

Igen, már én is kezdem érezni a hiányát. Lehet, hogy az autóm belterét is át kell rendeznem a fengsui szerint.

0xFFFF 2008.08.22. 11:58:06

A mobilozással az a baj, hogy nem a kezed lekötése okozza a gondot, hanem az agyad lekötése. Nem a körülötted zajló veszélyes üzemre figyelsz, hanem anya okosságaira a bontott csirkéről. A cigaretta ezzel szemben pozitívan stimulálja a dohányos agyát, jobban koncentrál. A kihangosító tehát semmit nem ér - nem brit tudósok állapították meg - mert a figyelmedet az eszköz által közvetített tartalom zavarja, nem az eszköz maga vagy annak használata.

nyi 2008.08.22. 12:07:09

azösszesparaszt
dögöljön meg, aki kidobja a csikket a kocsiból!

otthon is eldobja a nappaliban ülve, ha végigéget a cigi?

teabore 2008.08.22. 12:07:12

Szendvicsevés városban automata váltós autóval még elmegy? (értelmi képességeimnek megfelelően csak 2 pedál)

0xFFFF 2008.08.22. 12:07:46

"(értelmi képességeimnek megfelelően csak 2 pedál) "

DDDD

dsf 2008.08.22. 12:12:45

hát ez hülye!

Bondon 2008.08.22. 12:12:46

igazából engem zavar a többi autós az utakon...
nélkülük sokkal veszélytelenebb autózni. tiltsanak be minden.

u.i. és anyós az anyósülésen? azt szabad, pedig az felér egy totális vaksággal+idegroham :)

Rocko- 2008.08.22. 12:13:56

ommm 2008.08.22. 10:33:43
persze, minden kifejlôdhet rutinná, sôt, akár több dolog is megy egyszerre ugye, csak az emebrnek bizonyos fizikai korlátai vannak, mint kettônél nem nagyon van több keze. :)
de a kihamuzást télleg nem szeressem. nekem az olyan, mint ha a pofámba fújnák a füstöt.

teabore 2008.08.22. 12:07:12
igen, hikomatos Trabi meg három fogásig ér.

Scientist · http://deadindian.extra.hu 2008.08.22. 12:14:51

marhaság. inkább a gyorshajtókra figyelnének

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.08.22. 12:21:08

régen cigiztem a kocsiban. mióta van egy nekem új kocsim azóta nem. senkinek sem. nem akarok cigiszagú kárpitot. mondjuk otthon is az erkélyre száműzöm magam.

mindig előfordul hosszú úton hogy meg kell állni pisilni, kávézni, vagy nyújtózni, akkor dekkelek.

de szerintem hozzá sem mérhető a telefonáláshoz! nem egy kategória.

Páenaurópai Harci Kos 2008.08.22. 12:22:08

szerintem nagyon helyes hogy odafigyelnek a vezetés közben mobilozókra, és igenis büntessék meg az összeset.
(csökenni fog a balesetek száma)

szivacs 2008.08.22. 12:31:23

énis akartam írni a kajálást, de már mindegy. én apámat nem értettem sose. amíg egy szakadt trabantunk volt képes volt rágyujtani akkor is ha csak pár kilométert mentünk. ehhez az autohoz meg azért kézerő is kell hogy vezessed. aztán hálistennek vett egy középkategoriás uj autót, amit úgy véd mintha ő szülte volna. azóta nem gyújt rá kocsiban:)

lucius domicius 2008.08.22. 12:39:58

a mobil sokkal veszélyesebb a ciginél,mert elsősorban nem a kezeket vonja el,hanem a figyelmet és az öl csak igazán...amúgy még mindig rengetegen telefonálnak vezetés közben,tehát gyengén van büntetve...

2008.08.22. 12:40:51

ütközzön a dohányos a mobilossal (akik közül legalább ugyanannyi a férfi, mint nő)

M. 2008.08.22. 12:43:12

0xFFFF: ha a mobilozással az agy lekötése a probléma, akkor ilyen alapon be lehetne tiltani az autórádiót is...

