Havasi poloska
2008.12.04. 20:50 | Rocko- | 16 komment
Címkék: lol autó renault clio havasi poloska
Egy meg nem nevezett kollégánk (Sanyi) kénytelen egy céges dízel Clioval járni, lássuk, ő hogyan látja az életet ebből az autóból:
Havasi poloska (Cliotirus Foshugyusz Maximus)
ismertetőjelei:
- mozgás közben hangos "kerregő" hangot hallat
- kanyarban "borul mint a poloska"
- színe fehér, homlokán "pina" alaku jellel
táplálkozás:
- gázolajat fogyaszt (meglehetősen undorító, tapadós lemoshatatlan cucc)
életciklus:
- az újszülött modellek meglehetősen esetlenek, komolyabb "beállításokra" szorulnak
- "agy"működésük meglehetősen könnyen meghibásodik
- szívük 200.000 km előtt megadja magát, egyes példányok az 5000-et sem érik meg
A bejegyzés trackback címe:
https://autofilia.blog.hu/api/trackback/id/tr7804653
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
bad trip 2008.12.04. 21:49:38
Lol
(Remélem, cserébe nem eszik sokat...)
(Remélem, cserébe nem eszik sokat...)
ppeterka 2008.12.04. 21:54:35
Normál esetben dízeles Thaliát vezetek.
3 napig Marutit vezettem.
Véleményem: A Thalia egy istencsászár, masszív, óriásian hatalmas méretű erő, és gyorsulógép, sőt, rakéta! Pompás fékekkel, sportos útfogással.
Minden relatív.
3 napig Marutit vezettem.
Véleményem: A Thalia egy istencsászár, masszív, óriásian hatalmas méretű erő, és gyorsulógép, sőt, rakéta! Pompás fékekkel, sportos útfogással.
Minden relatív.
ppeterka 2008.12.04. 21:56:43
(lemaradt: a 65 lovas, leggyengébb 1.5 dCi, és a 800DX legizmosabb Maruti amiről szó van ;) )
Sanyi. · http://www.sopianaedeluxe.blog.hu 2008.12.04. 22:02:47
ppeterka
Az utolsó mondatodban az igazság!
Minden relatív. Esetünkben nézőpont kérdése...
Az utolsó mondatodban az igazság!
Minden relatív. Esetünkben nézőpont kérdése...
Sanyi. · http://www.sopianaedeluxe.blog.hu 2008.12.04. 22:03:35
(lemaradt: volt egy tömörebb megfogalmazásom is;))
Sanyi. · http://www.sopianaedeluxe.blog.hu 2008.12.04. 23:16:17
Félreértés ne essék. Semmi bajom vele, egyszerűen csak keveslem az élvezeti értékét, ezen a képen ront némiképp, hogy 2004 óta gyakorlatilag csak a karosszéria elemei nem lettek kicserélve.
Jól megy (82le), csak kanyarodni ne kelljen. A fékről annyit, hogy az adagolhatatlan satuzó fos nem egyenlő a hűde erőssel. És mivel elég primitív az ABS-e az sem fog megmenteni.
Szumma-szummárum: Ingyen adták nem panaszkodom, sokat kapott az arcába, nem tagadom, de buzi (auto) szemszögből nézve egy fos (és nem csak a dízel miatt), hétköznapi használatra azonban tagadhatatlanul tökéletes, keveset fogyaszt. Ellenben drága.
Jól megy (82le), csak kanyarodni ne kelljen. A fékről annyit, hogy az adagolhatatlan satuzó fos nem egyenlő a hűde erőssel. És mivel elég primitív az ABS-e az sem fog megmenteni.
Szumma-szummárum: Ingyen adták nem panaszkodom, sokat kapott az arcába, nem tagadom, de buzi (auto) szemszögből nézve egy fos (és nem csak a dízel miatt), hétköznapi használatra azonban tagadhatatlanul tökéletes, keveset fogyaszt. Ellenben drága.
A Sün 2008.12.06. 20:02:51
Sokat és jól kell dolgozni, teljesíteni a kvótákat, és akkor előbb-utóbb lesz laguna is.
szmoker (Homo Trollicus) 2008.12.08. 22:27:06
2006 decemberi fehér céges Cliom van, 68 lóerős Euro4-es 1.5dCi-vel.
SZVSZ szuper kis autó, a futóműve nagyon stabil (amelyik kolléga vezette, mind dícsérte), a fékek ponthogy NEM a tipikus Rönő satuzós fajta (nagyon, nagyon jól adagolható), kímélem, nem baszom szét csak mert nem az enyém, és még nem volt vele baj.
Igaz, csak 50 ezer van benne.
Ja, a féklámpa jeladó elszállt, azt ingyen kicserélték.
Drága-e? Mondd, milyen dízel céges autót kapsz 2 millióért plusz áfa? Ez a legolcsóbb. Persze a szervizelése nem az, de nem kell szétkúrni, Sándor!
Egyetlen, amit nem szeretek, hogy 3000 fölött elfogy a kraft, autópályán 130 fölött már nem szereti. De azt kibírom.
A főnököm 7er-jével összehasonlítva hihetetlen szar, amúgy. :)
Ő, amikor nem azzal jár, akkor egy 1.4-es benzines Clioval, de az én dízelemet sokkal jobban szereti.
