Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Hülye angolok, angol hülyék

2008.09.04. 08:00 | prokee | 8 komment

Címkék: közlekedés baromállat

Ha az otthon-munkahely-otthon menetrenden kívül valami mást is betervezek, akkor autóba ülés előtt megnézem ezt a két videót.

Néha jó tudni, hogy tőlünk nyugatabbra is van öncélú értelmetlen agresszió az utakon, és tőlünk keletebbre is van tréfás kedvű idióta.

Utcai harcos Nagy-Brittanniából:

Forgalommal szemben az autópályán:




Szerintünk : : (3/5)
Szerintetek : (3,7/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr23645574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

camell · http://indafoto.hu/camell 2008.09.04. 08:13:29

Erről az Olasz munka egyik klasszikusa jut eszembe: "Ne felejtsétek el, hogy a kontinensen a rossz oldalon közlekednek!"

Rocko- 2008.09.04. 09:05:08

:)

én nem értem amúgy. az elsô tök teljesen megszokott itthon (sajnos).
a másik viszont totálisan érthetetlen. európai közlekedés (jobb oldalon hajtanak), és ha jól vettem ki, akkor a másik kocsi is balkormányos volt. akkor meg? hogy nézte el? vagy ô is egy bácsika, aki elnézte a lehajtót, és megfordult az autópályán???

Lowtyo 2008.09.04. 09:32:36

Tegnap egy mandró előttem kanyarodott balra a körforgalomba, majd mikor szembe találta magát egy autóval jól ledudálta, hogy mi a rákot keres ott.
Kicsit furcsáltam a dolgot, bár amióta láttam Győrben a villanyremdőrt a körforgalomban, semmin sem csodálkozom.

grid 2008.09.04. 09:34:52

Lowtyo ezen besírtam xD

Rocko- 2008.09.04. 10:16:06

hát nekem sírás volt a legutolsó, ami eszembejutott, amikor a körforgalomban éjszak Mórról szembejött velem egy marha bmws.

jocking 2008.09.04. 10:34:20

Egy pillanat! Hogyha ez tényleg Anglia, akkor a 2. vidben a tag valójában a jó oldalon megy! :D

prokee · http://blog.prokee.hu 2008.09.04. 10:39:23

Az első angol.
A második valszeg valami szláv nyelven beszél.

cowach 2008.09.04. 11:18:22

A második meg szerb. Érdekes. Ki kéne próbálni. :D
süti beállítások módosítása