Egyébként igen, szigorúan tiltani kéne a vezetés közbeni dohányzást. A cigi mellé kávé is kell, és az már két kéz... :-)

bounty123 2008.08.22. 12:43:38

0xFFFF: de akkor miért nem tilos pl. beszélgetni az útitársakkal? Ha leköti az agyat, akkor márpedig legyen betiltva az anyósülés, és legyen hangszigetelten leválasztva a hátsó üléssor. Sőt az autórádió, hírek hallgatása is lehet ugyanennyire agy-lekötő hatású, pl. mostanság a részvényárfolyamok hallgatása kifejezetten ártalmas lehet az egészségre vezetés közben :) Szóval nem igazán látok elfogadható érvet a telefon ellen, ilyen alapon csomó minden mást is tiltani kéne.

Lally 2008.08.22. 12:52:25

Ja, és ne lehessen sem enni, sem inni vezetés közben :))))
Sőt , a zasszony combjának megfogását is betiltanám XDDD

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.08.22. 12:54:41

Te most az anti-dohány-lobbi fizetett embere vagy? ;)
Az gyűlöletes, ha a csikket kiszórják az ablakon, egyszerűen paraszt és kész. Ha a csikket kidobja, akkor a szendvics csomagolását is, meg a pet palackot, zsebkendőt, bármit. Ilyen az ember.
De a dohányzás - ha már rutinos vezető vagy - cseppet sem vonja el a figyelmet, sőt! fáradtan pont hogy felspanol, hiszen megemeli a pulzus számot, segít koncentrálni.
Inkább az autókat tiltsák be, mert nem lehet élni már a belvárosban a szmog miatt!

Shag_Beckur 2008.08.22. 12:57:44

bounty123 2008.08.22. 12:43:38

"Ha leköti az agyat, akkor márpedig legyen betiltva az anyósülés, és legyen hangszigetelten leválasztva a hátsó üléssor. Sőt az autórádió, hírek hallgatása is lehet ugyanennyire agy-lekötő hatású"

A telefon azért veszélyesebb az utasokkal való kommunikációban, mert a partner nem lát. Nem látja, hogy épp másra figyelsz, nem látja, hogy gázos szitu kezd lenni. Az utas ilyenkor elhallgat, mert látja, hogy koncentrálnod kell, a telefon nem.

A rádió meg csak egy irányú kommunikációt tesz lehetővé, tehát nincs meg a kényszer a válaszolásra, ezáltal nem is kell annyira odafigyelni. Lemaradsz 2 mondatról, de csak annyi a következménye, hogy egy óra múlva tudod meg a kedvenc sporteseményed végét. Míg telefonnál rögtön fel kell dolgozni a kapott információkat és arra reagálni kell.

Én hagyom kicsörögni a telefont, aztán legközelebbi helyen ahol meg tudok állni visszahívom az illetőt. Nem azon a 2 percen fog múlni az, hogy odaérek-e.

ommm 2008.08.22. 13:04:59

Nyugszi van.
Ha ki nem is dobjuk, szépen összegyűjtjük és majd kukában landol.
Ennyi.
Az autómat pedig ÉN használom, nem az autó engem. Hadd gyújthassak már rá benne. Na nehogymá, nem tízmilliós fullbőr luxverda.

Pcmg 2008.08.22. 13:07:02

Lehet rosszul tudom, de nem tiltották be teljesen a menet közben a telefonálást? Hedszettel, meg kihongosítóval együtt?
Amugy én is dohányzok és ha vezetés közben rám jön, akkor inkább megállok egy parkolóban arra az 5 percre. Nekem is jól esik nyújtózni egyet, a kocsit sem füstölöm össze és szabad mindkét kezem vezetés közben.