Na itt van két, egymásnak gyökeresen ellentmondó használtteszt. Ki tesz igazságot?
SZVSZ szuper kis autó, a futóműve nagyon stabil (amelyik kolléga vezette, mind dícsérte), a fékek ponthogy NEM a tipikus Rönő satuzós fajta (nagyon, nagyon jól adagolható), kímélem, nem baszom szét csak mert nem az enyém, és még nem volt vele baj.
Igaz, csak 50 ezer van benne.
Ja, a féklámpa jeladó elszállt, azt ingyen kicserélték.
Drága-e? Mondd, milyen dízel céges autót kapsz 2 millióért plusz áfa? Ez a legolcsóbb. Persze a szervizelése nem az, de nem kell szétkúrni, Sándor!
Egyetlen, amit nem szeretek, hogy 3000 fölött elfogy a kraft, autópályán 130 fölött már nem szereti. De azt kibírom.
A főnököm 7er-jével összehasonlítva hihetetlen szar, amúgy. :)
Ő, amikor nem azzal jár, akkor egy 1.4-es benzines Clioval, de az én dízelemet sokkal jobban szereti.
Na itt van két, egymásnak gyökeresen ellentmondó használtteszt. Ki tesz igazságot?
szmoker (Homo Trollicus) 2008.12.08. 22:28:32
Ja, a homlokáról a pina alakú jelet valami féreg lelopta. Ha neked úgysem kell, nekem adhatod a főnöködét, Sanyi. !
Sanyi. · http://www.sopianaedeluxe.blog.hu 2008.12.09. 07:58:48
Szmoker!
2005 tavaszi 82 Le, fehér (280.000 km 180-nál nagygenerál)
Én is kímélem amennyire lehet - évente 100.000 km és van hogy sietni kell. De turbora vigyázunk, mert nekem se jó ha szervízben van.
6 Clioból áll a céges flotta, mindegyik túl van már egy-egy komolyabb meghibásodáson (a csúcs egy 5000km-nél Tescoban leparkoló, többet soha el nem induló 62 lovas volt). + 1db Escalade (ez kőne?) +1db Kia Sorrento (vagy ez?)
Nem az ára a sok, hanem a fenntartása! Főleg magánszemélynek szerintem, sok bennük a hiba...
"Pinát" nekem is lelopták már:)
Ja, kérjük meg Omm-ot bírának! :)))
2005 tavaszi 82 Le, fehér (280.000 km 180-nál nagygenerál)
Én is kímélem amennyire lehet - évente 100.000 km és van hogy sietni kell. De turbora vigyázunk, mert nekem se jó ha szervízben van.
6 Clioból áll a céges flotta, mindegyik túl van már egy-egy komolyabb meghibásodáson (a csúcs egy 5000km-nél Tescoban leparkoló, többet soha el nem induló 62 lovas volt). + 1db Escalade (ez kőne?) +1db Kia Sorrento (vagy ez?)
Nem az ára a sok, hanem a fenntartása! Főleg magánszemélynek szerintem, sok bennük a hiba...
"Pinát" nekem is lelopták már:)
Ja, kérjük meg Omm-ot bírának! :)))
szmoker 2008.12.09. 14:22:28
280e egy Clioba, na az nem semmi :)
Mink 150-200 között (vagyis az egyébként bármilyen típusú, árú autónál szokásos nagygenerál előtt) eladjuk a vasat. Általában.
Olcsóbb gyak. egy újat beszerezni, akkor azzal 1-2-3 évig nincs semmi gond.
2 Clio, 2 régi Mégane, 1 új Mégane, 1 Laguna, 1 Ford Focus, két kisteher, egy dobozos Kubistar.
Mindegyik ugyanolyan szar, 4-5-6 évesen éspervagy 150-200 ezer kilométerrel mindre vagyonokat kell költeni. Bár tényleg, talán a rönó a legszarabb. Meg a pözsó :)
Mink 150-200 között (vagyis az egyébként bármilyen típusú, árú autónál szokásos nagygenerál előtt) eladjuk a vasat. Általában.
Olcsóbb gyak. egy újat beszerezni, akkor azzal 1-2-3 évig nincs semmi gond.
2 Clio, 2 régi Mégane, 1 új Mégane, 1 Laguna, 1 Ford Focus, két kisteher, egy dobozos Kubistar.
Mindegyik ugyanolyan szar, 4-5-6 évesen éspervagy 150-200 ezer kilométerrel mindre vagyonokat kell költeni. Bár tényleg, talán a rönó a legszarabb. Meg a pözsó :)
Sanyi. · http://www.sopianaedeluxe.blog.hu 2008.12.09. 14:41:50
Naugyehogy!
Nesze neked használtteszt:)))))
A legöregebb poloskánk az 330-at ment (már nyugdíjazva) de annak lógott a bele, csörgött zörgött, rángatott, hidegben nem indult. Az enyém tipp topp a generálja óta, és előtte sem volt szar mechanikusan, csak az áramos cuccok...
Nesze neked használtteszt:)))))
A legöregebb poloskánk az 330-at ment (már nyugdíjazva) de annak lógott a bele, csörgött zörgött, rángatott, hidegben nem indult. Az enyém tipp topp a generálja óta, és előtte sem volt szar mechanikusan, csak az áramos cuccok...

Beszóltak