Hirdetés

Címkék

Címkefelhő

Hirdetés

Beszóltak

Autófilek még

Öööö, na az van, hogy csináltam egy weboldalt...

2008.12.02. 08:00 | Sanyi. | 1 komment

Címkék: web autó újdonság tuning

Az elmúlt 1 hónapban nem sok posztot írtam. Persze ez nem biztos hogy baj:) Azzal voltam elfoglalva, hogy éjjelente egy weboldalon dolgoztam. Nem egyszerű a történet, nem is fárasztanék senkit ezzel, de itt köszönnék meg minden rosszindulatot aminek végül is azt hiszem pozitív eredménye lett.

Van egy autóm. Ezt gondolom mindenki tudja. Nem tagadom szeretem, és büszke vagyok rá. Azt hiszem végül is ez az autobutizmus - vagy konszolidáltabban filia. Amíg a mai állapotába kerültsok minden történt. Ahogy az öreg potrohos asszonyság fejlődött, én is vele értem. S közben forrottam is, hiszen aki ilyesmibe kezd, komoly hiénakereskedelembe fut bele.

A totalcron megjelent egy cikk a nyáron Égő Ákos tollából, abban minden szívás le van írva. Ami nagyon elszomorított az a szakértelem ritkasága, illetve a "tunerek" hozzánemértése. A gagyi.Aztán szép lassan, összeismerkedtem olyan emberekkel, akik nem sajnálták a tudásukat, és bármikor szívesen segítettek. Én meg bombáztam is őket a leglehetetlenebb időpontokban, a leghülyébb kérdésekkel.

Ekkor jött az ötlet, hogy lehet lenne lassan igény idehaza is egy olyan pontra, ahol azok az emberek is meglelik a társaságukat akik igenis kellő szakértelemmel szeretnének autójukhoz nyúlni.

Az oldalt jelenleg egyedül csinálom, de rengeteg segítőre és támogatóra találtam, így sikerült összehozni egy igazi magazin szerű oldalt. A korrekt és közérthető műszaki tartalom mellett, így folyamatosan tudok tájékoztatni a márkaklubok életéről, a hazai autosport szakágak eseményeiről, és rengeteg érekességet fogunk bemutatni mindenféle márkával kapcsolatban. Természetesen nem maradhat el a válogatott hazai gépek bemutatása sem.

Lett most sok használt kocsi - igen, olyanok amik nagyon zsírosak - a látókörben, úgyhogy ha minden jól megy, be is szállunk egy-két veretős masinába.

Nagyjából ennyi lenne a tartalom. Meg persze lehet majd kocsit feltölteni, és blogolni, és lesz webshop is, mert ha mutatkozik rá igény szeretném majd felfejleszteni az oldalt, ahhoz meg leves kell...

Ami még nagyon faszányos, hogy sikerült megállapodnom a győri Széchenyi István Egyetem Audi Motor Hungária Belső Égésű Motorok Tanszékével, akik - hát hogy is mondjam? - kapisgálnak valamennyit a témában. Nagyon lelkes csapatról van szó, és nagyon izgalmasnak ígérkezik a közös munka.
Az egyetemen kívűl sikerült összehozni egy nagyon komoly szakértői csapatot, akik hasonlóképpen gondolkodnak a hazai viszonyokkal kapcsolatban, és szívesen kínálták fel szaktudásuk a cél érdekében.

Huhh, ez most lehet egy kicsit PR ízű lett, de nézzétek meg, aztán döntse el mindenki maga:)

Ja, igen! www.prostreet.hu

Üdv: Sanyi.

 




Szerintünk : : (3/5)
Szerintetek : (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr19795160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

29 Palms 2008.12.03. 00:31:54

Teccik az RX-7-es írás, nem semmi ennyit dolgozni egy '86-os Mazdával hogy hunyorítva megfelelő szögből egy '92-es Nissan 100NX-re hasonlítson. :) Persze nem komoly ez, azért írom mert irígy vagyok hogy nekem nincs ilyen. Mostanság úgy tűnik egyre kevesebb gyártónak sikerül a műanyag fabetétek, érintőképernyők, csicsás ledsorok és masszázsülések alól előkaparnia valamit, ami közelebb van a vegytiszta autózás öröméhez. De jó látni, hogy vannak túlélők, remélem előkerül még néhány gyöngyszem innen-onnan. A 626-ost látni most övön aluli volt, pont az este ugrott be az én csíklámpásom emléke, és még ma is vérzik érte a szívem...pedig nem volt ilyen szép.

Ha túlleszek a reggeli bootoláson, elolvasom a többit is, sok sikert az oldalhoz!
süti beállítások módosítása