Dr Kangörény 2008.08.22. 13:09:06

Én dohányzom a kocsimban, és leszarom, ha valaki megérzi. Ami igazán veszélyes az az autós gyorsbüfé. Nekem ömlött már forró kávé a lábam közé vezetés közben, na az veszélyes volt. A telefonnal meg csak az volt a gond, hogy új dolog volt, amikor betiltották, de nem a veszélyessége miatt, hanem azért, mert túl sok embert irritáltak a telefonáló emberek.

Egyébként régebben pipáztam és sodortam is vezetés közben, de már nem teszem.

bounty123 2008.08.22. 13:10:24

Nekem rémlik egy kutatás, amiben a kocsiban ülőkkel való beszélgetés telefonáláshoz egészen hasonló figyelemelterelő hatását mutatták ki.

Shag_beckur: Ezek az érvek engem nem győznek meg. Telefonálás közben ugyanúgy megteheted, hogy ha a szituáció megköveteli, nem figyelsz oda a másik félre - én pl. nagyobb forgalomban, kanyargós szakaszon kíméletlenül elbúcsúzom a partnertől, majd visszahívom.

Ráadásul a kocsiban folytatott beszélgetésnél ott a kényszer, hogy a partner arckifejezését, fizikai reakcióit lássad és emiatt feléje fordulj, levedd a szemed az útról. Még akár veszélyesebb is lehet, mint a telefonálás.

Lowtyo 2008.08.22. 13:18:02

Cigiző: el tudnád intézni, hogy fizessenek nekem érte? :)
Biztos tisztábban látja az az ember aki dohányzott már autóban és mobilozott is, hogy melyik vonja el jobban a figyelmet a vezetéstől. Nekem nincs összehasonlítási alapom, csupán látom, hogy mindkét dolog elfoglalja pár percre az ember kezét.

Shag_Beckur 2008.08.22. 13:21:29

bounty123 2008.08.22. 13:10:24

"Shag_beckur: Ezek az érvek engem nem győznek meg. Telefonálás közben ugyanúgy megteheted, hogy ha a szituáció megköveteli, nem figyelsz oda a másik félre"

Persze, megteheted. De ne mindíg magadból indulj ki. Volt olyan, hogy telefonáltál vezetés közben és miután letetted nem emlékeztél arra, hogy hogy keveredtél ide? Ez annak köszönhető, hogy a telefonra figyelsz, ahelyett, hogy az utat figyelnéd, elemeznéd a szituációt.

A vezetés nem relax-masszázs, folyamatosan koncentrálni, gondolkodni kell, nem elég passzív résztvevőjének lenni és csak reagálni a dolgokra. Meg kell próbálni kitalálni a következő 2-5 másodperc történéseit és ebben akadályoz meg a telefon. Telefonálás közben csak irányítod az autót, de nem vezetsz.

"Ráadásul a kocsiban folytatott beszélgetésnél ott a kényszer, hogy a partner arckifejezését, fizikai reakcióit lássad és emiatt feléje fordulj, levedd a szemed az útról. Még akár veszélyesebb is lehet, mint a telefonálás."

Teljesen jogos. Ebben is különböznek az emberek. Ezért szoktam inkább a zenét felhangosítani, de ha dumálni kell, akkor is az utat figyelem, sőt mivel az utas is látja, hogy mire figyelek, ő se erőlteti a beszélgetést, ha olyan a szitu.

De ezt is embere válogatja.

JMC 2008.08.22. 13:30:53

Én használtam kihangosítóval is headsettel is telefont vezetés közben (párszor régebben azok nélkül is). Egy idő után ismerőseim leszoktak arról, hogy vezetés közben hívjanak, mert soha nem emlékeztem arra mit beszéltem velük :) (ha meghallják az autó zúgását elbúcsúznak és később visszahívnak).

Dohányozni pedig csak akkor szoktam, ha dugóban ülök. A csúsztatottkuplung-egyes, picikettes, fék - kombó közben nyugodtan lehet bagózni nyitott ablaknál, nagyon nem vonja el a figyelmem, nomeg nem b@szom fel az agyam annyira, hogy már megint nem haladok.

