Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Így rendben lesz főnök?

2008.09.02. 08:38 | Rocko- | 13 komment

Címkék: közlekedés rendőrség rendőr police kresz rendorok

Nem kenyerem a a rendőrök fikázása, a számonkérésük annál inkább. Talán egyedül vagyok vele, de még mindig hiszem, hogy értünk vannak, valóban Szolgálnak és védenek. viszont ami ma történt velem, az kicsit felháborított. Történt az alábbi eset a Szabadkikötői úton, ma 2008. augusztus 31-én, délután egy óra magasságában. A helyet nem ismerőknek: ez egy 2* sávos út, 70-es korláttal, ami a belváros felől, a Szabadkikötőnél 50-re csökken, mivel 2 darab jelző lámpa nélküli gyalogátkelőhely található. Ezeken átjutni, szinte lehetetlen küldetés, köszönhetően az erős forgalomnak, valamint a Szabadkikötő teherforgalmának.

Szóval én jöttem Csepel felé, amikor a 2 sávosra duzzadt, 80-nal haladó forgalomban. Erre úgy döntött egy kedves autós, hogy neki ez lassú, nyitott egy haramadik sávot a forgalommal szemben, és megelőzött 2 autót, majd visszasorolt am egfelelő oldalra, mindezt nem messze a jelzett zebrától. Ekkor szinte az alábbi kép tárult elém:

traffipax

A képet innen loptuk.

Ahol a szokásos helyükön, de már rég nem látott rend őrei traffipaxoztak. Vasárnap délben, amikor szinte lehetetlen, hogy bárki is átmenjen azon a zebrán. természetesen a fenti esetet nem látták.

Kérdem én, rendben van ez így? Hogy a traffipaxozást figyeli két rendőr, de azt a részét az adott úszakasznak, ahol tudható, hogy a legtöbb szabálysértés, vagy baleset történik, arra rá se néznek? Itt nem kifejezetten erre a konkrét esetre gondolok, hanem arra, hogy nem éppen a lehető legjobban történik az erőforrások kihasználása, hogy amikor kéne a problémás helyekre rendőr, akkor nincs, amikor meg nem kéne akkor van.




Szerintünk : : (3/5)
Szerintetek : (4,8/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr82642118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.09.02. 09:43:15

Ha nem is fikázásnak hívod, attól még simán leszólod őket - és igazad van. Sokszor úgy dolgoznak, hogy csak a kijelölt feladatot végzik el, mást meg sem látnak, mert lehet, hogy dolgozniuk kellene....

Vajon miért javul egyre inkább a statisztikájuk? Mert lebeszélik az embereket, vagy - mint itt - félrenéznek.

sfdrake 2008.09.02. 10:08:49

"hogy amikor kéne a problémás helyekre rendőr, akkor nincs, amikor meg nem kéne akkor van." ezzel annyiban nem értek egyet, hogy amikor kint vannak akkor azért nincs probléma ha meg nincsenek kint akkor azért van, több rendőr kellene az utakra és rendesen kéne dolgozniuk nem lenne gond, de sokan meg akkor arra hisztiznek hoyg mert minek vannak ott, és persze sokan mondják akkor vannak kint a rendőrök ha nincs is semmi gáz, de arra nem gondolnak hoyg azért nincs balhé meg szabálytalankodás mert kint vannak és emiatt mindenki vissza vesz, az hoyg jelen vannak elrettent sokakat, igy nem akkor vannak kint ha nincs balhé hanem szerintem akkor nincs balhé ha kint vannak

El Mariachi 2008.09.02. 10:09:34

Hasonlót már láttam én is: Győrben a Pápai út és 83-as kereszteződésénél (elég balesetveszélyes hely) fekete lámpák, őrült forgalom. Innen kb. 100 m-re a rend őrei nyugodtan traffipaxoznak, ahelyett, hogy irányítanák a forgalmat.

Atis 2008.09.02. 10:14:19

kurvára értelmetlenül van "megfogalmazva" (ez a szó azért erős rá) a post

Nyomek 2008.09.02. 10:30:41

Az a baj, hogy rosszul álltok a témához. Nem tudom, hogy Ti mit szólnátok hozzá, ha nem teljesítenétek a munkahelyeteken és fizetésetekért meg sorba állnátok!

A rendőrség célja nem a bűnmegelőzés/bűnüldözés, hanem a büntetés. Minél több bírságot kell beszedni, de a napi normát mindenképpen teljesíteni kell.

Megértettük egymást?