Rocko- 2008.08.22. 13:47:54

Lally 2008.08.22. 12:52:25
ehehe, múltkor láttam, nyári dugóban 7-es út araszol, erre nô kikötve, kéjes vigyorral a sofôr csávó felé fordul. hát persze, h kukimasszír fennforgása állt elô.

0xFFFF 2008.08.22. 14:14:58

"M. 2008.08.22. 12:43:12
0xFFFF: ha a mobilozással az agy lekötése a probléma, akkor ilyen alapon be lehetne tiltani az autórádiót is...

Egyébként igen, szigorúan tiltani kéne a vezetés közbeni dohányzást. A cigi mellé kávé is kell, és az már két kéz... :-) "

Nevetni fogsz, amikor kutatták, hogy a mobil használata káros-e, és amikor rájöttek, hogy nem a mobil kezelése a baj, akkor elmentek az autórádió irányába is és az ugyanannyira el tudja vonni a figyelmet....de még egy szószátyár utas is !:) Tanulság ? Egyedül, kikapcsolt telefonnal és rádióval kell vezetni.

Rocko- 2008.08.22. 15:15:47

tehát, akkor az alábbiakat kell kikapcsolni/elhagyni, mert zavarják a figyelmet: cigi, telefon, autórádió, utas, szendvics, poharas joghurt, innivaló, ablaktörlô, motorosok, többi autós. :)

bad trip 2008.08.22. 17:32:53

Nekem az összes haverom telefonál vezetés közben, és már engem idegesít, főleg, hogy nem tudnak váltani normálisan, általában csak bal kézzel, és ilyenkor, főleg a kockaköves utakon nulla kézzel, kicsit izgi.
A cigit viszont lehet szájban tartani, ha kell a két kéz. Más kérdés, hogy a füst irritálja a szemet. De a tükrön fityegő wunderbaum/cédé/feszület is irritálja, a periférikus látómezőben mozgó tárgyra oda-oda akarunk nézni, fáraszt.
A figyelmet gyakorlatilag minden szar elvonja a rádiótól a telefonig, és általában ez nem is gáz, csak akkor, ha mondjuk kiugrik elénk egy szarvas

Tommi · http://tommi.blog.hu 2008.08.22. 21:49:14

A vezetés közbeni cigizéssel szerintem semmi probléma... Én édesanyám és a vőlegénye példájából kiindulva azt mondom, hogy csak addig kell egy kéz, amíg a szádba rakod, meggyújtod és néha beleslukkolsz... Meg amikor elnyomod...

Édesapám mondta egyszer: "Amikor kezdő vezető voltam, mindig ámulattal figyeltem a rutinosabbakat, hogy mi mindent tudnak vezetés közben csinálni. Rádiót állítgatnak, fűtést kezelnek, dohányoznak, üdítőznek, szendvicseznek... Ma pedig már számomra is rutin mindez..."

GiXXXer 2008.08.23. 04:45:13

Nekem sokszor csak a kocsiban van időm rágyújtani, és telefonálni is szoktam, headset-tel vagy anélkül. A csikket kidobom, hiszen 20.000 Ft lenne a dohányzó csomag, eltaposni a szőnyegen meg nem fogom. Viszont más szemetet SOHA! A figyelmemet nem vonja el a cigi, szinte sohasem a kocsiban gyújtok rá, már a kocsihoz menet. Az ajtót csak teljesen leengedett ablaknál csukom be, és a cigi után még szellőztetek.

Körömcsiga 2008.08.27. 18:31:23

"www.5perc.hu/kulfold/5607.html"

Persze, elküldte szépen és csak utána esett le az útról ugye? Izgatás. Ha nem félbeszakadt volna az sms akkor lenne bizonyíték. Így csak az a bizonyíték, hogy tuti nem sms-ezett, hiszen már elküldte...
süti beállítások módosítása