Egyszerű 2008.09.02. 10:34:09

Rendőrt mindenhová, még a rendőr mögé is... Lehet, hogy én vagyok a hülye, de ha egy nyamvadt nyomógombos gyalogátkelőt csinálnának, akkor át lehetne kelni biztonságban a 2x2 sávos úton, és fakabátok sem kellenének. Trafizni ott nincs értelme, a műszaki hibás roncsokon kívül még embert nem láttam ott 70-nel menni, mivel biztonságosan, nyogodtan lehet 90-nel is haladni a Szabadkikötő úton. Ha meg trafiznak, villogunk egymásnak, és akkor büszkék lehetnek rá, hogy lelassították a forgalmat. De minek, ha az egész probléma kezelhető lenne egy kis áram felhasználásával. Lehet, hogy olcsóbb és kevesebb embert zavar, mint 2-3 fakabátot odaállítani. Menjenek inkább, és üldözzék a bűnt, autófeltörés, lopás, lakótelepen száguldozó überfasza motorosgyerek van bőven. Na, oda kell a rendőr. Nem forgalmat koordinálni.

padlógáz 2008.09.02. 11:24:57

Egy ismerősömet lefényképezték a yard-ok, de nem állították meg. Gondolt egy merészet, és az eset után visszafordult, majd megkérdezte udvariasan a rend őreit, hogy gyaníthaja, hogy gyorsan hajtott, és hogy ez mit von maga után.
Na erre csak annyi volt a válasz, hogy mit foglalkozik vele, majd kapja a csekket (és ez a finom változat). Na kérdem én? Nem kell bratyizni, de miért kell bunkónak lenni, amikor még a sebesség túllépés sem volt jelentős? Na és még az ilyenek szolgálnak és védenek? Persze ez nem általánosítás, de sajnos vannak bunkó rendőrök. Sőt. Megnyugtatok mindenkit, hogy lesznek is...

Hózentróger 2008.09.02. 11:35:03

Paraszt az összes, az a baj. Ha normális vagy velük, akkor lenéznek, mert lúzernek tartanak, ha leugatod őket, akkor meg idegesek lesznek. Te nem nyerhetsz soha.

Kovács tizedes 2008.09.02. 11:44:52

Szerintem egyáltalán nem, de viszont néha.
Vagy senki sem?
Szerintem

Rocko- 2008.09.02. 11:46:08

sfdrake 2008.09.02. 10:08:49
"ezzel annyiban nem értek egyet, hogy amikor kint vannak akkor azért nincs probléma ha meg nincsenek kint akkor azért van"
nem azzal van a probléma, h kint van, hanem ahogyan végzi a munkát.

Nyomek 2008.09.02. 10:30:41
"Megértettük egymást?"
nem. :) a törvény betartatás a feladatok, nem a büntetés.

twk004 2008.09.02. 11:50:11

Üdv!

Csepel legszélén lakom, pontosabban már Szigetszentmiklóson, és mindennaposak az itteni "kanyarodósávba bevágok-járdaszigetet megkerülöm-indexelek befelé, mintha a MOL-tól jöttem volna, és csak bejönnék a sorba" típusú szabálysértések. Ha ötször (!!!) láttam rendőrt a 3 év alatt, mióta nap-mint-nap járok arra hazafelé, akkor sokat mondok. Holott 2X lépnek át záróvonalat, szembe mennek a forgalommal (volt, hogy a szabályosan jövőnek kellett sávot váltani egy ilyen isten barma miatt!) vagyis simán 30 ezertől felfelé lehetne a bírságokat mérni. Csak annyi kellene, hogy egy mezei, fényhíd nélküli autóval felállni az amúgy széles járdaszigetre, majd a delikvenshez kiszállni, mert egyből úgyse tud besorolni, mindenképpen meg kell állnia, és ronggyá kaszálhatnák magukat. De neeeem ... egyszerűbb az árnyékban meghúzódni (ott nincs, sülnének a napon) a 3-lábúval, és fotózni ...

tomnemtom 2008.09.02. 15:01:11

áh, legjobb, mikor a kizárólag zártkertekhez és borospincékhez vezető, kerékpárút-részt tartalmazó, 30-as korlátozással rendelkező istenhátamögötti úton a napi 3db gyorshajtót fotózgatják.
nem hittem el, vissza kellett mennem megnézni, hogy tényleg-e.
ahelyett, hogy az onnan 300m-re száguldozókat, jogsi-sisak nélkül motorozókat büntetnék.
bár akkor ugrik az árnyék, nyugalom, mint fentebb mások kifejtették.

megint 2008.09.02. 17:00:21

Engem 120-nál előzött meg egy fekete autó, veszprém felé, besorolósávon kezdte és záróvonalnál fejezte be, és a rendőrök ott álltak az út szélén, nézték, aztán beszélgedtek tovább, úgyhogy lézerdetektort mindenkinek had szívjanak még jobban
süti beállítások módosítása